Wat je even kwijt wil #49

Damn you @grace door jou heb ik een stukje Mathijs gezien. Maar per ongeluk van de vorige keer, denk dat dat was dat ie zo blij keek bij het verhaal over meerdere vrouwen. En nu moet ik dat Andre Hazes stuk nog doen, toch weer nieuwsgierig. Zelfkastijding is echt iets raars. I need a drink.

2 likes

Met hamer een wok bewerken geeft vast niet hetzelfde geluid resultaat

3 likes

Ik bedoel als je deuken maakt met de hamer in de wok, tada voor 2 tientjes klaar en dan drummen

@anon42392789 ik zie nu je nieuwe avatar, omg de babydoos :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Die persoon wil het graag contant! Volgensmij is het een oud vrouwtje die niet zo goed weet hoe internetbankieren werkt haha

Ik smelt iedere keer als ik foto’s van die varkentjes en mamadoo zie. :smiling_face_with_three_hearts:

Zo’n ding is inderdaad zo chill om naar te luisteren! Vooral als iemand het mooi bespeeld… heb het ook een keer geprobeerd te bespelen maar het is nog verrekte lastig vond je niet?

Ik ooooook, echt die kwispelende staartjes ook, I can’t :cry: :sparkling_heart:

1 like

Ik heb eindelijk weer eens veel te veel wijn op met mijn vriend, heerlijk. Beetje jammer alleen dat ik nu wil dansen en meneer ligt te slapen op mijn schouder.
Ach, je kan niet alles hebben (wel een flinke kater denk ik)

2 likes

Ja hij ligt inderdaad vast ergens in een verdwaalde tas! Morgen nog maar even goed zoeken, duikt wel weer op.

OkƩ een van mijn buren heeft blijkbaar een djembe aangeschaft en zit nu met intervallen ziek hard te drummen op begeleidende muziek? Echt heel random weer

4 likes

@ezw enters the chat. :joy:

7 likes

Hahahaha van wat ik hoor is het wel meer dan een eend

Aww, nu wil ik een eend.

Er staat in de buurt een houtkachel te stoken en heel de slaapkamer stinkt en mijn ogen prikken er van. Pleur toch op met die rotzooi

1 like

Die dingen moeten echt verboden worden
Ik kan er echt slecht door ademen ook

2 likes

Ik lig in bed en de hĆØke wereld draait. Omg drank en medicatie gaat niet samen, nouja weer ik dat ook weer :joy::joy:

2 likes

Ik heb voor het eerst wat via Vinted gekocht en nu voelt het alsof ik heb geheuld met de duivel.

3 likes

Ik heb al een paar nachten ruk geslapen en heb zo’n keelpijn, voel me echt kut. Krijg wel net negatieve Corona uitslag dus mag gelukkig wel weer met m’n man knuffelen :smiling_face_with_three_hearts:

Super fijn dat dit werkt voor je huid. Wat ongevraagd advies, maar de depper mag je wss maar 3 maanden gebruiken ivm de antibiotica die erin zit, probeer ook iets te vinden voor onderhoud zodat het resultaat blijft zoals een retinoid, kan ook via de huisarts.