Ik stel me nu voor dat er een inbreker is die niet gevonden wil worden, maar het toch niet kan laten om de wc bril omhoog te doen.
En nadat ie ergens binnen is ingebroken netjes zijn schoenen uitdoet en zet bij de voordeur.
Ja misschien wil ie toch zān eigen signature achterlaten, dat het straks in de lokale krant gaat over āde wc-brilinbrekerā en hij denkt āhaā!
ik heb om 16.00 een testafspraak staan omdat ik wat typische corona klachten heb. heb ook echt een branderig gevoel in mān neus wat ik bij een normale verkoudheid nooit heb, kan er alleen niks over vinden of dat corona kan zijn. iemand hier die dat toevallig gehad heeft bij corona?
Ja ik! Precies dat wat je omschrijft. Geen snot maar een giga branderig gevoel bij in en uitademen, alsof de neushaartjes enorm geĆÆrriteerd zijn. En toen dacht ik ook, dit zou wel eens een positieve test kunnen zijn. Dat was het helaas dus ook
Ik heb in september bezwaar ingediend bij de gemeente tegen de afvalstoffenheffing, omdat ik halverwege het jaar ben verhuisd. Die is nu (eindelijk) toegewezen, maar vraag me af of dit sowieso niet automatisch gebeurd en ik voor niets die moeite heb gedaan
oh fuck hahaha. ja was er al een beetje bang voor verkoudheid is bij mij echt een heel ander gevoel namelijk, dus vond dit al vreemd. en ben ook ondanks mān astmamedicijnen een beetje kortademig/kriebelig gevoel in mān bovenste luchtwegen. god sta me bij haha.
hoe gaat het nu met jou? weer helemaal fit of heb je nog last van vermoeidheid of andere klachten?
Ik vind het zelf niet storend of vervelend liggen!
Bah, ik moet ook om 16.00 en heb dit dus ook succes!
Ohhhhh nee toch!!! Ik hoop dat (mocht je positief testen), de klachten beperkt blijven. Ik heb in oktober Corona gehad met milde klachten, ik sport nog steeds 2x per week bij de fysio om te herstellen. Sinds een week of 3 voel ik een omslag en ben ik bijna weer de oude. Mocht je dus Corona hebben en klachten blijven houden, trek alsjeblieft aan de bel. Het is niet aanstellerig of gek, liever op tijd erbij dan maanden lopen sukkelen met de rest verschijnselen. Ik duim voor je
Uitje van het eerste kwartaal 2021: tuincentrum.
Vriendin A klaagt over vriendin B⦠B heeft namelijk niet in de wandelwagen naar A haar kind gekeken toen ze elkaar tegen kwamenš
hoe is het bij jou gegaan?
@Stofdoek oh jeetje best heftig dus als je alleen milde klachten hebt gehad! fijn dat je je nu weer langzaam weer beter voelt! ik ben net begonnen bij een nieuwe baan en zit nog in mijn proeftijd, dus hoop dat het in het geval van een positieve test meevalt! krijg gelukkig binnen nu en 15 minuten de uitslag al dus dat is fijn. mocht die positief zijn moet ik binnen 24u naar het grote testcentrum in de stad en krijg ik daar nog een pcr-test. duimen
Pas had iemand een plaatje gepost van Thierry Baudet die heel erg leek op een (tekenfilm?)figuur met doktersjas geloof ik, maar ik weet niet meer wie het was. Weet iemand welke ik bedoel?
Jaa Gru.
En, heb je de uitslag al?
Ik had laatst echt weer zoān glitch in the matrix/Mandela effect. Ik kon echt zwĆ©ren dat Maarten van Rossem overleden was? Ik had serieus allemaal nieuwsberichten volgens mij daar van langs zien komen, en ook op Facebook geloof ik. En nu laatst las ik een bericht over hem in het nieuws en leeft hij gewoon nog? Zoooo weird! Ik kon echt zwerrn dat hij overleden was?!?!
Omg SAME. Maar denk dat ik die leeftijd niet eens haal (helemaal als ze de pensioenleeftijd blijven verhogen).