Wat je even kwijt wil #49

En het was nog wel bloemenprint geeneens een panterprintje of zo. Prima hoor dan wordt het sowieso niks als dit al een probleem is. :smile:

4 likes

Om @Soy.peor te quoten “Dumpen”

11 likes

:joy::joy:

nee die van mij ligt inmiddels in de kliko :nauseated_face: was wel een van de smerigste dingen die ik heb moeten opruimen laatste tijd. En ik ruim veel vieze dingen op

4 likes

Die conversatie werd heerlijk awkward. Relatiemateriaal zou het sowieso niet worden, dit type persoon kon het sowieso niet hebben als iemand anders gewoon doet wat die wil. :slightly_smiling_face:

2 likes

Typische C&A mannenlook maar dan met het prijskaartje van de Bijenkorf.

16 likes

Sorry, je wint geen C&A cadeaubon of 10 minuten private shopping in je lokale filiaal met ingang van volgende week woensdag.

Meneer was iets meer korporeet kesuwal.

6 likes

Het is nu ook stil aan de overkant van WhatsApp :stuck_out_tongue:

1 like

Wat is het meervoud van schep? (Waarmee je in de tuin graaft)

Scheppen
Geen schepsels

2 likes

Irritant!
Doen ze inmiddels wel open?

8 likes

Waar heb ik naar gekeken? (Wel gezellig filmpje!)

1 like

Dit was volgens mij een programma vroeger bij villa achterwerk. Waar kunstenaars iets gingen maken. Maar in mn herrinnering was de intro anders maar die kan ik niet vinden haha.

Het was zo van schepperde schepperde schep schep schep

2 likes

Die outfit van die vrouw ook heerlijk 2003.

"Bethanie gaat door haar knieen dan ziet alles er anders uit dan van boven. … “schijfjes winterpeen”

1 like

Haahaha jaa dit was mn lieverlings programma vroeger want en t liedje was leuk. En daarna was het chaos en ineens was er een kunstwerk

Hoe chill, mijn geurstokjes van rituals die ik gister had besteld werden net door een rituals medewerker bezorgd, terwijl ik eigenlijk gewoon normale bezorging had gedaan. Maar yes, want anders had ik het waarschijnlijk pas maandag in huis.

5 likes

Ja en er is een reparateur maar nu krijgt ie de meterkast niet open :joy: drama

Is het verder wel een fijn huis? Misschien verwar ik het met iemand anders maar waren er niet meer problemen in het huis?

Oh nee hoor hier is verder niks aan de hand

Volgens mij wel. Ik heb geen abbo

1 like