Beland toch iedere keer weer in Matthijs draait door op de een of andere manier
Ze is al een tijd ziek, maar ze had de afgelopen dagen veel pijn en het ging helemaal niet goed. Blijkt een flinke ontsteking te hebben en ze had hoge koorts dus eerst door de covid-molen (negatief gelukkig) en toen allemaal onderzoeken. Ze hebben haar nu medicatie gegeven die hopelijk aanslaat.
Het is 21.48 op zaterdag en ik ga slapen.
Pfff ik ben al weken niet na 22 uur naar bed geweest. Wordt vandaag de dag?
Veel beterschap gewenst voor je moeder. Hopelijk herstelt ze voorspoedig.
Wat naar zeg. Hoop dat je nog n beetje kunt uitrusten. Veel sterkte !
Ah wat een narigheid⊠sterkte, hoop dat je moeder zich snel weer beter voelt je zelf een beetje tot rust kan komen!
Wat leuk dat NPO Kamp Waes gaat uitzenden
@grace Ughhh bedankt voor deze info al. Het staat hier weer op begin gemist, bah
Wie is die vrouw aan tafel bij Matthijs? Zij heeft het in ieder geval naar dr zin
Oh zegt me niks, ze komt me zo bekend voor
Ik ken haar uit de vlogs van Matijn Nijhuis en het viel me toen ook altijd op hoe ongelofelijk hoog haar HI-HA-HO gehalte was.
Dit is de info die ik graag lees op een forum. Leuk dat Matthijs hem nog wat zendtijd gunt
@grace Jemig ben nu bij het stuk over Hazes. Wat irritant zeg, lekker lachen om verstoorde familierelaties
Sterkte! Hopelijk knapt ze snel op!
Ik ben mezelf al sinds 21.00 aan het dwingen niet te telefonen maar een boek te lezen maar dit gaat niet zo soepel. Waar zijn de tijden dat ik echt uren lang boeken kon lezen zonder afgeleid te worden?
Waardoor word je afgeleid? Gedachten of je telefoon?
In geval van gedachten; achtergrond geluid (muziekje of tv; niet heel hard) helpt vaak (omdat beide hersenhelften dan iets moeten doen of-zo zit een theorie achter), in geval telefoon doe die op vliegtuigstand en leg die buiten handbereik
Of is boek gewoon niet leuk genoeg?
Hahahh ik ben denk ik nu bij dat stuk. Die van de radio? Lekker aan het dansen op haar stoel, wel grappig
Ik denk dat ik het boek niet leuk genoeg vind. En dat ik mijn telefoon maar eens buiten handbereik moet gaan leggen
Ik moet morgen wat contant geld pinnen om iets van marktplaats te betalen maar ik heb gewoon geen idee waar mijn pinpas is? Heb dat ding al maanden niet meer gebruikt want ik betaal alles via contactloos betalen op mân telefoon
Enige oplossing is om snel zelf iets te verkopen via marktplaats haha