Die fucking belasting app geeft steeds een fout aan. Is goed doei
Misschien door ademhalingsoefeninge te doen? En ik weet niet of je eten eet met bijvoorbeeld knoflook, ui, prei, bonen of iets in die trant, dat kan er ook voor zorgen dat je last krijgt. Eet je terwijl je ondertussen tv kijkt of iets? Dan kan het ook zijn dat je te veel lucht meeneemt.
Wel echt super naar is dat! Anders heeft de dokter ook van die pillen nog die het kan verlichten.
Dit is toch precies wat @Dombo bedoelt? Ik vul dit even voor haar in, maar vermoedelijk maakt zij ook van dit soort afwegingen ipv gewoon ergens aan beginnen en wel zien hoe het loopt. Ik herken dat wel en ik zou ook wel meer willen doen ipv altijd maar dingen bedenken en uiteindelijk niks doen.
Maar de belangrijke vraag is dan. Wie won er
Aah nu is het helemaal niet mogelijk om in te loggen, vet irritant ik wil geld terug (of in ieder geval het perspectief daarop)
is toch ieder jaar hetzelfde liedje.
Vorig jaar speelde ze een ander liedje.
@Parfei er is een storing las ik op nu.nl, je kunt niet inloggen bij mijn belastingdienst. Ze verwachten dat die storing nog het grootste deel van de ochtend duurt dus zou niet blijven refreshen
Aah top thanks haha. Ik denk dat ik het morgen probeer. Dan kan ik nog een dag fantaseren over wat ik met die miljoenen ga doen voordat ik die teleurstellende 0 euro zie.
Ja dat ben ik met je eens! Alleen volgens mij ging het niet om dat webshopdeel maar om ergens gewoon aan te beginnen. Ik heb deze zin al 5x opnieuw getypt, lukt me niet om het goed te verwoorden. En misschien moet @Dombo het zelf uitleggen
Ademhaling is een goeie! Als het pijn doet zit ik ook diep te ademen bijna alsof ik aan het bevallen ben haha. Maar het helpt wel echt!
Ik kijk inderdaad vaak een serie terwijl ik eet, vooral de laatste tijd dus daar ga ik ook op letten.
Van de huisarts had ik nog van die zakjes over die je oplost in water, dus heb er daar maar vast wat van genomen in de hoop dat het daardoor stopt.
Goeie tips! Dankjewel!
Willie wartaal speelt in spangas. En iemand daar wilt rappen en zegt tegen hem " Wat weet jij nou weer van rappen"
En dan speelt zijn muziek af hahaha.
Echt leuk dat ze er grapjes voor volwassenen in hebben gestopt.
( Niet judgen jullie kijken matthijs van nieuwkerk)
Beter 0 euro dan 300 euro terug moeten betalen (al weet ik nog niet of dat klopt, maar zou kunnen).
Ik vind het altijd wel vriendelijk van de belastingdienst dat als je €25 hoort terug te krijgen je dat gewoon op je rekening gestort krijgt. Maar als je ze €45 verschuldigd bent hoef je niks terug te betalen want alles onder de €46 wordt kwijtgescholden. Good guy belastingdienst!
Oh dat is een goede tip! Dank je wel. De pijn is gelukkig bijna weg nog beetje zeurderige rugpijn maar dat is echt heel licht.
Ik heb het ook de ene maand wel en de andere maand niet dus dat is wel lastig in te schatten. Maar nu is het wel voor de 2e maand achter elkaar.
Kan ik dat gewoon bij de kruidvat/etos halen? Of moet het met een recept?
Ik probeerde net zoals half Nederland belastingaangifte te doen, maar hij doet het niet. Zag ik daarna dat de site begon met ‘sorry.belastingdienst.nl’ hahaha dat vind ik dan wel weer aandoenlijk
Even zeuren, maar ik zit echt met een halve paniekaanval achter mijn computer. Ik vind het na een vakantie zo moeilijk om weer te beginnen. Ik ben ook telkens aan het nadenken over wat ik uiteindelijk wil gaan doen wat betreft werken later. De baan die ik nu doe is prima, maar zie ik mezelf niet over 5 jaar nog doen. Ik zou zo graag voor mezelf willen beginnen maar ik weet niet eens met wat. Ik ben secretaresse en er zijn gewoon zo weinig opties wat betreft freelance. Ook zag ik dat ze opleidingen bieden vanuit het ggz als ervaringsdeskundige (heb een pestverleden, angststoornis, mcdd) wat me ook wel leuk lijkt. Maargoed dat kan nu niet en ik weet ook even niet waar ik nu moef zoeken ugh.
Ik ben jarig en kreeg ontbijt op bed met gezang; ‘er is er 1 jarig en daarom… heb ik lavacake gemaaaakt!’
Kreeg ik een heus gebakje met slagroom en aardbeien mmm
anders probeer je het eerst zelf, en voordat je op definitief verzenden klikt laat je je vader even meekijken! Kun je het misschien volgend jaar helemaal zelf! Denk dat je het ook moeilijker maakt dan het is hoor.
Het is letterlijk allemaal al voor je ingevuld, je hoeft alleen op akkoord te klikken