Zodra Corona verleden tijd is, moet ik zowat een compleet nieuw leven opbouwen. Ik ben van jaren niet kunnen functioneren naar werken in een pandemie gegaan. Echt geweldige ontwikkelingen voor je sociale leven.
Ik wilde dus gaan wandelen vandaag. Maar waarom eigenlijk. Ik ga toch deze week weer vier dagen naar werk heen en weer lopen en ik heb geen zin. Dus ben maar op de bank gaan liggen met chocoladekoekjes.
Me; ALs ik vierdagen vrij ben dan ga ik vet veel doen!!
Also me 3 dagen van de 4; oh, heb nog niks gedaan⊠woops.
Ik heb gister uitgebreid een jongensnaam zitten afkraken tegen twee vriendinnen en vandaag bericht dat de zoon van een vriend is geboren, drie keer raden welke naam ie heeft. Echt hoe dan.
Wiens kat wil graag bij mij uit logeren zodat ik ook een fotoboek kan maken?
Heb me toch een kater maar zoân leuke bday nacht gehad . 32 is het nieuwe 23
Zouden jullie kunnen ophelderen waar E en V voor staat? Of is dit een zeer geheime locatie
Staat net een oude man (jaar of 80-90?) aan de deur die in plat dialect vraagt of mijn woning al âverzegt isâ. Ik keek vooral heel verward dus hij herhaalde het nog maar eens met de boodschap dat hij had vernomen dat ik ga verhuizen. Nou ik weet nergens van hoor . Ik woon prima hier en ben echt niet van plan weg te gaan. Toen bedacht hij dat het dan âaan de andere kantâ moest zijn en liep een beetje beteuterd weg.
Ik vond het een beetje brutaal eigenlijk. Er heeft al eerder een oudje aan de deur gestaan omdat ze graag wilde weten of ik écht zomaar alleen woon hier. Maar goed misschien wil hij in het rijtje komen wonen want naast mij woont een oude mevrouw (90), daarnaast haar zus + zwager. Hij zou dan mooi nummer drie in het rijtje zijn .
Eindhoven en Veghel?
Edinburgh en Valencia
Ding ding ding jij speelt door voor de koelkast
Oooh dit wil ik nu ook doen voor iemands kat
Je mag best op Dolly komen passen als ik ooit op vakantie ga, maar ik denk dat fotoâs lastig worden als ze zich een week lang verstopt
Aww waarvoor ben je zenuwachtig??
Dit zou ik ook doen
Ik vind het wel ultieme toewijding dat ik mij weer in een thermolegging hijs om buiten koffie te drinken, want Corona. Waar is de lente?
Yes we hebben een heerlijk huisje in Enschede gevonden. Als iemand tips heeft voor iets om te doen op een Zaterdag of leuke plekken voor eten/drinken afhalen, slide in mn dm!
Mijne wil wel! Die zou dit reuze-interessant vinden (behalve het halloweencostuum verwacht ik)
Ik ben voor de bijl gegaan en heb ook besteld bij Annekes Zoetwaren. Mij ging het om de drop maar man raakte helemaal enthousiast en heeft nu allemaal snoep meebesteld. Ik ben heel benieuwd, haha.