Wat je even kwijt wil #49

Het is ook moeilijk, zeker nu en snap dat het niet altijd makkelijk is :frowning:

Lerarenopleiding is ook pittig, veel en stage en je moet constant aan staan. Moet je alleen je scriptie nog? Als je wilt da ik er een keer naar kijk, wil ik dat wel doen hoor :heart: (mits het in het nederlands is, anders kan ik het niet)

Oh en ik hoop dat het gesprek fijn gaatzijn en duidelijkheid geeft.

1 like

Wat? Omg er stond net wat anders hahaha maar dat had je misschien zelf ook wel door

Sorry dit deed mijn telefoon. Ik schreef pipowagen en die kan je ook huren. Is leuk voor 3 personen

1 like

Hahah geeft niks! Ja die heb ik idd ook een paar keer voorbij zien komen. Zeker leuk

Ik hoef geen scriptie te schrijven (ik deed een 1-jarige opleiding na een ba en ma).
Was dat maar het geval want daar ben ik goed in.

Ik moet alleen nog praktijkopdrachten ontwikkelen. Het probleem is vooral de manier hoe je alles moet doen. En die kut coronaperiode heeft mijn perfectionisme aangewakkerd (groot struikelblok).

maar thanks <3

2 likes

Ah oke, als je wilt dat ik je daar een keer mee help laaat maar weten hoor (miss kan ik het ook wel niet hoor, maar alle beetjes helpen soms) :kissing_heart:

Gaat die presentator van ‘gewoon bloot’ zelf ook nog eens uit de kleren? Of moet ik die hoop laten varen

23 likes

Ik hoop in mijn bed als het ooit gebeurt

7 likes

Soms denk ik hoe moeilijk kan het nou zijn om een leuk vriendje te vinden, kom op, lekker badoo-en. Maar dan zegt er iemand hoi en dan denk ik neeeee en zo vind ik natuurlijk nooit iemand

24 likes

Hmmmm mijn lasagne is bijna klaar, beste moment van 2021 tot nu toe

9 likes

wat is jullie favoriete slaapthee? ik drink nu al tijden die van clipper (snore & peace) maar ben die een beetje zat aan het worden

1 like

Same. Echt zo van " Ah nee… jij niet"

7 likes

Celestial Seasonings -Sleepy time!!

1 like

Ga ik een ereader kopen zodat ik meer ga lezen?? Ik denk serieus wel dat het werkt want boeken zijn zo duur en onhandig en ik heb ineens bedacht dat ik dit wil. WIL IK DIT?

19 likes

Ja

1 like

Ja dat wil je!!
Met een kobo plus abonnement :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb hetzelfde maar dan met een hometrainer :joy:

1 like

Oh ik ben die olcay bij de racisme quiz al weer zat hoor

5 likes

Daarvan kan ik je zeggen dat ik het een week leuk vond en dat ie nu alweer lichtelijk staat te verstoffen :joy:

1 like

Sleepytime van Celestial Seasonings, Sleepytime decaf green tea van Celestial Seasonings, en Rust Melange van Simon Levelt!

1 like