Wat je even kwijt wil #49

Van 6/7u schermtijd per dag, deze week gemiddeld 2/3u per dag. Ik ben trots op mezelf :muscle:

19 likes

Oi oi oi ik naar de starbucks en het ging weer verkeerd. In newyork bestelde ik de vetste dingen. En hier zat ik echt van ik wil eigk een coldbrew met caramel ofzo… Maar toen ik naar binnen ging dacht ik ohh die vrouw ken ik niet … ik weet niet hoe mn order heet. En nu zit ik met een veel te grote frap… nja ook lekker .

Heb wel 2 rietjes meegenomen. Fucking kartonnen bullshit.

10 likes

Oh damn die documentaire over het Cecil hotel in L.A.

Als vrienden dat zouden doen is het heel jammer voor ze, want ze weten welke naam (voor een jongen) ik zou kiezen. Dus dan noem ik mijn kind ook zo. :joy_cat: Gelukkig hebben w niet echt dezelfde smaak.

Kippen vind ik trouwens geniale beesten.

En mijn lasagne is opgewarmd echt keihard en niet lekker meer. :frowning:

Ja lekker dan :rage: zie ik op insta dat twee vriendinnen een spel van mij spelen die ik gisteren heb uitgeleend aan 1 van hen!! En ik mag natuurlijk niet mee doen :rage::rage: ik wil ook mijn spel spelen :sob:

8 likes

Ohh dit is zo flauw! Komt niet leuk over nee…

Ja stomme corona!! Gisteren was 1 van die meiden hier, maar toen hadden we geen spel gespeeld omdat we steeds gingen praten :roll_eyes: en het leuke spel al bij die andere vriendin lag.

Maar het liefst wil ik gewoon weer een lekkere spellenmiddag met meer dan 1 persoon :sob:

Het is familie, en ze zouden er echt schijt aan hebben als ze het zouden weten.

Oh jezus niet leuk

Eindelijk het boeket met legobloemen af :heart_eyes: Heerlijk, lekker zonder onderhoud altijd bloemen op tafel

18 likes

Fotooo

Jaa goed via berichtje want te herkenbaar :joy:

1 like

Waar blijft mn eten :sob:

Of zij aan hem :grimacing: :zipper_mouth_face:

4 likes

Waar heb jij 'm vandaan haha?

Ik moet er morgen een uur voor rijden. :joy:

Amazon was dat, de Duitse (al een poos terug). Leuk dat je het ook gaat kopen, hopelijk kun je het nog combineren met iets anders leuks voor zo’n afstand :stuck_out_tongue:

Jeeetje als ik nu een dagje iets ga doen ben ik daarna helemaal kapot.

4 likes

Zo satisfying: heb net online wat gekocht en nu staat er een rond getal op m’n bankrekening. Volgens mij heb ik dit nog nooit gehad:’)

25 likes

Ik kom net thuis na een paar dagen weg en m’n huis ruikt muf en viezig. Komt zeker weer door die kut buren. Maar heb Indiaas besteld dus zometeen ruikt het lekker

Vandaag heb ik voor het eerst gehuild om de beperking van mijn zoon. We waren in de speeltuin en hij stond vol verwondering te kijken naar kindjes die in de klimrekken klauterden en zelf van de glijbaan gingen. Hij heeft balansproblemen en spierstijfheid en kan wel lopen, maar niet springen, rennen en klimmen. Als hij in het klimrek wil dan moeten wij hem helpen en duurt het behoorlijk lang. Hij beseft het zelf niet, maar het raakte me zo erg omdat het verschil ineens zo enorm duidelijk was.

116 likes