Wat je even kwijt wil #49

Nee is niet raar. Weet niet of je wel of niet moet benoemen dat je dik bent, maar ik zou gewoon bellen.

2 likes

Haha, ik heb het ook geprobeerd maar probeer het morgenochtend nog wel een keertje. Wil gewoon graag zeker weten of ik inderdaad mn 800 euro terugkrijg :sweat_smile:

1 like

Ik kwam er wel in en heb even gekeken. Volgens mij krijg ik niks terug van de belastingdienst :frowning:

Ik heb dus nooit geweten dat er mensen zijn die om
00:01 meteen hun belastingaangifte gaan doen

85 likes

Is vooral leuk als je veel geld terug denkt te krijgen

2 likes

Ik maak me zorgen of ik terug moet betalen

2 likes

Ja, ik ook al drie keer ofzo.

En blijkbaar ben ik eigenaar van onroerend goed volgens de site? Ik weet van niets. Gaat niet helemaal lekker. :joy_cat:

En het is echt lastig met aandelen.

Ja dan wil je dat toch juist niet weten op dit tijdstip :joy:

1 like

Ja ik spoor niet, ik ging laatst 's nachts ook mijn Duo schuld bekijken, echt zelf sabotage gewoon

2 likes

Volgens mij kijken er toch best veel mensen, site ligt er hier alweer uit. :joy:

Ondertussen is mijn kat intens vervelend. Ga slapen, joh. :unamused:

Ohh nooo :pleading_face: alleen al lezen dat jij dat hebt gedaan geeft me stress

@cremeinyourcoffee helaas dat kan dus niet, heb ik gemerkt. In de winkel kun je ze wel in 1x gebruiken maar online niet, oftewel een lokkertje om naar de winkel te komen :thinking:

1 like

Was dat voor of na dat catfish programma? Hoe oud ben je nu?
Ik ben bang dat ik er ook wel ingetrapt zou kunnen zijn voor het programma. Ik was heel naïef (dacht zelf van niet natuurlijk). Maar sinds dat programma viel het kwartje wel.

Yesss 0 euro! Ik was echt zenuwachtig erover vooral omdat ik dit jaar wel moest invullen.

11 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/belastingaangifte

@Panda die gaan dus niet doen aan het prive shoppen?

Heb geen zin in vandaag, moet drie uur lang documenteren. Tenminste, als mensen mij met rust laten. Niks saaier dan op maandag ochtend is documenteren. Vanmiddag meetings. Is deze dag al voorbij?

3 likes

Ik krijg 2200 euro terug van de belasting. Yessss geef geld!!!

47 likes

Vannacht weer de halve nacht wakker gelegen met menstruatie krampen :sob: het varieerde van buik naar rug krampen. Duurde ook mega lang voor de ibuprofen ging werken.
Ik snap ook niet waarom ik dit steeds snachts krijg.

Anyway nu maar snel douchen aankleden en aan het werk.

Gisteren grieks gegeten, alvast als verjaardagseten. Was super lekker maar mn mond smaakt nu zo viiieeesss.

4 likes

Nog 24 uur en dan mag ik eindelijk uit quarantaine :tada:

37 likes

Meh ik moet terugbetalen zoals het er nu uitziet bij de belastingdienst :face_with_raised_eyebrow: gewoon 300 bij mijn freelance inkomsten terwijl ik niet eens zoveel verdiend heb.