Geen idee of het echt werkt. Vind het altijd wel chill want het is een zachtere soort thee om te drinken in de avond en die ook lekker ruikt. Voordeel is dan wel iets warms drinken, maar geen theïne binnen krijgen. En het is gewoon een theesoort gekoppeld aan een moment voor mij. Overdag rooibos/zwarte thee, avondeten groene thee voor slapen slaapthee (of gewoon kamille)
Ik heb een count down app gedownload, voor pasen en een weekendje weg. Zodat ik nog iets heb om naar uit te kijken, tussen m’n work, eat, wandel, sleep repeat door.
@Vaiana heb je nu een andere avatar zonder dat je een topic hebt geopend om je nieuwe jij te introduceren?
Kan dit niet aan hoor
Sorry! Hierbij:
Ik ben geen fan meer van Disney en de MCU. Ik hou alleen nog maar van Verschrikkelijke Ikke en Minions
Iedereen: Het kan écht niet gekker dan 2020.
Vaiana: Hold my limonade.
In gewone thee zit caffeine, in slaapthee niet, dat is de reden dat ik dat ‘s avonds drink. Het is dus ook eigenlijk geen thee want het zijn kruiden en geen bladeren van de theeplant, maar hè potato potato.
Voor alle thee-liefhebbers. Ik ben fan van de webshop zininthee. Je kan filteren op zonder caffeine, is allemaal losse thee, je hebt bv dadelthee zonder caffeine, framboos popcorn thee, chocolade cake thee, sinaasappel marsepein, peperkoekthee, kokosmakronen thee en nog veel meer.
O no! What happened?
Ik moet een nieuwe iPhone kopen omdat ik van de week mijn Xs kapot heb laten vallen. Maar de kosten van een nieuwe iPhone doen me pijn.
Doei te groot deel van mijn loon
& Wat als ik het huis bij de kerk deze week nog toegewezen krijg.
Hahaha oh no! Cannot unsee!
@Hippe_kikker Ik heb vandaag Verschrikkelijke Ikke gekeken en ik ben er achter gekomen dat het de beste film ooit is. De maan stelen? Beste idee ooit! Disney could never!
Nee want dat klinkt stom.
(Nja verloofd ook )
Fnsjsjznsbbzbzbe fucking fuck ik voel me kut heb de hele dag hoofdpijn en heb mezelf nog gedwongen om met de laatste restjes een carbonara in elkaar te flansen maar met mijn fucking warhoofd heb ik het eimengsel in de pan gegooid en nu is het fucking spaghetti met omelet bebzkzkznzndbdbdje ik ben zoooo slechtgezind nu
Ik wil huilen… Om carbonara
Ik eet voor het eerst in mijn leven koude left-over pizza en het is best lekker
Doordeweeks kijk ik zo uit naar weekenden. En als het eenmaal weekend is verveel ik mij
Dan moet je op je nieuwe iphone maar foto’s van mooie meubels bekijken ipv echte meubels kopen
Ben benieuwd!
Het klinkt wel als een fijn ritueeltje dat ik ook kan gebruiken @Marquez @Dombo ik ga ook eens op zoek!
Zonnatura Goede Nachtrust is echt al jaren mijn lievelings.