Wat je even kwijt wil #49

Ik wil een weekend weg met 2 vriendinnen maar het is zo lastig. Alles is een tweepersoonsbed en een los bed in een andere ruimte maar dat vinden we niet leuk/gezellig…

Ja op de computer is het wel prima, op telefoon wel omslachtiger vind ik (ik gebruik telefoon meer) qua dat je idd eerst het antwoordvenster krijgt, het citaat erin moet klikken, venster weer wegklikt om verder te lezen, etc, in dat proces klik ik al tien keer iets verkeerd :laughing: het chille op egf was dat er gewoon 1 knop voor was die de post bewaarde en je aan het eind als je zelf wilde reageren met 1 klik alle posts erin zette.
Maar doordat we nu antwoorden (superchill die feature trouwens) en je zo makkelijk kan zien op wie je antwoord citeren we sowieso minder, dus multiciteren we ook minder. Althans ik reageer hierdoor niet vaak op meerdere mensen :joy:

Edit: maakt verder niet uit hoor zo bedoelde ik het niet maar gewoon een ervaring

We zijn nu idd aan het kijken naar huisjes of andere mogelijkheden die zo’n optie hebben! We hadden een oude bus gevonden waar de bedden tegen elkaar aan staan maar op de site noemen ze het een kinderbed, dus heb maar een mailtje gestuurd wat dat betekent… wie weet

Voelt toch even als een feestje maar dan thuis. Vond Nick & Maan ook echt heel mooi samen.

Wat stom! Misschien knuffelen met stuk schilders plastic tussen jullie in?

Misschien is een yurt dan een goede optie? Of Airbnb staan er heel veel (wel al veel uitverkocht trouwens).

Met incubatietijd en de 48u voor klachten die ze bij GGD aanhouden zou jij morgen nog ‘veilig’ moeten zijn volgens die regels toch? Ik weet dat het een virus zich niet aan regels houd, maar is misschien wel iets om mee te nemen. Ik hoop voor je dat je je moeder toch nog kan knuffelen!

Ja bekijk ik ook! En wijnvaten en tiny houses en big houses hahaha maar het is echt niet makkelijk

1 like

Hij zong in het Limburgs :joy: helaas niet door haha

1 like

Hostel misschien? Ik ben nu een weekendje weg in een hostel en door de rust hebben we nu een 4 persoonskamer voor ons twee.

Even lekker deprimerend maar ik ben zo verdrietig. En ik vraag me af of dit gevoel wat ik heb, ooit weg zal gaan. En ik ben zo bang van niet en dat ik vast blijf zitten in dit gevoel. Ik heb geen zin om mijn vriend hiermee lastig te vallen dus ik pleur het even hier neer.

1 like

lyJfpE7

3 likes

Kan je er met iemand over praten?

Ook een goeie!

1 like

Ik vind die Coronarekensommen toch altijd lastig. We houden wel afstand van elkaar, maar er zitten bv. wel broertjes van mijn kinderen in de besmette groep, en we gebruiken hetzelfde kopieerapparaat enzo, dus ik vind het lastig inschatten hoe groot mijn besmettingskans is. Mijn moeder moet een negatieve test kunnen overleggen om op reis te kunnen gaan, dus ik vind het echt het tricky.

Is drenthe een optie? Ik zat daar afgelopen week in een chille airbnb met tweepersoons + eenpersoons in zelfde ruimte, dus laat maar weten als je linkje wil

Zo lief dit! Doet me meer dan zou moeten denk ik haha

@MevrouwMand Ja met mijn vriend. Maar dat wil ik niet. Heb ik al vaker over gepraat met hem en wil geen broken record zijn.

Ik hoop dat vannacht de nacht is waarin de katten hun vechttechnieken eens niet op elkaar proberen aka elkaar van het bed meppen. :thumbsup: Na 2 gebroken nachten verlang ik naar een normale nacht.

1 like

Ja, maar ik bedoel buiten hem om. Misschien een vriend/vriendin. Of iemand van hier. Gewoon voor jezelf, praten kan je beter laten voelen :kissing_heart:

1 like

Ja zeker heel graag! Het boeit ons niet waarheen, we willen gewoon lekker diamond painten met een muziekje op hahaha

1 like