@Lula ik kom weer een ranzige stalker zijn, maar je website lijkt uit de lucht? Ben je er mee gestopt?
Iemand hier wel eens telefonisch het abonnement voor mobiel verlengd en daar een goede deal mee gekregen door te zeggen anders naar de concurrent over te stappen? (Heb mobiel, internet en tv bij dezelfde provider)
Ik heb wat succesverhalen en tips nodig haha
Love hoe specifiek dit is, ik kijk een Amerikaans tv-programma op zoān sketchy website en ik krijg daar steeds een pop-up van Ali B met een blauw oog
Net waren er precies honderd mensen ingelogd
Denken jullie trouwens nog wel eens aan egf?
Ja. Soms als ik hier binnen 2 sec een plaatje heb geupload. Dan denk ik weer aan dat je op egf helemaal naar zon apparte site moest. En daar maar op de gok een link moest downloaden. En dan bidden dat dat goed ging
ooooh ja goed punt
Photobucket had een keer mijn account geblokkeerd omdat ik een modellenkiekje uit de Vogue had geupload en als je heeul goed keek zag je een tepel. De hel. BlokkeerAmerikanen waren er eerder dan die Friezen.
En wat een kuttijd atm maar deze video is gewoon de hemel op aarde.
Zelden, maar er is ƩƩn klein ding dat ik wel mis van egf: de multicitaafunctue werkte chiller
Ik heb gedronken en series gekeken waarin mensen uitgaan en ik wil nu zo graag ladderzat ergens tegen een muur aan hangen terwijl ik me onoverwinnelijk voel
Ja ik ga echt goed op Guus in zān spijkerjasje
Keihard janken
And I know that look thatās on your face
Thereās somethinā lucky about this place
Thereās somethinā good cominā
For you and me
Somethinā good cominā
There has to be
Ik ben echt een kind van mn vader met mān gejank om Tom Petty
Ik heb zoān zin om opstap te gaan
Mega burgerlijk op de bank met The Streamers en jemig wat is Davina Michelle toch belachelijk goed
He kak. De stagiaire van mijn collega is positief getest, de betreffende collega heeft donderdag voor mijn groep gestaan. Als zij ook positief test moet mijn klas (en ik) ook in quarantaine. Het kutste aan dit is dat ik morgen mijn moeder voor het laatst kan zien voordat ze het land voor 6 maanden verlaat. Ik wilde eigenlijk nog even stevig knuffelen, maar dat risico durf ik nu niet meer te nemen.
Oh shit wat kut zeg!
Ik moet bijna huilen van dit
Oh ja? Ik weet niet meer precies hoe dat ging maar ik vind dit wel heel makkelijk werken eigenlijk:
Ja persoonlijk doe ik dat veel vaker dan met mn telefoon! Telefoon vooral in bad hehe.
Ik wist niet dat een laagje thee in een glas kon schimmelen. Nu wel.