Mijn avondeten was echt niet te doen zo goor.
Iedereen om mij heen lijkt ook gewoon te negeren dat ov alleen voor noodzakelijke reizen is en gaat nog gewoon lekker met de trein naar dates en familie. Vind dat echt aso.
Omg ik had een tandarts afspraak, dacht ik, is het de mondhygiëniste. Ik haat dat intens en moet me hier echt mentaal op voorbereiden, heb nog 3 minuten 🥲🥲🥲
Komt goed!
Hele leuke auto!
Ik rij nu 2 jaar met deze auto en ben er zo blij mee. Geniet ervan!
Echt zin om een potje te janken om helemaal niks.
Ik haat mensen
Mochten ze het niet over hebben: je kunt zeil best goedkoop per meter kopen bij Carpetright en dat soort Zaken
Haha basis internet van Tele2 toevallig?
Ik heb eigenlijk best wat in de bonus gekocht vandaag, maar wel allemaal dingen maar 10% korting ofzo. En van alles uit mijn bonusbox.
Ik heb echt 10% korting op een komkommer? Nou, fantastisch.
Ha wat grappig dat Ziggo dat dus ook nog heeft. ik kwam er laatst ook achter dat ik dus een internetsnelheid heb voor bejaarden, vandaar mijn vraag. Wel super chill dat je korting hebt nu! Altijd fijn van die behulpzame jongemannen
Yes Kamp Waes wat kijkt hij stoerrrrrr
Ja heeeeerlijk!
Okee maar ff een vraagje: ik had mijn ouders sinds kerst niet gezien, woon 30 km verderop en kan ze niet allebei bij mij thuis vragen want je mag maar 1 persoon op bezoek. Hoe zie jij dan voor je dat ik eens mijn ouders zie zonder “aso” te zijn en met het ov te gaan?
Ik kan wel janken terwijl er niets ergs aan de hand is. Zit me gewoon af te vragen waar de tijd is gebleven. Gister was ik nog 15, onbevangen en was msn mijn leven. En nu ben ik ineens 33, “volwassen” en maak ik me verdorie al zorgen als mn kind een keer slecht eet. Ik weet gewoon niet of er iets is wat ik nog had willen/kunnen/moeten doen of dat ik grotere dromen moet nastreven ofzo.
Iets met quarter life crisis dingen.
Mijn persoonlijke bonus is ook echt zo goed, 40% korting op alpro soja
Je kunt toch buiten afspreken? Even wandelen ofzo.
Kunnen ze met 1 auto hierheen komen.