ja zei ze nou dat er veel lelijke mensen bestaan, haha tactisch
Bij mij ligt de e-reader al een paar maanden te verstoffen
Pickwick kamille honing of Celestial sleepytime
Ik heb echt zon dikke kater. Fuuuuck
Nee, dat is een incomplete zin. Je kan wel zeggen “get more out of… (life, bijvoorbeeld).
Ik snap niet eens wat get more out moet betekenen dan?
Pff ik vind het met alle beperkingen en het thuiswerken echt lastig om op een goede manier met stress om te gaan. Op het werk blijven er ook steeds nieuwe ontwikkelingen komen; dat helpt ook niet mee. Zo stom dat ik nu alweer stress heb vanwege de nieuwe werkweek die morgen weer begint.
Kan me helemaal voorstellen wat de burgemeester voor persoon is mijn opa en oma hadden ook allemaal van die namen voor mensen.
O.a. De hulk, de biervrouw en Mr. Humphries
Ik ben gefascineerd. Een vriendin van me is verloofd. Maar ze gaan niet trouwen.
Dit wil ik ook. Ik wil heel romantisch ten huwelijk gevraagd worden. Maar ik vind trouwen toch een gedoe en saai ook pff
Ja, mijn ereader
@anon42392789 Pff, moeilijk! Als je een keer koffie wil drinken en een ommetje wil maken in Z (of in de buurt) mag je sowieso altijd pb’en . Met de rest kan ik niet echt helpen.
Haha in mijn oude straat had ik ook bijnamen voor mensen zoals Kabouter Plop voor de overbuurman en de heks voor zijn vrouw Woon nu trouwens ook in een hofje waar vooral 50+ ers wonen en alles in de gaten houden.
Peter begint lekker te mansplainen over hoe een vraag gesteld dient te worden
Wie de fuck is peter
royskes pappa
wel grappig dat peter meteen etnisch profileren probeert te relativeren. maar ik zeg al niks meer, mag niet meer over programma’s praten hier geloof ik
Nee ze is ook niet ten huwelijk gevraagd! Ze is ten verloving gevraagd.
Zonder ringen nog, die zijn vertraagd door corona
Mijn opa en oma ook, noemden de overburen Chin Choen omdat ze twee geadopteerde Aziatische meisjes hadden Ze hadden geen flauw benul hoe racistisch dat eigenlijk was
Tjonge zit Peter bij de racismequiz om tegengeluid te bieden ofzo? Wat irritant hoe hij steeds alles probeert te bagatelliseren
hahaha ik vind het gewoon grappig, wat een ontzettende witte man