Wat je even kwijt wil #49

Stond per ongeluk aan :weary:

@Baron ik moet dan een wachtwoord invoeren, net een drempeltje meer en dat helpt echt!

2 likes

Ooh haha dan telt het niet eens echt, lijkt me hlml frustrerend. Zit je voor niks je best te doen.

1 like

Ik zit bij de kapper, echt heerlijk

10 likes

Ja daarom, zo balen haha!

Ik ben net bij de kapper geweest en ik voel me een nieuw mens. Mijn haar is nu geknipt tot net boven mijn schouders. Ik vond het een beetje spannend maar ik was dat lange, slappe & futloze haar zo zat. Heel blij mee! :clap:t2:

25 likes

Ik vind het nieuwe album van Justin Bieber echt chill

7 likes

Ik kon vandaag eindelijk uitslapen maar ik was al sinds half 9 wakker :sob::sob:

2 likes

Goeie ik zocht net iets om te luisteren

1 like

hoe vaak is dit al gebeurd :frowning_face:

ik heb echt hele droge lippen en zie allemaal velletjes nu ik thuiskom. Zo vies en ongemakkelijk want was net bij mn personal trainer :sob::sob::sob:

Ik word echt moe van mezelf. Bestelling bij Hema opgehaald met hoeslaken en dekbedovertrek, heb ik het hoeslaken in een grotere maat dan m’n matras besteld??? Hoe moeilijk is het :unamused:

Ik doe dat vaker zodat ze er makkelijker om heen passen

1 like

@evenveel door jou luister ik al 24/7 dat levi’s-liedje. :joy:

1 like

Jammer dat mijn vriend aan het werk is, want nu moet ik zelf naar de Kruidvat en ik heb geen zin en ben ongesteld :pensive::tired_face:

Is het dan niet irritant dat ie niet strak zit?

1 like

Ok dus ik liep de straks mĀ“n badkamer in, stond de wc-bril opeens omhoog. Dat is opzich niet zo raar, ware het niet dat ik alleen woon en nooit de wc-bril omhoog doe, alleen als ik aan het schoonmaken ben…en het is natuurlijk ook niet dat ie door de zwaartekracht opeens omhoog valt oid. Dus heb ik voor de zekerheid nog maar even een rondje door mn huis gemaakt of er geen insluiper in m’n meterkast of voorraadkast zit :see_no_evil: :sweat_smile:

31 likes

Ik stel me nu voor dat er een inbreker is die niet gevonden wil worden, maar het toch niet kan laten om de wc bril omhoog te doen.

8 likes

En nadat ie ergens binnen is ingebroken netjes zijn schoenen uitdoet en zet bij de voordeur. :joy:

8 likes

Ja misschien wil ie toch z’n eigen signature achterlaten, dat het straks in de lokale krant gaat over ā€˜de wc-brilinbreker’ en hij denkt ā€˜ha’!

2 likes

ik heb om 16.00 een testafspraak staan omdat ik wat typische corona klachten heb. heb ook echt een branderig gevoel in m’n neus wat ik bij een normale verkoudheid nooit heb, kan er alleen niks over vinden of dat corona kan zijn. iemand hier die dat toevallig gehad heeft bij corona?