Wat je even kwijt wil #49

@Soy.peor :raised_hands:t2: Thanks!

2 likes

Nou zeg! Zo slecht zie ik er toch niet uit? :wave:

4 likes

Oh dat is balen, hopelijk valt het allemaal mee.

1 like

Wanneer heb je voor het laatst met haar gewerkt? Anders 5 dagen daarna nog testen?

1 like

Mijn broer had volgens de sneltest geen Corona. Een dag later had hij zich laten testen met een normale test en daar was de uitslag wel positief van…

1 like

Ik ben de hele middag al gespannen door de demonstraties weer in amsterdam. Er heeft 4 uur lang een helicopter boven mijn huis gecirceld, continue politie die af en aan rijdt, mega file voor de deur omdat er straten zijn afgezet en trams die omrijden . Ik ging even een rondje wandelen en ben na 10 minuten weer naar binnen gegaan omdat het gewoon niet chill aan voelde.

Ik was er nu echt klaar mee dus ik heb de gordijnen dicht gedaan, wijntje ingeschonken, toastjes gemaakt, kaarsjes aan en modern family kijken. Even afleiding

19 likes

Nooit zomaar de straat op gaan zonder pan sgat.
Waarom zijn ze nu aan het “““demonstreren“““

1 like

Ja als ik morgen ga wandelen neem ik wel een pan en deksel mee. Met van die touwtjes door mijn jas kan ie ook niet in de gracht flikkeren :joy:

Voor onze VrIjHEiD natuurlijk, dappere strijders dat ze zijn.

2 likes

Heb gelijk een idee om een ava voor je te maken hahaha ben zo terug

2 likes

Ooh nooo stel je voor dat je in bed ligt en Thierry dan ā€œGorrrlllā€ in je oor fluistert

4 likes

Ah klinkt super leuk! Wilde nog een boek kopen voor de verjaardag van m’n zoontje dus ik denk dat ik deze ga bestellen!

3 likes

Spannend haha ik ben benieuwd!

1 like

Ik vind dat je je echt niet aanstelt hoor! <3

1 like

gisteren! maar niet binnen 1,5m gelukkig! dus denk ook dat ik me over een paar dagen nog een keer ga laten testen inderdaad, just to be sure

@Melman gelukkig maar! ja viel ook mee! is al m’n zoveelste test dus kijk er niet meer van op :joy:

1 like

Wellicht is bedtijd verhalen voor rebelse meisjes iets als aanvulling!
Gaat over 100 toonaangevende Nederlandse vrouwen.

7 likes

Ik probeer al een tijdje de uitspraak ā€œniets is minder waarā€ uit te pluizen. Ik krijg hier hoofdpijn van.

4 likes

Ik heb zó veel paaseitjes gegeten vandaag.

2 likes

Wow wat zijn airpods chill

9 likes

Of via www.libris.nl! Het gemak van bol en je steunt tegelijkertijd een boekhandel na keuze

2 likes

Er is ook een Nederlandse versie van tegenwoordig!
Die heb ik in huis voor een evt toekomstig kindje

Edit:spuit 11

1 like