Wat je even kwijt wil #49

Jeeeeetje ik ben echt dom. M’n air pods deden het niet meer. Gebeld met Bol en heb ze vandaag nog opgestuurd ter reparatie.

Zie ik net dat ik de bluetooth op mijn telefoon per ongeluk had uitgezet. Dus ze zijn helemaal niet stuk :sob::sweat_smile:

63 likes

:joy: Dit zou mij ook overkomen.

Haha oh wat erg

Hahahahahah

1 like

Ik heb echt goor gekookt niet normaal

28 likes

100% eens

Nou de winkels mogen wel weer dicht hoor.
Mensen mogen gewoon zonder afspraak komen. Mn filiaalmanager wil liever geen cash. Maar naar de 3e klant die echt niet kon pinnen heb ik t niet eens meer gevraagd bij de meeste. Heb gewoon geen zin in dat gezeik en zolang ik mn vingers niet aflik zal ik er ook geen corona van krijgen.

1 like

@Soy.peor ben zo benieuwd wie die collega is?
Ben benieuwd of ik hem eruit kan pikken. :laughing:

Edit: die groninger ligt in ieder geval wel in mijn irritatiezone

1 like

Hahahha oh nee :joy::joy::joy: zo heb ik laatst de oortjes voor mijn macbook terug gestuurd want ik had maar aan 1 kant geluid… toen ik de nieuwe ontving ik boos want weer aan 1 keer geluid… tot ik even het plugje iets dieper in mijn macbook drukte :joy:

4 likes

Haar haha. Wil je nu dr naam weten trouwens of zal ik het daarna doen haha

Echt he… mijn tante kon gisteren zo bij 2 kledingwinkels naar binnen toen ze vroeg of ze eerst online een afspraak moest maken. “Nee joh, het is rustig kom maar binnen!”

Eehm dat zijn de regels toch niet?

Heh waar mogen mensen zonder afspraak komen?

Bij de Action hadden ze daarstraks iemand helemaal pis link (en schelden) omdat hij niet naar binnen mocht zonder mail bevestiging.

1 like

Ja omdat er 45 mensen binnen mogen en daar zitten we nooit aan. We noteren wel naam en telefoonnummer voor bron en contactonderzoek? Geen idee waarom alsof wij t weten als een klant corona heeft.

Vind heel irritant dat we zo los met de regels omgaan. En dat er blijkbaar mensen zijn die gewoon denken zo te kunnen winkelen.

En voor vaste hele oude klantjes vind ik t wel fijn. Maar toch het zijn niet de regels.

En voor mn gevoel zit er overal corona dus ga zo lekker douchen.

2 likes

Ok! Een haar…
ik ga opletten.
Hold on :laughing:

1 like

Heb al een rebus gemaakt van haar naam haha.
Zal m na de aflevering posten.

Hahaha tof!

Let alleen nooit zo op de namen. Opletten dus :grin:

ja hallo is dit ineens een programma slowchat hier!? :nerd_face:

11 likes

Ja. We hebben toch niks beters te doen :slightly_smiling_face:

1 like

Hoe heet die uit Zandvoort ook weer?

Voor de verkiezingen had ik meerdere kieswijzers ingevuld en overal kwamen CDA en VVD er uit, maar schaamde me bijna om dat tegen iemand te zeggen, want “rechts”. Maar dat is dus een beetje het invloed van het forum.
Maar kennelijk hebben heel veel mensen in mijn omgeving en op mijn werk (hoogopgeleiden) die partijen gestemd.

9 likes