Wat je even kwijt wil #49

Ja officieel moet ik dus gewoon werken, mocht het weer gaan werken dan moet ik ook weer werken dus ik durf niet echt naar buiten te gaan. Waarschijnlijk controleren ze dat niet eens, maarja je weet maar nooit. En mijn buren haten me (geen idee waarom want ben super aardig) dus ga het niet eens vragen haha. Ga nu maar m’n badkamer poetsen :joy:

T-Mobile zeker?:sweat_smile: Ik had een keer gebeld toen er een storing was en kreeg toen tijdelijk onbeperkt internet zolang de storing duurde.

Kreeg alleen net geen medewerker te pakken, denk omdat dit een grote storing is dan toen.

Ja T-mobile idd! Kreeg ze telefonisch niet eens te pakken en die chatrobot doet ook niks. Maar ik heb m’n mobiel bij KPN dus krijg waarschijnlijk geen data. Mja nu geniet ik maar van m’n vrije middag.

1 like

Ik heb weer internet trouwens!

1 like

Ik heb ook T-mobile en las de vorige keer de tip om je DNS te wijzigen op je laptop/computer. Ik heb deze toen ingesteld (met een beetje hulp van m’n man de IT’er :sweat_smile:) op de DNS van Google en sindsdien heb ik wel internet als er een storing is. Ik heb het even gegoogle’d en hier staat wat meer info.

1 like

Hier doet internet het gelukkig nog (ook T-mobile).

Misschien ben ik net toch harder op mijn pols gevallen dan ik dacht, want doet nog steeds zeer :frowning_face:

Jippie vrienden hebben misschien zeil over voor in mijn wc (wat past bij zeil in de keuken enz). Zou fijn zijn want kan ik na dik 2 jaar mijn wc eens mooier maken.

Heb gewoon geen zin om een rol te kopen voor dat kleine kut stukje dus hoopte gewoon dat ik het ooit tegen zou komen.

2 likes

Ik kwam deze tegen in een FB groep en ik criiiiingeeee.

Je weet gewoon dat dit iemands kleindochter is waarvan de hele familie vind dat ze kan zingen en hiervoor op mocht komen draven.
Nog nooit iemand in zoveel verschillende toonsoorten horen zingen, vind het bijna knap.

5 likes

Die is geïnspireerd door Fergie gok ik

1 like

Ik ging het luisteren en mijn kat kijkt nu super gealarmeerd​:joy::joy::joy:

6 likes

Moet eigenlijk nog boodschappen doen en pakje wegbrengen maar ben echt moe en heb geen zin. Dus boodschappen ga ik niet doen. Maar pakje is echt beter van wel. Doordat het nu langer licht is heb ik ook helemaal niet het gevoel dat het al bijna zes uur is.

Mijn moeder is aan het koken en ik vraag haar wat ze maakt. Ze zegt ‘die tiktokpasta’. :joy:.

Edit: was echt vet lekker!! Aanrader

37 likes

Ik ben zooo moe, bijna te moe om te typen. Zon intensief weekend gehad (vandaag is ook nog mijn weekend). Maar mijn nieuwe bed is in elkaar gezet en de vete met mijn huisbaas zo goed als kon opgelost en weer uit de lucht.

Nu bekaf en ik kan zo moeilijk stil zitten maar heb echt nog geen seconde even gezeten vandaag en niks gedaan dus ga ik nu toch maar eerst even doen. Dat nieuwe bed zal vast lekker slapen :ok_hand:

5 likes

Vandaag eerste werkdag na meer dan een jaar gehad en het was zó chill! Werd gewoon achter een computer gezet met wat blaadjes, moest het programma maar even bekijken en kon daarna direct mails gaan beantwoorden. Ging allemaal Supergoed dus zenuwen voor niets gehad.

51 likes

Over een maand ben ik jarig en wil ik weer in mijn favoriete broek passen - echt why, ik kan het toch niet vieren - aangezien het afvallen nog niet echt vlot ben ik ‘m nu maar aan het proberen uit te rekken. Wish me luck :joy::joy:

14 likes

Ik kijk Geraldine en de vrouwen, ik heb zoveel respect voor alle vrouwen die meedoen! Heel indrukwekkend programma.

4 likes

Hulp zoeken is altijd de engste maar belangrijkste stap, knap dat je het gedaan hebt!

1 like

Leuke kleur!

1 like

Dat snap ik heel goed hoor! Normaal ben ik niet zo van het uitstellen in dit soort situaties maar ik snap wel wat je bedoelt.
Misschien goed om een datum voor jezelf te stellen? En ik wil even zeggen dat ik het echt heel dapper vind want aangeven dat je hulp nodig hebt is niet makkelijk. :yellow_heart:

1 like

Zie nu pas dat ik je bericht verkeerd heb geïnterpreteerd. Sorry was nog niet wakker, maar ik dacht dat je sarcastisch was over de belastingdienst en hun terugbetaal beleid.

In het OV zitten nu is toch wel heel chill hoor met zo weinig mensen. Echt heerlijk!

1 like