Wat je even kwijt wil #49

Forumule E, ik ga het een kans geven. Ben benieuwd.

Duss… ik lekker bij de toko een koreaanse bapao gekocht. Doe ik hem net in de machnetron hoorde ik zon harde plof.

Nu heb ik dit

Samenvatting

Yum yum…

26 likes

Vast nog wel lekker denk ik? Ik vind bapaos trouwens gestoomd veel lekkerder dan uit de magnetron! En dan ontploffen ze ook niet :ok_hand:

3 likes

Haha jaa hij is wel lekker alleen ff puzzelen. En voor stomen ben ik te lui haha. Ook 1ex dat dit misging :joy:

1 like

Gelukkig! En ja fair, tegenwoordig heb ik een rijstkoker met ingebouwd stoommandje dus dat is gewoon water erin en op de knop drukken, echt een fantastische uitvinding. Maar daarvoor was ik er meestal ook te lui voor inderdaad haha

1 like

groetjes

7 likes

Misschien het huurteam van je stad even benaderen? Bij mij hebben ze al vaker handig en snel advies gegeven. :slight_smile:

1 like

Ik weet niet of je besteld hebt maar met deze code heb je 40 euro korting; MADE4GSG40 .

Oeh ga ik proberen nu!

Edit: helaas niet geldig :frowning:

Ik heb dus echt nog nooit van bapao (?) gehoord… haha. Ik heb ook echt geen idee hoe dit eruit had moeten zien. :rofl::clap:t2:

1 like

Ken je wel steam bun?

Neeeee😅 Ik zoek het even op.

1 like

Het hoort een wit bolletje te zijn en dat bruine hoort erin te zitten.

1 like

Wat heftig @boemboem :confounded: word het nog iets van een feest?

1 like

Nou dat klinkt ook als behoorlijk wat drukke en heftige dingen hoor.
Hopelijk helpt het werkdeel dat het nu even weekend is :heart:

1 like

Eigen huis en moestuin

9 likes

Ik zou kijken hoor

Je kunt ook tiktok beginnen

1 like

Mijn vriend stelde laatst voor dat ik een twitch kanaal moest beginnen want “je bent een vrouw dus je kan daar geld verdienen met pasta eten voor de camera.” Ok dan :thumbsup:

6 likes

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/dildoplakker-pakt-dit-keer-groots-uit-in-nijmegen-drie-seksspeeltjes-en-wat-te-pikken-voor-vogels~adf12888/

Ik moest hier harder om lachen dan ik wil toegeven. :joy:

12 likes

Oh dit lijkt me ook wel heel vreemd en heftig, je zus met iemand zien trouwen die je helemaal niet kent! Hopelijk gaat het appartement alsnog door!

1 like