Wat je even kwijt wil #49

@ezw ik ging gelijk kijken of ze zoiets hier ook doen maar ze zetten alleen lelijke meuk op Marktplaats. :frowning:

Helaas allemaal te ver van mij verwijderd (provincie Utrecht), zeker nu ik van mijzelf alleen met de fiets naar dingen mag gaan zolang ik niet ben ingeënt. Maar hopelijk kan je mooie dingen scoren. :smiley:

1 like

Weer wat dingen (kaarten en boekenleggers en een proefdruk) voor mijn boek geregeld zodat ie in maart als paperback kan verschijnen. :grin: Het ebook was er al.

17 likes

De geitjes stonden weer buiten en er waren al 6 babygeitjes! :scream:

52 likes

Wat denk je anders dat ze moeten doen met een avondklok? :stuck_out_tongue:

9 likes

Net op de valreep eindelijk de poli te pakken gekregen en m’n afspraak gaat gewoon door gelukkig! Was om m’n gegevens te checken, gek want daarvoor hebben ze nog nooit gebeld en ik kom ook regelmatig in het ziekenhuis en dan vragen ze het altijd bij de balie als je je meldt, dus dan hadden ze ook kunnen zien dat het vorige maand iig nog gewoon klopte lijkt me, maar oké :woman_shrugging: blij dat het om zoiets onboeiends was iig haha

10 likes

Ahh zo lief! Waren ze een beetje aan het hupsen of dat niet? :heart_eyes:

1 like

Holy tering kijk dit

https://www.instagram.com/p/CLromjBDgCF/?igshid=8gdz14ixh72m

Ja er was 1 die van een meter hoog sprong! Schrok me rot

4 likes

Ik keek eerst mocro maffia en nu kijk ik een docu van John van de heuvel over de echtd mocro maffia. En dat is toch een stuk minder spannend.
Alsof de politie op de middelbare school kwam vertellen dat je op het rechte pad moet blijven. Het hoort indruk te maken maar het is zo suf.

1 like

Een buur een paar deuren verder vroeg of we wilden woningruilen maar we krijgen hem niet te pakken (doet de deur niet open, reageert niet op briefje paar weken geleden). Maar er is ook geen licht in zijn huis of ooit een raam open :woman_shrugging:. Nu is het wel een beetje een vreemdeling met regelmatig dealers aan de deur maar toch. Vreemd. Nu belden zijn buren aan, maar deed hij ook niet open. Nu was dat precies rond 17 maar toch

Dag 1 van verhuizen: mega blij en mega moe, vergeten te eten sinds ontbijt en koppijn door gebrek aan koffie (oeps). Morgen 19 pakken laminaat in m’n eentje verslepen, zin in.

14 likes

Paar dagen goed weer en het wemelt weer van de kleine vliegjes op mijn balkon! Kan de deur dus ook niet open zetten :slightly_frowning_face:

Nou ik ook een keer naar kantoor hoor. Kapotte spoorbrug dus nu moet ik met de sprinter, duurt 3 kwartier langer. Ik moet overstappen op Woerden ook, zal aan jullie denken

5 likes

Oef, sterkte. Ook nog een trap op of dat niet?

Mijn gemeente kwam alleen met een brief van de waterschapsbelasting. Moest daar wel een traantje om laten

64 likes

Bietennnnnn

5 likes

Heb ik net mijn moeder keihard laten schrikken met een schrikfilmpje van Facebook? JAAAAA. Ik zat er naast en ze gooide haar telefoon echt de lucht in. :joy:

sorry not sorry

16 likes

Sterkte en knuffel en je mag huilen en schreeuwen :heart:

1 like

Nog even op de tanden bijten!

1 like