Wat je even kwijt wil #49

Ik heb per ongeluk mijn broodje rijkelijk belegd met extra hete sambal i.p.v. normale sambal.

Ik nu:

34 likes

Jaa heel gek! Ik heb alleen een inwerk ochtendje op kantoor, om me het systeem in te helpen enzo. Maar verder alles vanuit thuis. Maar merk dat ik niet helemaal aan het genieten ben van m’n zondag, omdat ik toch al veel met morgen bezig ben in m’n hoofd :sweat_smile: Wel fijn wat herkenning! Alvast veel succes morgen dan.

En @unglaublich gezonde zenuwen horen erbij. Komt vast goed :relieved: Ik heb inderdaad vrijdagen vrij. Vind het wel heel prettig om wat dat betreft langzaam op te starten. Jij uiteraard ook veel succes morgen! Ben benieuwd hoe het ons allemaal gaat bevallen haha

3 likes

Ik heb vanochtend al gesport maar beetje spijt van, met dit weer is hardlopen heerlijk. En mijn benen voelen al pudding, dus hardlopen is niet slim.

Wel heerlijk in de zon gezeten net. En de keukentafel onder handen genomen. Was toch een nuttige dag.

2 likes

Iemand die heel dicht bij me staat is zwanger en ik ben stikjaloers en daarnaast heb ik ook nog eens het gevoel dat ze ā€œmijnā€ meisjesnaam gaan ā€œjattenā€ en daar ben ik onredelijk boos over.

Ben echt trots op mezelf.

ik ben ongesteld. En het gaat om de naam Jasmijn.

19 likes

Ik zit op m’n dakterras in de zon en een buurman zat er ook en nu heeft ie bezoek en het is een Brabander die veel praat over NIKS.

3 likes

Ik snap hier weinig van. Je hebt een kip uit het asiel geadopteerd en die is nu dood omdat er een muur op is gevallen?

3 likes

OMG wat zielig…

1 like

Ik ben niet echt bekend met het pathe thuis aanbod, maar heb via die app toen de bioscopen net gesloten waren met een dagactie Brimstone gekeken, die vond ik wel goed!

1 like

1 like

Zou je die kip anders zelf in de soep verwerken? Hoe kom je aan de kip? Hoe zo zou je uberhaupt lachen om de dood van een dier? Zo veel vragen…

7 likes

Oh aha. Het klonk een beetje slapstickachtig dus ik wist niet zeker of het nou een grap was of niet. Nou rip Gier dan, hopelijk heeft ze het nog een tijdje fijn gehad.

Awww arm Gier :frowning: Komt er een opvolger zoals een Adelaar die Adelle is voor vrienden. Kippen zijn wel leuke sociale wezens.

Mijn goede vriendinnen weten ook ā€œmijnā€ jongens en meisjes naam, heb de namen gewoon geclaimd.

Dus ik zou er ook zuur van zijnšŸ˜‚

1 like

Voel me heerlijk radicaal met mijn verkiezingsposters voor m’n ramen, vooral als ik mensen zie loeren en ze een glimlach krijgen :thumbsup: misschien denk ik hier binnenkort anders over als ik eieren op m’n ramen aantref maar goed :upside_down_face:

7 likes

Van 6/7u schermtijd per dag, deze week gemiddeld 2/3u per dag. Ik ben trots op mezelf :muscle:

19 likes

Oi oi oi ik naar de starbucks en het ging weer verkeerd. In newyork bestelde ik de vetste dingen. En hier zat ik echt van ik wil eigk een coldbrew met caramel ofzo… Maar toen ik naar binnen ging dacht ik ohh die vrouw ken ik niet … ik weet niet hoe mn order heet. En nu zit ik met een veel te grote frap… nja ook lekker .

Heb wel 2 rietjes meegenomen. Fucking kartonnen bullshit.

10 likes

Oh damn die documentaire over het Cecil hotel in L.A.

Als vrienden dat zouden doen is het heel jammer voor ze, want ze weten welke naam (voor een jongen) ik zou kiezen. Dus dan noem ik mijn kind ook zo. :joy_cat: Gelukkig hebben w niet echt dezelfde smaak.

Kippen vind ik trouwens geniale beesten.

En mijn lasagne is opgewarmd echt keihard en niet lekker meer. :frowning:

Ja lekker dan :rage: zie ik op insta dat twee vriendinnen een spel van mij spelen die ik gisteren heb uitgeleend aan 1 van hen!! En ik mag natuurlijk niet mee doen :rage::rage: ik wil ook mijn spel spelen :sob:

8 likes

Ohh dit is zo flauw! Komt niet leuk over nee…