Ik ben dus geinfiltreerd in het mannenhuishouden van mijn vader en broer. Alles opzich prima tot nu toe, maar geen enkele boodschappentas te vinden… Niet eens een plastic tasje… dat is onhandig
Maar 1u12 cameragebruik?
Ik probeer ook echt te minderen met schermtijd, maar soms lijkt het gewoon alsof mijn telefoon me roept. Echt vreselijk haha
Hahahahaha
Lekker bezig wel. Kan het me niet eens heugen dat ik het geplaatst heb
Stond per ongeluk aan
@Baron ik moet dan een wachtwoord invoeren, net een drempeltje meer en dat helpt echt!
Ooh haha dan telt het niet eens echt, lijkt me hlml frustrerend. Zit je voor niks je best te doen.
Ik zit bij de kapper, echt heerlijk
Ja daarom, zo balen haha!
Ik ben net bij de kapper geweest en ik voel me een nieuw mens. Mijn haar is nu geknipt tot net boven mijn schouders. Ik vond het een beetje spannend maar ik was dat lange, slappe & futloze haar zo zat. Heel blij mee!
Ik vind het nieuwe album van Justin Bieber echt chill
Ik kon vandaag eindelijk uitslapen maar ik was al sinds half 9 wakker
Goeie ik zocht net iets om te luisteren
hoe vaak is dit al gebeurd
ik heb echt hele droge lippen en zie allemaal velletjes nu ik thuiskom. Zo vies en ongemakkelijk want was net bij mn personal trainer
Ik word echt moe van mezelf. Bestelling bij Hema opgehaald met hoeslaken en dekbedovertrek, heb ik het hoeslaken in een grotere maat dan m’n matras besteld??? Hoe moeilijk is het
Ik doe dat vaker zodat ze er makkelijker om heen passen
Jammer dat mijn vriend aan het werk is, want nu moet ik zelf naar de Kruidvat en ik heb geen zin en ben ongesteld
Is het dan niet irritant dat ie niet strak zit?
Ok dus ik liep de straks m´n badkamer in, stond de wc-bril opeens omhoog. Dat is opzich niet zo raar, ware het niet dat ik alleen woon en nooit de wc-bril omhoog doe, alleen als ik aan het schoonmaken ben…en het is natuurlijk ook niet dat ie door de zwaartekracht opeens omhoog valt oid. Dus heb ik voor de zekerheid nog maar even een rondje door mn huis gemaakt of er geen insluiper in m’n meterkast of voorraadkast zit