Wat je even kwijt wil #49

Ik wil ook nog even kwijt dat mn buurkat kwam toen ik thuiskwam :heart: en hou van dat beest en hij van mij maar had m echt al anderhalve maand niet gezien en hij was zo blij :heart:

21 likes

Flesje spa water besteld bij mijn McDonalds menu. Kan ik straks ten minste een écht lekker kopje thee maken ervan

5 likes

Haha, dit heb ik destijds extra gecheckt met de mijne voor ik ze terugstuurde :joy: Mijne waren overigens wel echt stuk.

Haha oh nee zo stom hè?

@LastYoungRenegade oh slim ja!

2 likes

Ik zit voor t eerst in jaren (jaaaaa-reeeen) Per seconde wijzer te kijken, laatste keer dat ik dat zag was t nog met Kees Driehuis. Anyway, dat was toch altijd best n pittig spelletje met lastige vragen, maar het is nu ZO simpel allemaal??? Is het bewust eenvoudiger gemaakt?

1 like

@Soy.peor Nelleke?
De rest vond ik wel geslaagde dames haha.
Oh die boer! :heart_eyes: wat een heerlijk stel samen

Nou verlos me :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja de categorieën zijn tot nu toe heel simpel inderdaad.

Samenvatting

24 likes

Kimberly de kippenboer? Echt? Hahaha
Vond haar zo wel grappig.

Jaa ik heb keihard gecringed haha. Zij heeft er o.a voor gezorgd dat mn moeder dr baan kwijt is geraakt.
Ze zat er trouwens niet ´Omdat haar collegas dr hebben opgegeven dus het is niet mn eigen keuze hihaho´ Maar omdat zij dr collegas heeft gesmeekt omdat ze zich ook voor 2 andere programmas had ingeschreven die niet door gingen wegens corona.

Thanks for the jucy achtergrondinformatie.
Zit dus nog een hele façade achter dat gegiegel.

1 like

Zou antwoorden wat toevallig was net het vuilnis aan het weg brengen en moest ook aan jou denken!

10 likes

Ik had zoiets laatst ook met mn headset van werk. Dacht dat ie het niet meer deed, na 2 dagen en allerlei pogingen tot calls met collega’s kwam ik erachter dat het volume minimaal stond :joy:

2 likes

Oh nee :joy::joy::joy::joy: gelukkig ben je er wel achter gekomen

1 like

Welke sector zoek je? Mijn werkgever heeft nu op verschillende locaties in het land vacatures. Sociaal juridische sector

Ken dit wel. Ben ook hele dag geïrriteerd op die uitkomst en mijn omgeving die ook zo gestemd heeft. Neem het ze echt kwalijk. Maar van deze houding word ik ook niet vrolijk dus hoop eerlijk gezegd voor mezelf (en mijn omgeving) dat ik aankomende dagen die boosheid en frustratie kan laten gaan.

4 likes

Ik begon net te sporten door een dance workout op YouTube aan te zetten. Toen begon ik al snel te freestylen. En toen dacht ik: fuck it, maak er gewoon m’n eigen dansfeest van. Dus nu een halfuur staan springen en dansen op NL hiphop, Skrillex en “kind van de duivel” :thumbsup:

20 likes

Ohh nee er is nu ook uber eats in mijn stad en ook bestellen bij mc Donalds… must resiiiiiist

5 likes

hahaha ik doe dit ook wel eens

Waarom kan ik niet stoppen met dit te kijken? Het ziet er zo nep uit
2 likes