Ik zit op social media niet per se in een bubbel, als ik al in een bubbel zit is dat de linkse hier, haha. En al heel wat comments gelezen over dat het een corrupte bende is want iedereen die ze kennen heeft VVD of FVD gestemd en toch zijn Rutte en “dat tutje” de grootste, dus fraude!!! Maar die theorie van jou alleen maar hier voorbij zien komen.
Ik heb me tot nu toe eigenlijk nog niet al te veel gestoord aan alle corona maatregelen en dergelijke omdat ik eigenlijk gewoon door heb kunnen werken en ik redelijk introvert ben. Dus ik vond het eigenlijk niet zo’n probleem om binnen te blijven op mijn weekenden, mensen minder te zien etc. Maar de laatste tijd heb ik toch zo’n ontzettende zin om gewoon naar een nachtclub te gaan, mij te bezatten en gewoon de hele nacht door te dansen ofzo haha. Echt zo’n ontzettende behoefte aan ineens En sowieso mis ik de restaurants
Waarom is het zo fucking onmogelijk om een beetje een betaalbare woning te huren in je eentje Alles is zo teringduur, wie kan dat nou weer betalen? Ja, stellen, maar ik wil niet samenwonen. Had weer eens hoopvol een bezichtiging aangevraagd voor een nog net aan betaalbaar appartement, krijg ik net een mail dat je eerst allemaal vage kosten moet betalen voor je mag bezichtigen. Even gegoogled en die hele makelaar is gewoon één grote oplichterij. En bij sociale huur ben ik steeds 200e ofzo
Haha, ik heb dat ook! Behoefte aan uitgaan probeer ik altijd te dempen door te denken aan de laatste keer dat ik uit was: veel te druk, veel te warm, constant mensen die per se langs jou willen lopen, veel te veel betalen voor smerige hoofdpijnwijn, etc. Dat helpt dan vaak wel even
Ik heb wel echt veel zin om lekker uit eten te gaan
Er is taart omdat fvd zoveel zetels heeft, ze hebben het over apenlanden en ik moest iets duurder maken omdat het, en ik quote" toch maar een zwarte is"
Ik kan wel janken. Hoe kunnen mensen zo zijn. Ik wil hier weg.
Hahaha ja dat is ook wel waar, het is altijd enorm overrated, maar toch heb ik er zo’n ontzettend zin in
Wow wacht ff, wat, is dit op je werk? Dit is echt niet oke.
Ik zit te janken op de wc, het is verre van ok. Kutbedrijf.
Weggaan daar
Oh jemig wat erg dat je met zulke mensen moet werken. Hogerop klagen heb je vast al overwogen hè? Ik zou ook zeggen, neem ontslag, maar dat is natuurlijk ook een luxe die niet iedereen zich zomaar kan veroorloven…
Ik heb al yoga gedaan en Stardew Valley gespeeld, maar ik ben nog steeds gefrustreerd. Ik had besloten om niet gefrustreerd te zijn na de verkiezingen (omdat het toch wel zo zou lopen), maar nu ben ik het dus toch. Frustrerend.
Ik heb echt een schop onder de kont nodig want ik loop zo achter in mijn studie. Was tot paar weken geleden nog zo goed bezig en nu is dat echt helemaal verdwenen.
Ik voel me vandaag weer zo leeg.
Ik wil me kunnen ergeren aan rondrennende kinderen in een pannenkoekenrestaurant.
Bekerrapers spotten op een festival met een biertje in mijn hand.
Winkels bezoeken en synthetische kleding kunnen vervloeken.
En gewoon kunnen daten en mensen thuis welkom kunnen heten zonder anderhalve meter afstand.
Wowow wat voor soort bedrijf is dit? Ik gok dat er niet veel ruimte is om er iets van te vinden, dus dan tzt toch iets anders zoeken?
Ik ben al vanaf 8 uur aan het werk en heb daarvan 4,5 uur met IT aan de lijn gehangen omdat het systeem niet werkt. Maar ik klaag niet hoor want het wordt vanzelf 17u en dan heb ik weekend zonder iets te hebben gedaan vandaag
Kunnen we je niet helpen bij het vinden van een andere baan? Ik gun je een fijne en veilige omgeving, dat je gauw kunt zeggen joejoejoe tot nooit meer ziens.
Zou je stappen kunnen ondernemen (anoniem)?
Mijn rooie kat ligt al de hele dag in het mandje van de nieuwe krabpaal. Hij verkiest het boven de doos waar het in zat. Goeie aankoop geweest.
Ik heb de volgende voor de gewone wii:
Mario kart
Wario land the shake dimension
Harvest moon magical melody
The simsons
Animal crossing let’s go to the city
Mario party 8
Super paper mario
Super Mario bros
Als je wilt mag je ze tegen verzendkosten hebben
Ja ben volop aan het solliciteren