Wat je even kwijt wil #49

Kunnen ze het dan niet beter een promise ring noemen?

Kamille met anijs van AH huismerk

1 like

Misschien zit hij daar als voorbeeld in het wild :thinking:

En ik dacht dat ik vorige week op zoek naar Maria de finale zag staan, maar het is gewoon weer op tv?

Ik ben niet ah kijken maar meestal is hij best okay in de andere kant belichten (vd minderheden) in rtl boulevard of wereld draait door vroeger etc
Jammer dit

1 like

Ik kijk de laatste ep van Allen vs. Farrow. Ok ik wist wel wat van de gebeurtenissen waar het over gaat, maar dit is echt wtf. Ik ben blij nu dat ik nog nooit een film van die galbak heb gekeken? Wat een ontzettende walgelijke vent en ook die hele cultuur om hem heen. Ook de hele tijd de vrouw afschilderen als de manipulator en jaloerse partij :fu:.

Ik ben zo hard aan het blokken voor tentamens dat ik nu al voor de 2e dag op rij na één glas rode wijn op de bank in slaap ben gevallen

7 likes

JA! Ik heb hem nu een maand, twijfelde ook heel erg maar beste aankoop ever!

1 like

Maar echt wat is er met dit blok. Zo ineens 6 weken voorbij en ik heb niks meegekregen.
Nu dacht ik oké dan moet je nu heeeel hard studeren en dan komt het goed, maar nope ff seizoen mocro maffia kijken :thumbsup:

1 like

Is supersnel gegaan he! Heb je veel tentamens? Haha mocro maffia, gelukkig nooit aan begonnen :grin:

1 like

Ahh dan zal je het wel nodig gehad hebben! Veel succes met je tentamens, you got this!! :heart:

1 like

Heb allemaal meubels van m’n broer in het buitenland overgenomen en nu heb ik hier

een Nederlands pakket samengesteld. Heb echt genoten van dit proces haha

7 likes

Dit is natuurlijk hĂ©t moment om te beginnen (nee grapje don’t do it)!!
Ik heb denk ik een ‘we zitten op de helft, semester 1 is klaar’ dipje.

Ik heb er twee! Jij waarschijnlijk ook?
Nog succes even! Kan niet wachten tot de meivakantie die we ineens hebben dit jaar (al moet ik dan waarschijnlijk alsnog veel studeren).

1 like

Wel echt slechte vragen in die kennisquiz. Ik mis een beetje diepgang

2 likes

@Filia thanks :heart:

Ja ik ook 2, maar wel allebei met nog een deeltoets ernaast. En in die lesvrije week heb ik nog een herkansing :pensive: Maar komt goed! Dankjewel, en jij ook succes!! :muscle:

2 likes

Ja heerlijk zo’n ereader! Lekker op mn zij liggen lezen zonder kramp in mn hand en geen last hebben van slecht licht. Love mn ereader.

3 likes

Haaa deze meid die Arie Slob een witte oude man noemt, love the energy

Goede aankoop! Ik heb mijn kobo (aura) al 7 jaar (als het niet langer is) en ben er nog steeds super blij mee :slight_smile:

1 like

Voor de mensen die speciale slaapthee gebruiken voor het slapen gaan, werkt dat dan slaapverwekkend of ontspannend ofzo?

Ik heb het net terug gekeken met mijn pre puber en zij vond het leerzaam, leuk en grappig. Vond ik zelf ook.

3 likes

Ik heb dit vanmiddag voor het eerst gekocht toevallig, dus ik ga het straks uitproberen

1 like