Wat je even kwijt wil #49

Heerlijk 1,5 uur gewandeld met koffie aan het begin én koffie + een lekker broodje op de terug weg gehaald. Ik bedacht op tijd dat mijn oven het ook niet doet om broodjes af te bakken :joy:

Nu maar voor me uit staren op de bank en hopen dat ik om 14:30 weer stroom heb :crossed_fingers:t5:

14 likes

Erg is een groot woord, maar heeft meer te maken met de antibiotica resistentie die kan ontstaan als je het te lang gebruikt. Als hij op is zou ik persoonlijk op een retinoid, of benzoylperoxide overgaan, maar ik ben geen arts (wel met heel veel dermatologen over dit onderwerp gehad). Of een van deze aan je routine toevoegen, om de kans op resistentie te verkleinen.

1 like

zenuwachtig niet maar gezonde spanning! ik ga vanuit kantoor werken! morgen en dinsdag wel vanuit huis de introductiemeetings volgen omdat ik nog in quarantaine zit en dan vanaf woensdag naar kantoor. moet ook al om 7u beginnen dus wordt wel echt afzien vrees ik haha.
en jij?

klinkt in ieder geval leuk! en 32 uur is top, heb ik ook ooit gedaan. heb je alsnog een leuk salaris maar zoveel meer vrijheid en vrije tijd. welke dag ben je vrij? je zegt lang weekend dus ik gok op vrijdag?
ik ga 38,5u werken (is fulltime in deze organisatie) dus ben benieuwd, in de praktijk ga je dan op vrijdagmiddag eerder weg

1 like

Jaaaaa ik heb weer stroom. Gelijk stofzuigen :rofl:

5 likes

Ik kijk voor het eerst The Joker, überhaupt mijn eerste Joker film, ik weet niet of ik hiervoor gemaakt ben.

2 likes

Gewoon lekker zelf kruiden! Genoeg recepten te vinden online. met Ketjap, soja, knoflook, chilipeper etc. etc.

3 likes

Als het zurig of zeepig ruikt en sommige groenten zacht, glazig en slijmerig zijn(paprika en ui) niet meer eten! En de taugé mag een beetje bruine zijn, maar mag niet slijmerig zijn.

2 likes

De nieuwste Joker uit 2019, met Joaquin Phoenix.

Ik moest de hele tijd aan phill dunphy denken

7 likes

IK OOK! Ik zeg steeds dat het de psycho broer van Phil lijkt.

@Willem oh oh… Nouja vriend wilde ‘m heel graag zien dus kijk gewoon nog mee.

2 likes

Vond je hem zo heftig?

Vond het een indrukwekkende film, hier en daar intens maar al met al wel een eye opener.

1 like

Ik heb ‘m overtuigd binnenkort Dark Night ook te kijken!

2 likes

Whut?!
De Joker in de 1989 Batman vind ik het meest Joker @Blush
Niet de beste, maar wel het meest

Ik vond The Joker niet slecht, maar ik had hem vlak na mn diagnose gekeken. Do not recommend :joy:

2 likes

haha dunning-kruger moest ik googlen maar inderdaad :joy: en ik denk maar zo, ze weten dat ik nog geen ervaring heb in die functie maar hebben toch voor mij gekozen dus het zal wel goed zijn dan :joy: ik ga nu voor de pippi style: ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan :muscle:t3:

1 like

Eindelijk eens iemand die The Joker ook vreselijk vindt! Ik voelde me rot tijdens en na die film… en niet op een “goede” of nuttige manier zoals bijvoorbeeld na het bekijken van een heftige docu.

1 like

Gisteren tijdens het touren met de auto kwamen we een boerderij met melktap tegen. Dus verse volle melk gekocht en net kwam mijn vriend erachter dat we nog een pure chocoladeletter hebben. Dat wordt lekkere warme chocomelk drinken!

13 likes

Ziet er goed uit. Ik heb ze vandaag met melk gemaakt en vond dat niet zo’n succes. Vond ze heel raar ofzo. Niet vies, maar ook niet lekker.

Heb echt mood swings van hier tot Tokio. Ga mezelf nu maar naar buiten pushen om even rondje te lopen. beter helpt het. anders ga ik de hele dag weer zitten snauwen en mokken, niks goed vinden blabalbal.

3 likes

Oh echt! Ik vond het een mooie dramatische en ontroerende film. Erg goed geacteerd en het laat pijnlijk zien (uitvergroot natuurlijk) hoe er met mensen in de maatschappij om wordt gegaan die net niet helemaal ‘passen’.

2 likes

Vega bitterballen van Jumbo zijn saai :cry:

1 like