Gvd ik had een emmertje als voetenbad voor m’n vriend gemaakt met warm water en soda, nu blijkt die emmer wat te lekken. Waar ik pas na 2 uur achter kwam, dus nu heeft die emmer op 3 plekken op het laminaat gestaan en is het water in het laminaat getrokken waardoor het nu bol staat bij de naden. Heb er een föhn op gezet maar het staat nog steeds op. Kan wel janken, hoop zo erg dat het morgen minder of (liever nog) weg is
Balen!
Heb je rijst thuis? Heb ooit mijn iPhone zo gered (geen idee of het echt werkt). Kun je missch op de grond strooien
Ugh ik word helemaal krankjorum vd hoeveelheid nachtmerries de laatste tijd hoop dat de rest vd (nog lange) nacht rustiger is, maar ben er bang voor. Blij als het weer tijd is om op te staan.
ik heb de avondklok dik overtreden, ging pas 2 uur naar huis. Maar weetje, ik heb dat nodig en heb daar 95? euro wel voor over! Anders verzuip ik in m’n eigen tranen van eenzaamheid. Gaat overigens over een leuke avond met één vriendin dus geen dik feestje gehad of iets.
Ik werd net wakker door vechtende katten. Een daarvan is waarschijnlijk mijn kat dus maak me nu ook nog zorgen om hem. Hopelijk komt ie snel naar binnen en kan ik weer slapen pfff
Echt zo lekker, uitslapen op zondag
In V (naast jouw oude stad) is er nu ook een nieuwbouwproject. Ziet er allemaal heel mooi uit, maar het wordt al gepromoot met ‘statig wonen in V’ (?? doe normaal) en daar zijn de prijzen ook naar. Dit gaat echt niks oplossen.
Hier werd ik laatst ook boos om! Spiksplinter nieuwe appartementen, heb je geen wasmachine aansluiting in je woning maar een gedeelde wasmachine beneden.
En er dan bij zetten voor jonge gezinnen. Hahaha alsof je 20 poep rompers gaat bewaren tot er een wasmachine vrij is. En dat ik daarna met mijn wasje kom en in diezelfde wasmachine moet gooien.
Daarna kwam ik ook een soort friend appartementen tegen van €1500 per maand en je moest 80x de huur per jaar verdienen. Ik ben 35 en wil niet met mensen samen wonen behalve met een partner aangezien ik al 15 jaar een eigen woning heb én als ik zo veel geld zou verdienen waarom zou je dan een roommate nemen.
Toen was ik helemaal klaar met huizen zoeken
Wie de fuck verdiend dat per jaar en kiest voor een zo’n woning
Wat zou ik toch graag weer even willen sporten. Gewoon een uur cardio. Niks bijzonders, even 1,5 uur ergens anders zijn dan thuis. Denk niet dat het er voorlopig in zit.
Ik ben wel teruggegaan, ben er nog elke dag blij mee! Maar ik zou in jouw geval zeker wachten tot je afgestudeerd bent en dan kijken waar je qua baan terecht komt. Je kunt altijd nog terug.
Haha ja dat dacht ik dus ook. Dan kan je toch gewoon een appartement kopen en ga je niet met je broer, zus, vriend/vriendin, collega zoals ze het zo leuk lieten overkomen een appartement delen? Dan koop je ergens wat alleen.
@Baron haha dat inderdaad. Je mocht wel het inkomen van je huisgenoot voor 20% mee laten tellen nou wooehoee. Ga er lekker zelf wonen als je dit hebt bedacht en bedenk voor mij een betaalbaar huis met 3 kamers in een normale buurt
Ik heb intense haat aan kouwen.
Omdat ze in zwermen leven maken ze zoveel geluid en maken nestjes in mijn dakgoot. Zelfs nu ik dakegels heb gekocht.
Dus ik googelen.
Gemiddeld wordt zo’n vogel 60!! jaar.
Ik vind het fascinerend dat vogels zo oud kunnen worden (ik wist het eerder alleen van papegaaien) en dat ze soms nog op late leeftijd succesvol een ei kunnen uitbroeden:
Een rondje lopen, ja. Dat doe ik nog steeds drie keer per dag. Heb gewoon zin om dom op z’n cardio fiets te zitten en dan even te doen wat je moet doen.
Zit ook nog steeds in twijfel om een hometrainer gewoon te halen
Zo’n wilde zaterdagavond gehad! Lag al om half 10 te slapen en werd net wakker
Ja dit soort shit moet echt aan banden gelegd worden. Overgrote deel van de mensen heeft echt geen zin om tot zijn 40e in een veredelde studentenwoning te wonen voor de hoofdprijs. Ook dat gedwongen “communal living”, ja gewoon makkelijk geld verdienen en uitbuiting is het
Nou echt he! Ik opende net facebook en kwam gelijk weer pareltjes tegen; nieuwbouw huur appartementen van 25-30 m2 Haten deze ontwikkelaars mensen?
Ik prop toekomstige man en toekomstig kind er wel bij in mijn 50m2 appartement. Of ik vraag als eerste date vraag hoe en waar woon jij? Ik moet er wel op vooruit gaan
Ik moet vandaag werken maar het is zooo rustig. Denk dat ik mn boek er maar bij pak.
Ik snap dit zo goed. Ik zie echt veel vrienden van me volledig wegkwijnen.
We zitten nu te bespreken of we een solidariteitsfonds gaan starten met elkaar, dus met de mensen die zich verder wel aan de regels houden en corona serieus nemen, en dan allemaal 15€ inleggen. Krijg je dan een boete wordt die betaalt vanuit dat fonds.
(nou breek ik eigenlijk de avondklok niet, maar ik snap je dus heel goed, hartje)