Heb deze https://www.etsy.com/nl/listing/773693331/printable-handwriting-worksheets5-pages
Handschrift is niet 100% hetzelfde, maar komt er echt wel in de buurt.
@Nysmn je zou ook zoiets kunnen proberen
Heb deze https://www.etsy.com/nl/listing/773693331/printable-handwriting-worksheets5-pages
Handschrift is niet 100% hetzelfde, maar komt er echt wel in de buurt.
@Nysmn je zou ook zoiets kunnen proberen
Ik kwam mijn ex net tegen en we hebben echt een uur staan kletsen. Ik voel me altijd zo dubbel als ik hem weer zie. Ergens voel ik nog wel liefde voor hem, anderzijds weet ik dat het echt niet werkt en dat het een jaar geleden de beste keus was om uit elkaar te gaan. Ugh verwarrend.
Nou, denk dat ik alles bij elkaar 1-1,5 uur effectief heb gewerkt. Vermoeiend ook wel zo rustig, maar goed! Nu nog maar ff van de vrije weekendavond genieten.
Hahaha ohja stabilo!! Dat is lang geleden. Ik ga even kijken dankjewel!
Ja zag het staan over een blokje en toen moest ik eraan denken. Ik schrijf sowieso 10x netter met een gelpen dan met een balpen. Heel raar dat het per pen kan verschillen.
financiƫle steun? in welk topic kun je financiƫle steun krijgen
Misschien de tip om het via de verzekering te doen, vermoed ik
Fijn om te horen dat het goed ging! Hoe vond je de pijn uiteindelijk en hebben ze een schatting gemaakt van het aantal behandelingen?
Nee ik heb geen tattoo die ik wil verwijderen maar wil wel graag een tas van 2000 euro
Enige tip die ik hiervoor heb is: LoA
Een vriendin van me zit altijd te zeiken op persoon X. Dat X dit niet kan en dat niet, zoals bijvoorbeeld uitleggen. En vervolgens als ik die vriendin vraag om een uitleg komt er een slechtere uitleg uit dan wanneer persoon X het uitlegt? En dan denk ik altijd: heb je nou echt zoān slechte zelfkennis? Maar ik heb van mezelf bijvoorbeeld ook wel een extreme goede zelfkennis en ben me ook echt heel erg bewust dat ik dingen doe (of juist niet). Denk omdat ik als autistisch mens dat meer nodig heb om te kunnen functioneren. Wellicht heeft zij dat minder ofzo.
O, en als ik de uitleg van de vriendin niet snap heb ik altijd het gevoel dat ze me megadom vindt want ze āheeft het al eens uitgelegd!ā Ja, sorry dat mijn hersenen anders werken. En soms heeft ze het niet eens aan mij uitgelegd, maar aan een ander. En dan is het: āO, ja, dat heb ik aan Truus uitgelegd waar jij niet bij was.ā Hoe moet ik het dan weten?
Sorry, hele rant Maar geĆÆrriteerd erom.
In twijfel of ik mcdonalds, pasta of subway ga bestellen.
Maccie never dissapoints
Jaaa macdonalds!!
Sws macdonalds!!
Ik heb tijdens handschriftles geleerd dat dit soort pengreephulpjes en stabiloās juist slecht zijn voor je pengreep. Ze zijn vaak te dik waardoor je je hand niet goed kunt bewegen en ze zijn voor niemand echt goed passend waardoor je vingers in een onnatuurlijke houding worden geperst. Ik zou proberen wat voorbeelden op youtube? te vinden en gewoon veel te oefenen. Tips die ik nog weet is probeer niet te knijpen in je pen en ik zou m ook wat lager vastpakken.
Misschien komt dit in tekst niet echt over maar bij mij rust de pen op de top van mijn middelvinger, onder de top van wijsvinger en sluit ik af met mijn duim.
Ik heb dus al een dag of 3 paniekaanvallen dat ik denk dat ik mijn baan ga verliezen en niet op tijd ga afstuderen en ik word er gek van.
Ah nee
Kunnen we iets doen?
Maccie always disappoints.