Ik snap em niet?
Hahaha ooh wist ik niet! Ik zat al helemaal te denken met wat heeft Oprah Winfrey met Connie te maken, nou dat is haar alter ego dus!
Wat zeef je er nu uit wat er anders in blijft zitten?
Ik kreeg een mail van werk waar ik even van in blinde paniek raakte (gaat nu wel weer) en blijkbaar zat mijn vriend precies op dat moment voor de grap foto’s van mij te maken. Echt, die foto’s zijn goud, je ziet de wanhoop gewoon in mijn ogen. Verschrikkelijk.
Het moment is daar. Ik heb mn laatste doosje praline koffie open gemaakt. Ik kan nog maar 10x genieten
altijd als ik praline hoor/lees dan moet ik denken aan toffee teef.
in die reclame vroeger altijd: MET PRALINE CREME
1,60 euro bij de jumbo
Die van de Lidl zitten in een grotere verpakking, volgens mij 3 van die doosjes ofzo. Weet niet hoe duur, maar die zijn echt nog lekker dan de ‘echte’.
Ik was vergeten dat ik nog dove caramel in mijn jaszak had na het wandelen met mijn moeder (love de snackkast van mijn moeder) dus ik was aangenaam verrast toen ik die jas net weer aandeed
Ik heb vandaag een kinderpuzzel gedoneerd aan zo’n gratis boekenkast op straat en ik zag toen ik thuiskwam nog een stukje van die puzzel liggen Ik ben nog teruggegaan naar de boekenkast, maar de puzzel was helaas al opgehaald.
Ze smaken naar teleurstelling
Sodeknetter, ik heb rolschaatsen echt onderschat. Ik mis de rem achterop en ben net keihard op mijn bek gegaan op de woonkamervloer en heb nu een zere pols (niet gebroken hoor) en rug. De negenjarige ik had nog nooit geskeelerd, dus die vond het makkelijker. Of in elk geval: in mijn herinnering.
Wew, 0 euro verschuldigd aan de belastingdienst. Jammer dat ik niks terugkrijg, maar beter dan de 800 euro die ik vorig jaar moest lappen.
Zielig puzzelstukje is dat nu
Ja… en zielig kindje dat straks zijn/haar puzzel niet compleet krijgt
Misschien kun je hem alsnog in de kast leggen? Wie weet zijn het mensen die daar vaker komen kijken en hem dan alsnog vinden.
Mijn internet werkt niet dus ik heb onbetaald verlof op moeten nemen, maar dat betekent ook dat mijn tv het niet doet (heb alleen chromecast) en ik heb “maar” 5GB internet op mijn mobiel omdat ik het laatst heb aangepast van onbeperkt naar 5GB wantja HEB TOCH ALTIJD WIFI. Ik verveel me nu al kapot en weet echt niet wat ik moet gaan doen.
Echt sneu eigenlijk.
Ik heb het stukje inderdaad voor de zekerheid in de kast gelegd, dus ik hoop dat de persoon die de puzzel heeft meegenomen nog eens terugkomt!
Rondje lopen, ergens koffie of een taartje halen, je buren lief aankijken of je hun wifi mag gebruiken?
Tiktokken