Wat je even kwijt wil #49

Waaaarom moet mijn baarmoeder toch elke maand zo’n drama maken?

19 likes

Echt hè. Een kaartje ofzo met bericht dat je niet zwanger bent is ook al goed.

28 likes

Ja het idee is idd om inzichten te geven. Maar eigenlijk zijn alle dieet programmas ( Of het nou gaat over afvallen of aankomen) nogal toxic.
Mensen moeten ineens in een hele korte tijd hun leven omgooien allemaal voor de entertainment van de kijker.

8 likes

Tot die tijd is mijn vader weg en mijn moeder wilt echt pas naar puppy’s kijken wanneer hij terug is :frowning:

1 like

Ik ken dit gevoel. Als ik na een spin waspoeder of kattenbakkorrels opzuig dan ben ik al iets geruster. :stuck_out_tongue:

1 like

Onderweg naar een spuit in mijn voorhoofd. Van de week ook naar de nagelsalon en kapper, voel me eindelijk weer bijna mezelf

21 likes

Nee, ik ben 25!

https://ind.nl/uitwisseling/Paginas/Au-pair.aspx is dit wat?

1 like

Ik ben bijna 25 en vertel mezelf dat dat nog begin 20 is!

1 like

Is ‘t ook wel toch :upside_down_face:

2 likes

Had vandaag afgesproken om met iemand te gaan wandelen en had gisteren al een voorstel gestuurd voor een plek en een tijdstip. Wordt dat wel gelezen, maar niet op gereageerd. Vind dat zo irritant, prima als je niet kan maar wil gewoon weten waar ik aan toe ben, kan ik eventueel nog wat anders plannen :unamused:
Nu er dus zelf maar weer achteraan…

1 like

Omg je kan nu oude foto’s laten animeren op MyHeritage. Gaan we maandag aan mijn oma laten zien. Kijken wat ze ervan vindt

1 like

Ik had net weer een bezichtiging en had echt geen zin om die katten weer naar mn ouders te brengen en weer terug te halen. Dus heb ze met hun mandjes en dekens in de kofferbak gedaan :pleading_face::pleading_face:

Maargoed ze lagen lekker te slapen toen ik ze eruit haalde

24 likes

Heb jij nog wel plek in je voorhoofd :joy::joy:

1 like

Ik ga stuk. Vraag het me af :joy::joy::joy:

Er is lekkage in mijn huis maar de twee huizen boven mij (wonen elk 4 mensen) doen allebei niet open, dus nu kunnen ze het voorlopig niet fixen

Er ligt een rotte pompoen op de parkeerplaats? @Karl_Lagerfeld jouw schuld?

8 likes

Snel kijk of er drugs in zit

20 likes

Wanneer een man afknapt op je kleding omdat je iets draagt met een printje. :joy:

3 likes

Wat een saaie sul ben je dan.

14 likes