Wat je even kwijt wil #49

Ik zit heerlijk op mijn vensterbank van het zonnetje te genieten.

8 likes

Mijn ouders hebben een dwergschnautzer en zij betalen ā‚¬50,- als de hond geknipt word. Bij de vorige waar ze gingen ā‚¬55,- dus denk dat dat een mooie prijs is!

Het zou ook een telefoontje kunnen zijn met vragen om te checken of je geen coronaklachten hebt. Die krijg ik altijd een paar dagen of een dag voor een ziekenhuisafspraak

1 like

Hier doen ze triage bij de ingang! En je krijgt bij je smsherinnering voor de afspraak ook de melding dat je vast online screening kunt doen om daar sneller doorheen te kunnen. Ben de afgelopen tijd ook vaker naar het ziekenhuis gemoeten waarbij het zo ging (verschillende poliā€™s), dus denk dat iedereen nabellen niet ineens een extra toevoeging bovenop de dingen die ze al doen is!

1 like

Mijn moeder en vriend zijn samen een pax in elkaar aan het zetten en ik hoor alleen maar hihihi hahaha uit de andere kamer. Waar is die vrolijke bui als jullie met mij moeten klussen??

21 likes

Ah ok! Ja dan hoop ik dat je snel contact kan leggen om te weten waarover ze wilden bellen.

Hier doen ze triage vooraf Ć©n bij de ingang. Vooraf is dan ook online maar als je dat vergeet (zoals ik elke keer haha), of niet kan ofzo dan word je gebeld. Maar het lijkt me inderdaad apart als ze bij jouw ziekenhuis nu de procedure zouden hebben veranderd

1 like

35 is het andere uiterste, haha. Bespaart wel geld, dat weer wel :stuck_out_tongue: Hier 41 en 41.5, dus dat is ook niet alles.

Ik wilde zometeen gaan hardlopen maar ik neig naar borrelen ipv dat.

9 likes

Eerst hardlopen en daarna borrelen?

2 likes

Zelfde met dekbedovertrekken van de HEMA.
Al vind ik de bloemetjesdocs die ik heb (waaronder het paar dat wij beide hebben) ook nog leuk.

Heb net mā€™n kappersafspraak geboekt en ik heb er zoveel zin in. :cry: Ben al sinds oktober 2019 niet meer geweest en het ziet er echt niet meer uit dus het was de hoogste tijd.

5 likes

Ik merk echt dat als ik mensen in series alcohol zie drinken, dat mij ook aanzet tot drinken. Ik probeer niet veel te drinken, maar nu heb ik een serie gekeken en heb ik zoveel zin in gin tonic of vodka spa rood. Ik heb dat nooit?

Het weer zal ook niet helpen

3 likes

Ik heb dat met roken, terwijl ik niet rook. Door series als Mad Men kreeg ik dan zo veel zin om peuken te kopen

6 likes

Jaaa maar dan is de zon weg op mn dakterras! Maar kan alsnog borrelen, wel zin om te hardlopen

1 like

Ja, die vind ik ook tof! Heb ook de versie met rode bloemen (maar die zijn nog helemaal nieuw, haha) :slight_smile: Sowieso houd ik van Docs met bloemetjes.

1 like

Tot tweemaal toe dezelfde vervelende deur-tot-deur verkopers aan de deur gehad die schijnbaar nog een lesje begrijpend lezen moeten volgen. En dan voor de tweede keer per se graag het laatste woord willen hebben en een opmerking maken die tegen het randje schuurt van vrouwonvriendelijk / onprofessioneel. En er dan raar van opkijken dat ik er iets van zeg en mij ā€˜oncharmantā€™ noemen. Sowieso zou die professie van mij verboden mogen worden en dat hooguit enkele goede doelen per jaar een ontheffing kunnen aanvragen onder strikte voorwaarden.

Ik hoef niet iedere week kunstofkozijnen, een uitbouw die je tuin opslokt of een aanpassingen aan het dak. En dit huis hoeft ook niet verkocht te worden en de vuilnisbakken hoeven ook niet schoongespoten te worden. Al had ik deze verkopers graag wel natgespoten.

6 likes

Ik zie vanuit mn raam studenten bovenop een dak zitten te borrelen en het doet pijn :sob: ik zit in een heel saai overleg

7 likes

Emmer water/azijn is een forum tip. of was dat tegen spelende kinderen?

3 likes

Een emmer kattenpis lijkt me nog leuker in combinatie met de gladde verkoperlook. :sweat_smile:

1 like

Ik wil voor het avondeten nog even in de zon zitten maar er is alleen nog zon in de voortuin en ik wil na deze dag niet meer praten of mensen groeten. Ik ben er even klaar mee. :roll_eyes: