Wat je even kwijt wil #49

Ik praat er eigenlijk niet zoveel over met anderen dus dan nee haha. Maar mijn vriend kwam naar bed en toen begon ik er toch over en het was eigenlijk een heel fijn gesprek en voelde me daarna stukken beter. Lief dat je reageerde op mij :relaxed:

3 likes

Ik hoor de laatste tijd zoveel ambulances bij mij in de buurt. :disappointed:

Veel teveel uitgegeven bij de Action as always. Maar ik heb nu wel een dweil. En 1.5 kilo diepvriesfruit (maar niet door de action dat).

1 like

Ik kan echt niet schrijven. Mijn pengreep is zo raar. Ik krijg er kramp in mijn handen van, blaren op mijn vingers. Ik schrijf als een kind. Is er een soort van schrijftraining voor volwassenen ofzo? :tired_face: handschrift is ook onleesbaar, weet niet of dat te maken heeft met hoe ik mijn pen vasthoud maar goed.

Samenvatting

En daarmee lukte het wel? Lijkt me dat het dan ook moeilijk is om te schrijven.

Ik heb laatst gewoon een stencil van Etsy gedownload. Kon wel schrijven, maar niet netjes. Heb hier 2 weken uurtje per dag ofzo intensief op geoefend en krijg nu bijna altijd complimenten over mijn handschrift, ook al is het even snel klad (Werk op een school en zie hierdoor veel mensen).

6 likes

Fijn… ik kan nu echt de deur niet meer uit want er staan 200 museumplein ‘demonstranten’ voor mijn deur.

Moet je alleen op de pannen slaan? Of mag je ze ook gericht gooien?

Ik vraag het voor een vriend.

15 likes

Waar demonstreren die mensen eigenlijk voor/tegen

1 like

Voor onze VrIjHeiD en tegen de dictatuur waarin we leven :roll_eyes: dat roepen ze tenminste hahah

Grote pan vullen en omkiepen uit het raam? Dan heb je meerdere malen plezier van je pan. Water kan je ook vervangen door iets plakkerigs

5 likes

Haha ja ik was stiekem al een emmer aan het vullen… ik ben alleen bang dat het vanaf 1 hoog nogal hard aankomt. Alhoewel ze wel gewend zijn aan de straal van het waterkanon.

8 likes

Je mag ze met de pannen slaan

3 likes

Yess!

Haha twee buren zijn nu uit het raam het schreeuwen dat ze moeten optiefen :rofl:

Oh en in de verte komt ook de ME er aan :partying_face::raised_hands:t5:

3 likes

Voor de zekerheid ‘whoeps ik zag jullie niet’ er erachteraan roepen? Krijg je alleen gescheld terug dan is het veilig nog een paar keer te doen

2 likes

Hahah ja sorry wij gooien hier altijd onze schoonmaak sop naar buiten. Normaal staat hier niemand (terwijl ik boven een winkel woon :joy:) oepsie!

Maar de ME is er bijna dus de meeste komen al in beweging!

3 likes

Zo?
16 likes

Whahaha stuk :joy::joy::joy::joy:

Heb deze https://www.etsy.com/nl/listing/773693331/printable-handwriting-worksheets5-pages

Handschrift is niet 100% hetzelfde, maar komt er echt wel in de buurt.

@Nysmn je zou ook zoiets kunnen proberen

3 likes

Ik kwam mijn ex net tegen en we hebben echt een uur staan kletsen. Ik voel me altijd zo dubbel als ik hem weer zie. Ergens voel ik nog wel liefde voor hem, anderzijds weet ik dat het echt niet werkt en dat het een jaar geleden de beste keus was om uit elkaar te gaan. Ugh verwarrend.

6 likes

Nou, denk dat ik alles bij elkaar 1-1,5 uur effectief heb gewerkt. Vermoeiend ook wel zo rustig, maar goed! Nu nog maar ff van de vrije weekendavond genieten.

1 like