Wat je even kwijt wil #49

Haha dit klinkt alsof Corona nog in bed ligt :stuck_out_tongue:

30 likes

Ja ik weet t :joy: maar als t goed is zijn t wel minder mensen dus minder risico. T zijn extra boodschappen dus dan moet ik t risico zo klein mogelijk maken vind ik.

2 likes

Vandaag 2 winkelafspraken (Hunkemöller en Hema) en een wenkbrauw behandeling✨ Zoveel zin in maar het voelt ook heel raar en illegaal.

18 likes

Heb echt ruk geslapen maar dadelijk wel mijn nieuwe bril ophalen :sunglasses:

3 likes

Haha ja snapte je wel hoor. Al vind ik het zelf op zaterdag alsnog tegenvallen.

Nou t was nog een avontuur. De jumbo was dicht dus ff gegoogled of ah wel open was. Was ie. Kom ik daar was t nog half donker. Op t briefje buiten stond ma tm vr 7.00. Maar hij was open gelukkig. Ben wel ergens mn gratis doos crackers verloren :joy:

5 likes

Woooow wtf? Niet oke. Wat een neerbuigende en arrogante houding van hem.

4 likes

Ik had die tafel in z’n hol gestoken, echt wat is er mis met mensen.

3 likes

Wtf :joy: mensen zijn echt gaar

6 likes

:face_with_raised_eyebrow: Vrij subjectief hahah

2 likes

O, verschrikkelijk zulke mensen! Ik heb nu dus ook meteen al een beeld voor me.

1 like

Ik heb het gevoel dat mijn lichaam vandaag niet uit 70% water bestaat maar uit brandend maagzuur. :grimacing:

1 like

Ohh ik ben benieuwd hoe het geworden is??!! show me if u want

1 like

Ik heb een blij want ik kan maandag naar de Ikea :crazy_face:
Ik moet weckpotten hebben en die kan ik laten bezorgen a 49€
Dus nee dat gaan we niet doen en ik ben al een week aan het azen op een winkel afspraak en nou kan ik heen en yay!
Ik voel me ergens ook wel een beetje een sneuneus omdat ik nu echt blij ben! :smiley:

12 likes

Heb zo’n boos gevoel vandaag maar ik weet echt niet waarom :sweat:

2 likes

Helemaal niet sneuneus :heart: ik was van de week blij om naar de action te gaan en het voelde echt even als iets ā€œnormaalā€ doen. En hoe uitzonderlijk blij je kan zijn met iets wat zo normaal is of zo geen zin in hebt om heen te gaan.

1 like

Ik ben dus geinfiltreerd in het mannenhuishouden van mijn vader en broer. Alles opzich prima tot nu toe, maar geen enkele boodschappentas te vinden… Niet eens een plastic tasje… dat is onhandig

6 likes

Het gaat goed met mij challenge om op 2u per dag te blijven, haha vet dom.

7 likes

Maar 1u12 cameragebruik?

Ik probeer ook echt te minderen met schermtijd, maar soms lijkt het gewoon alsof mijn telefoon me roept. Echt vreselijk haha

3 likes

Hahahahaha

Lekker bezig wel. Kan het me niet eens heugen dat ik het geplaatst heb :joy::joy::joy::joy::sweat_smile:

4 likes