Wat leuk dat NPO Kamp Waes gaat uitzenden
@grace Ughhh bedankt voor deze info al. Het staat hier weer op begin gemist, bah
Wat leuk dat NPO Kamp Waes gaat uitzenden
@grace Ughhh bedankt voor deze info al. Het staat hier weer op begin gemist, bah
Wie is die vrouw aan tafel bij Matthijs? Zij heeft het in ieder geval naar dr zin
Oh zegt me niks, ze komt me zo bekend voor
Ik ken haar uit de vlogs van Matijn Nijhuis en het viel me toen ook altijd op hoe ongelofelijk hoog haar HI-HA-HO gehalte was.
Dit is de info die ik graag lees op een forum. Leuk dat Matthijs hem nog wat zendtijd gunt
@grace Jemig ben nu bij het stuk over Hazes. Wat irritant zeg, lekker lachen om verstoorde familierelaties
Sterkte! Hopelijk knapt ze snel op!
Ik ben mezelf al sinds 21.00 aan het dwingen niet te telefonen maar een boek te lezen maar dit gaat niet zo soepel. Waar zijn de tijden dat ik echt uren lang boeken kon lezen zonder afgeleid te worden?
Waardoor word je afgeleid? Gedachten of je telefoon?
In geval van gedachten; achtergrond geluid (muziekje of tv; niet heel hard) helpt vaak (omdat beide hersenhelften dan iets moeten doen of-zo zit een theorie achter), in geval telefoon doe die op vliegtuigstand en leg die buiten handbereik
Of is boek gewoon niet leuk genoeg?
Hahahh ik ben denk ik nu bij dat stuk. Die van de radio? Lekker aan het dansen op haar stoel, wel grappig
Ik denk dat ik het boek niet leuk genoeg vind. En dat ik mijn telefoon maar eens buiten handbereik moet gaan leggen
Ik moet morgen wat contant geld pinnen om iets van marktplaats te betalen maar ik heb gewoon geen idee waar mijn pinpas is? Heb dat ding al maanden niet meer gebruikt want ik betaal alles via contactloos betalen op mān telefoon
Enige oplossing is om snel zelf iets te verkopen via marktplaats haha
Damn you @grace door jou heb ik een stukje Mathijs gezien. Maar per ongeluk van de vorige keer, denk dat dat was dat ie zo blij keek bij het verhaal over meerdere vrouwen. En nu moet ik dat Andre Hazes stuk nog doen, toch weer nieuwsgierig. Zelfkastijding is echt iets raars. I need a drink.
Met hamer een wok bewerken geeft vast niet hetzelfde geluid resultaat
Ik bedoel als je deuken maakt met de hamer in de wok, tada voor 2 tientjes klaar en dan drummen
Die persoon wil het graag contant! Volgensmij is het een oud vrouwtje die niet zo goed weet hoe internetbankieren werkt haha
Ik smelt iedere keer als ik fotoās van die varkentjes en mamadoo zie.
Zoān ding is inderdaad zo chill om naar te luisteren! Vooral als iemand het mooi bespeeld⦠heb het ook een keer geprobeerd te bespelen maar het is nog verrekte lastig vond je niet?