Wat je even kwijt wil #49

Heb de kerst lampjes nog steeds hangen, en de kat staart iedere keer met geknepen oogjes naar de lampjes. Echt heel kalm en valt dan in slaap :joy:

Oh en ik mag vanmiddag na werk naar de action. Heb alleen maar functionele dingen nodig waar ik niet teveel geld wil voor betalen bij een Bol ofzo :sweat_smile:

En na vandaag vier dagen weekend :tada:

5 likes

Ik zat net op de fiets richting station en opeens toetert zo’n vrachtwagen naar me, zoo irritant laat me met rust :weary::weary::weary: en gaf een boze blik

Was het gewoon m’n vriend (die zit op de wagen) die net toevallig in mijn straat moest leveren haha! Dus ik was al 100 meter verder en toen hadden we zo’n romantic comedy moment waarbij hij naar me toe kwam rennen om ff te zoenen lolz

56 likes

Ik ben echt zo boos. Afgelopen december hebben we van ons trouwgeld onze gedroomde espressomachine gekocht, een fantastisch en mega duur apparaat. Thuis bleek dat hij steeds kortsluiting veroorzaakte. Wij ermee naar de winkel/monteur, nee niks mee aan de hand. Daarna nog een keer, nee echt niks aan de hand, het moest aan ons stroomnet in huis liggen. Twee electriciens kwamen los van elkaar en zeiden dat het echt niet aan het huis lag, wij weer terug naar de monteur. Nou hij had iets gevonden en heeft dat onderdeel maar vervangen. Die man is ook onbereikbaar, heeft soms zijn winkel dicht terwijl hij volgens de openingstijden open zou moeten zijn en belt of mailt nooit. We moesten er altijd zelf achteraan. Nu hebben we hem gisteren terug gekregen (“Hij zou het nu echt moeten doen!”) en hij is gewoon niet eens goed in elkaar gezet! Er mist een onderdeel, de zijkanten zitten er maar half opgeschroefd en 1 onderdeel zit scheef. Dit kan toch niet?? Dat ding was 1000€ en we hebben hem in 4 maanden tijd, maar 3 weken in gebruik gehad. Mijn man is nu op weg om hem terug te brengen :pensive: heb er echt geen vertrouwen meer in. Baal er echt zo van. Het is ook geen nieuw apparaat meer, als hij al 3 keer gerepareerd en opnieuw in elkaar gezet is.

1 like

Wat zuur. Kun je misschien klacht indienen bij het merk zelf of de importeur?

Gisteren zo’n heftige sessie bij de psych gehad dat ik er nog moe van ben. En vandaag moet ik echt dingen gaan afmaken op werk. Bleh.

8 likes

Ik ben gister uit bed gevallen en mijn been doet nu zo’n pijn :sob: wat kut.

1 like

Ik moet echt aan mn scriptie maar ik kom nergens aan toe, hele tijd de tellingen in de gaten aan het houden

3 likes

Ja goed idee. We hebben nu een boze mail gestuurd met gewenste oplossing (nog 1 kans om het in orde te maken en anders geld terug) en daarbij ook het merk meegenomen. Dankje voor de tip

3 likes

Succes, hoop dat het goedkomt.
Zulke dingen kunnen mij ook echt heel boos maken

Dit lijkt mij ook zo chill om te doen, maar dan kom ik op tiktok weer allemaal filmpjes tegen van mensen bij wie 't volledig mislukt om te maken en zakt de moed me weer in de schoenen :sweat_smile:

Ik wil gewoon een cappuccino drinken :cry: tot nu toe was elk kopje ongeveer 200€ haha.

24 likes

Zo gaar als een kanarie en moet zo slimme dingen zeggen :joy: Hopelijk is de rest ook moe

1 like

Hoe? Mn recept mislukt steeds. Ik probeer al ruim een half jaar steeds wax te maken

Oh ja ik dacht zelf bij “misgaan” niet aan dat je brouwsel mislukt, maar dat je de bovenste laag van je huid eraf trekt i.p.v. alleen haartjes 🥲

Haha ja nee ik doelde idd op echt teveel weg harsen, heb ook wel eens foto’s voorbij zien komen van mensen die een soort brandwonden hadden veroorzaakt bij zichzelf door een DIY wax gone wrong :sob:

Ik ben ineens in 2004… Mn moeder is ringtones aan het afspelen…

13 likes

Ik ben best geschrokken van de vele ‘deze verkiezingsuitslagen verbazen me niks want Rutte en Kaag zittwn bij het Economic Forum en Kaag bij de WHO’ en ‘welkom in de apartheid’ berichten. Zijn mensen ëcht zo wantrouwend?

Ik zit al hele ochtend op social media te scrollen, maar heb het nog nergens gezien.

Hahaha de dokter zou iets doormailen. Dus ik moest mn mail geven aan de asistent en het ging al helemaal van ´Soy pjoter??´ En nu kreeg ik een belletje dat ik toch maar de doorverwijzing moest ophalen. Is goed schat

2 likes

De kracht van de bubbel :wink:

1 like