Wat je even kwijt wil #49

ja zei ze nou dat er veel lelijke mensen bestaan, haha tactisch

Bij mij ligt de e-reader al een paar maanden te verstoffen :joy:

1 like

@Luzarl @Madam-Mikmak
Oke er was weinig voor nodig hahaha nu nog even zo’n abbo afsluiten

19 likes

Pickwick kamille honing of Celestial sleepytime

1 like

Ik heb echt zon dikke kater. Fuuuuck

Nee, dat is een incomplete zin. Je kan wel zeggen “get more out of… (life, bijvoorbeeld).

Ik snap niet eens wat get more out moet betekenen dan?

1 like

Pff ik vind het met alle beperkingen en het thuiswerken echt lastig om op een goede manier met stress om te gaan. Op het werk blijven er ook steeds nieuwe ontwikkelingen komen; dat helpt ook niet mee. Zo stom dat ik nu alweer stress heb vanwege de nieuwe werkweek die morgen weer begint.

1 like

Kan me helemaal voorstellen wat de burgemeester voor persoon is :joy: mijn opa en oma hadden ook allemaal van die namen voor mensen.

O.a. De hulk, de biervrouw en Mr. Humphries

13 likes

Ik ben gefascineerd. Een vriendin van me is verloofd. Maar ze gaan niet trouwen.

2 likes

Dit wil ik ook. Ik wil heel romantisch ten huwelijk gevraagd worden. Maar ik vind trouwen toch een gedoe en saai ook pff

5 likes

Ja, :heart_eyes: mijn ereader

@anon42392789 Pff, moeilijk! Als je een keer koffie wil drinken en een ommetje wil maken in Z (of in de buurt) mag je sowieso altijd pb’en :slight_smile:. Met de rest kan ik niet echt helpen.

Haha in mijn oude straat had ik ook bijnamen voor mensen zoals Kabouter Plop voor de overbuurman en de heks voor zijn vrouw :joy: Woon nu trouwens ook in een hofje waar vooral 50+ ers wonen en alles in de gaten houden.

1 like

Peter begint lekker te mansplainen over hoe een vraag gesteld dient te worden

3 likes

Wie de fuck is peter

2 likes

royskes pappa

wel grappig dat peter meteen etnisch profileren probeert te relativeren. maar ik zeg al niks meer, mag niet meer over programma’s praten hier geloof ik :stuck_out_tongue:

3 likes

Nee ze is ook niet ten huwelijk gevraagd! Ze is ten verloving gevraagd.

Zonder ringen nog, die zijn vertraagd door corona

4 likes

afbeelding

16 likes

Mijn opa en oma ook, noemden de overburen Chin Choen omdat ze twee geadopteerde Aziatische meisjes hadden :sob::sob::sob: Ze hadden geen flauw benul hoe racistisch dat eigenlijk was

1 like

Tjonge zit Peter bij de racismequiz om tegengeluid te bieden ofzo? Wat irritant hoe hij steeds alles probeert te bagatelliseren

1 like

Hahaha super herkenbaar :cry: Ik volg mezelf ook niet meer daarin :joy: :joy:

Samenvatting

6 likes

hahaha ik vind het gewoon grappig, wat een ontzettende witte man