Wat je even kwijt wil #49

Nou echt he! Ik opende net facebook en kwam gelijk weer pareltjes tegen; nieuwbouw huur appartementen van 25-30 m2 Haten deze ontwikkelaars mensen?

Ik prop toekomstige man en toekomstig kind er wel bij in mijn 50m2 appartement. Of ik vraag als eerste date vraag hoe en waar woon jij? :sweat_smile::rofl: Ik moet er wel op vooruit gaan :joy:

13 likes

Ik moet vandaag werken maar het is zooo rustig. Denk dat ik mn boek er maar bij pak.:ok_hand:t3:

3 likes

Ik snap dit zo goed. Ik zie echt veel vrienden van me volledig wegkwijnen.
We zitten nu te bespreken of we een solidariteitsfonds gaan starten met elkaar, dus met de mensen die zich verder wel aan de regels houden en corona serieus nemen, en dan allemaal 15€ inleggen. Krijg je dan een boete wordt die betaalt vanuit dat fonds.
(nou breek ik eigenlijk de avondklok niet, maar ik snap je dus heel goed, hartje)

13 likes

Ahw dat vind ik echt een lief idee!

1 like

Bij een groot rondje heb je langer wind mee :grin:

Nouuu meiden het is ongelooflijk. Heb al er twee uur scriptie opzitten, gesport voor het eerst in drie weken, ga nu een bananenbrood bakken en daarna wandelen.

who am i. wanneer gaan de clubs weer open im scared

38 likes

Heb even op de interwebs gekeken naar oplossingen maar volgens mij is er gewoon weinig aan te doen :frowning: het vocht heb ik er allemaal uit gefohnd maar het hout is nu opgezet door het vocht en het gaat niet meer terug in de oude staat. Enige oplossing is het laminaat er deels uithalen en de beschadigde planken vervangen. Geen zin in dus

1 like

Wat vervelend! Heb je nog laminaat over?

Ik had een klein stukje laminaat dat bol is gaan staan door water, en ik heb er een week lang een stapel gewichten opgelegd. Door het gewicht is het wel een stuk beter geworden!

3 likes

Jaa dat gelukkig nog wel, en ook en geluk bij een ongeluk: ik heb alle vloeren doorgelegd en waar het nu kapot is zit zeg maar aan de kant waar ik geëindigd ben met leggen. Dus hoef dan niet de complete bovenverdieping er uit te halen. Dus ik denk dat ik maar even aan kijk of het verder beschadigt omdat het omhoog staat en het dan een keer ga vervangen. Maar waarschijnlijk blijft het gewoon zo liggen tot ik een keer verhuis :sweat_smile:

@Meka dat ga ik nog even proberen!

1 like

Nouuuuu dat zag ik ook idd, sowieso statig wonen in V wtf wie bedenkt dat, want wat is er statig aan V, maar die prijzen zijn echt belachelijk. En dan stond er in die advertentie ook nog iets bij dat het perfect is voor (single) starters. Wat een grap. :joy: Ik woon in E en heb vét veel geluk gehad met mijn eengezins sociale huurwoning en ga hier echt nooit meer weg, een vriendin van me zoekt een woning in E/V en komt niet in aanmerking voor sociale huur, nou dat is echt een drama hoor.

3 likes

Misschien een ander idee als je je wel aan de avondklok wil maar door wil halen met een vriend(in) is bij elkaar slapen. Heb ik ook eens gedaan en dan hoef je niet op de tijd te letten, was ook heerlijk!

(En bij de buren zitten we ook wel langer dan de avondklok, maar dan hoef ik de straat niet op :grimacing:)

Ja precies, statig wonen in V slaat sowieso nergens op :joy: Mijn broertje zoekt ook in E of V, maar kan echt niks vinden. Hij zat in zo’n studentencomplex vlakbij het theater, maar daar moest hij na zijn studie uit. Verder is er niks betaalbaar, dus nu woont hij maar weer thuis.

1 like

Ik kan ook niks vinden qua woonruimte. Het is wachten op nieuwbouwprojecten met termen zoals ‘gezellig wonen in het kosmopolitische stadshart van Zeist’. :joy:

9 likes

Ik wil binnen de komende 2 jaar ook uit huis, maar ik vrees dat het lastig is om iets betaalbaars te vinden als alleenstaande :sob:

2 likes

Sinds wanneer kan je echt helemaal geen artikelen meer lezen op de website van nrc. alles achter een paywall :angry:

3 likes

Ik snap mn vriendin niet. Ik zo kun je daar en daar heen komen? Zij ja is goed nog steeds om half? Ik zo nee 5 voor half want ik ben dr dan eerder.
Zij oh ik weet niet of ik dat red ik moet nog omkleden enzo…

Was je dat van plan om in die laatste 5 minuten te doen?

18 likes

Jaa dat doe ik ook 5 min van te voren. Maar als ik uberhaubt nog 40 min heb en iemand vraagt kan je 5 min eerder komen. Ja dan denk ik niet omg 35 min ipv 40 om me aan te kleden dat red ik niet hoor!!

4 likes

Ik heb volgens mij ook echt geluk gehad met mijn sociale huurwoning. En lol die slogan. Stom dorp :joy:

Overigens bleef ik vooral voor mijn moeder in de buurt, anders was ik denk ik naar Brabant gegaan.

1 like

Same…

2 likes