Wat je even kwijt wil #49

Wat vreselijk, gelukkig heb je dicht bij haar kunnen zijn. Heel veel sterkte! :rose:

Ik liep heeeel soms hard met interval maar heb 0 ruggengraat dus stopte altijd na 10 min. Mijn buurvrouw is laatst mee gaan rennen en zij loopt lange afstand dus ik was na 2 kilometer non stop rennen echt helemaal kapot. Maar vandaag ging het echt al een stuk beter! Op die momenten dat ik er normaal al 6x mee gestopt zou zijn bleef ik doorlopen en zie ik dat ik het wel kan! Voelt echt fijn, haha. Ik merk ook dat ik mijn lichaam wat meer vertrouw (ik heb heel erg hypochondrie/angststoornis) en ben meestal bang dat ik een hartaanval krijg of mijn enkel/knie breek tijdens rennen. Maar door het te doen zie ik dat het niet gebeurd haha

29 likes

Aangeven dat de behandel/werkrelatie alleen voor professionele doeleindes is.

1 like

Bijna april! Geen idee maar heb altijd hekel aan maart. Nergens op gebaseerd.

Ga ook wat vrij plannen in april, denk lang paasweekend.

Mijn oude bijbaantje is vergeten de loonheffingskorting te rekenen dus ik krijg nu meer uitbetaald. Ik ga er vanuit dat ik dat volgend jaar terugbetaal (of dat het zichzelf verrekend oid) maar ik krijg hier geen problemen mee toch?

Ben al sinds gisteravond aan het creperen van hoofdpijn en continu overgeven. Zo blij dat ik gewoon nu af en toe op bed kan liggen. Morgen maar extra hard werken

1 like

Als ze de loonheffingskorting zijn vergeten krijg je juist minder uitbetaald want dan betaal je meer belasting. Dan zou je volgend jaar geld terug moeten krijgen van de belastingdienst. Hebben ze het juist wel aangezet en heb je er geen recht op door ander baantje oid dan moet je waarschijnlijk terugbetalen volgend jaar.

Ze zijn vergeten dat ik het uit wilde (ivm andere bijbaan) dus het staat nog aan, beetje onhandig verwoord

Je zal het dan gewoon bij de belastingaangifte volgend jaar moeten terugbetalen, dat is alles. Ik zou het vast opzijzetten.

1 like

Nadat we het laatst over aardbeien hadden op t forum heb ik van t weekend toch eens zo’n klein duur bakje aardbeien gekocht en die vanochtend in mijn ontbijt gegooid. Ik ben een gelukkig mens.

6 likes

Dit ja!

@grace mochten ze het toch storten gewoon apart zetten? Dan kan er niet veel fout gaan.

Best slecht dan :open_mouth: Nou ja, hier is in de buurt ook niets open, dus ik wacht maar gewoon tot woensdag (ben ook een risicogroep officieel). Ik ga wel bij een rustig punt in mijn postwijk. 1 van de laatste adressen, dus kan niet beter.

1 like

Nee joh, je bent vandaag ziek! Waarom zou je dat dan morgen moeten compenseren?

15 likes

Je moet het alleen terugbetalen als je in totaal boven een X bedrag hebt verdient, kan even niet vinden hoeveel het is.

1 like

Wow. B&j Baked Alaska is echt vet lekker. Ik dacht saaii vanille-ijs, maar suuperromig. Heerlijk.

9 likes

Ja, is echt m’n lievelings! Maar niet altijd overal te koop :unamused:

2 likes

Heh mn trein tijden zijn ineens veranderd? Zonder dat er iets is aangegeven ook. Wat raar dit gebeurt toch meestal in december…
Het rare is ook dat de tijden lijken omgewisseld met de tijden die normaal voor de terug weg zijn.
Had het normaal niet erg gevonden maar moet morgen naar het ziekenhuis en heb echt geeen zin in gedoe.

Oh toch werkzaamheden pff ellende

Haha nee er stond uiteindelijk bij storingen dat het is omgewisseld vanwege werkzaamheden haha.

1 like

Ik heb net Benco gekocht en nu moet ik aan vroegâh denken.

Mijn crush op een semi-bn’er is weer terug van weggeweest (vond diegene toen ik 16 oid was ook al leuk) en ik ben er ook best wel van overtuigd dat we een goede match zouden zijn :roll_eyes: slaat weer nergens op dit

3 likes