Vriend uit het niks: weet je? Als deze hele lockdown nog 10 jaar duurt krijgen we straks een kringverjaardagmuseum. Dan mag je op een stoel zitten die allemaal in een kringetje staan en dan komt er af en toe iemand aan met schaaltje kaas, bitterballen en worst. Je maar er 1 dingetje vanaf pakken en na een half uur nog 1 dingetje. Jaaa kinders, zo ging dat vroeger
Hoe komt ie er ook op, haha!
Kan hij er beter een Nederlandse verjaardagsmuseum van maken met extra uitbreidingen:
Bij binnenkomst feliciteer je de beveiliging en geef je die 3 kussen (op afstand). En bij vertrek (en tussendoor) mag je je naam op een kalender zetten.
Hoe lang mag je? Als ik hier in 10 min de intratuin moet door rennen lukt dat net.
15 minuten! Dus ik ga vooraf alvast een lijstje maken en dan een sprintje trekken door de winkel, moet lukken
Oja dat was bizar koud en beslagen bij jou in de winter he. Wat fijn zeg!
Ik ging gister vanuit werk naar m’n ouders, omdat m’n tandarts naar nog zit. Ik zit nu in de trein terug naar huis en dacht net ga alvast m’n fietssleutels zoeken. Natuurlijk ik kon ze nergens vinden en mega balen als ze nog bij m’n ouders of bij de tandarts zouden liggen THANK GOD heb ik vorig jaar een mega overpriced gpstracker voor aan m’n sleutelbos gekocht en kon ik via de app zien dat ik gister m’n fiets niet op slot heb gedaan op het station
Ja klopt, woonkamer gelukkig niet maar ja ik wil ook chill in deze kamer kunnen zitten haha. Ja erg blij!
Hopelijk zie je hem straks niet ineens wegfietsen
Ik heb een gratis creditcard van de Europese bank N26. Is er soort prepaid-creditcard, je moet eerst geld storten op de rekening en dan kun je met de creditcard betalen.
Gebruik 'm zelden maar is handig voor als het echt nodig is!
Ik laat nooit mijn sigaretten binnen liggen, nu dus één keer wel heeft gewoon mijn zoontje een hele bus deo erover heen gespoten
Haha ja dat was ook zijn conclusie
Hahaha, weet je zeker dat hij niet meeleest hier en dit als tip van karl had gejat?
HAHAH ojaa ik weet het zeker.
Ik ben in de war door de temperaturen, weet niet welke jas ik aan moet
Dag vrij genomen onder het mom ‘huis opruimen lekker wandelen met mooi weer’ blabla. Nouuu mijn depressie besloot dat ik mijn bed alleen uit ben gegaan om naar de wc te gaan en heb mijn vriend pas 4x gezegd dat hij maar eens een wel leuke vriendin moet zoeken. Awesome. Tijd voor een oxazepam en hopelijk rust in mn hoofd.
Is er iemand die verstand heeft van juridische zaken omtrent huur/schade/kosten om schade te herstellen die ik een vraag mag stellen? Ik zit in conclaaf met mijn huurbaas en ben echt not amused en vraag me af of hij iets zomaar kan maken.
super leuk. werk heeft een “Film pakket” gemaakt voor iedereen. Zak popcorn, zak chips met pot salsa saus en M&M’s in de kleuren van het bedrijf. Plus nog een film bon voor pathe dat je een film kunt uitzoeken.
Heb net voor het eerst de curly girl methode geprobeerd. Volgens m’n vriend zie ik nu uit als Willem Engel
Er ligt zoooo’n grote stapel werk waar ik nog doorheen moet en ik kwam vandaag nergens toe omdat ik letterlijk aan de lopende band geappt/gebeld werd door ouders van kinderen uit mijn mentorklas met vragen over wanneer hun kind naar school mag komen volgende week.
Er is dus een algemene gang van zaken gecommuniceerd, maar het precieze rooster is nog niet af, omdat dat gewoon een monsterklus is. Ouders weten dat het rooster dit weekend gepubliceerd wordt.
Ik snap dat ze willen weten waar ze aan toe zijn, dat wil ik ook! Maar het is niet zo dat het rooster stiekem allang af is en dat wij het voor de grap nog achterhouden ofzo? IK WEET HET OOK NIET!
Zo sad dat al mijn tussenuren gisteren en vandaag daaraan op zijn gegaan. Nu moet ik het hele weekend werken om bij te geraken😭
Schrok me rot, kreeg ineens zo’n NL-alert op m’n telefoon ivm grote brand maar ik zie niks.