Wat je even kwijt wil #49

Ik ken iemand die het vanavond niet zo nauw neemt met de avondklokregels en nu ben ik aan het hopen dat ze op de terugweg naar huis wordt aangehouden en een bon krijgt.

Ze was gisteren al staande gehouden op de snelweg vanwege gebruik van mobiele telefoon, maar gematst. Daarvan vind ik ook dat ze haar die bon hadden moeten geven.

Aardige gedachtes van mezelf wel. :roll_eyes:

7 likes

Ik bak ze vaak in de pan, heb je nog wel olie? Dan gewoon een laagje (hoeft niet heel veel maar wel meer dan normaal) in een koekepan en dan bakken. Wordt redelijk krokant.

1 like

Genieten = dumpen

1 like

Ben ik shopping therapie aan het doen op Vinted? Jawel.

12 likes

Vandaag aanslag voor de waterschap en gemeente belasting, meer dan 1100 euro :sob:

1 like

Ik heb dus al maanden een enorme pompoen naast mn voordeur. Die al wat tekenen gaf dat hij vanbinnen aan het rotten was… :face_vomiting: toch heb ik deze genegeerd en is hij nu na die warmte helemaal ingezakt en hij lekt nu pompoen juice :nauseated_face:

Kijk er echt tegenop om hem op te ruimen

6 likes

Jaaa hier hadden we een Dick Bruna kaartje gekregen:

9 likes

Ah dat kan je huurbaas toch doen als je eenmaal weg bent, soort afscheidscadeau

12 likes

Oh wow. Ik moest laatst iets van water en afval betalen (waarschijnlijk dezelfde rekeningen?) en vond 500 euro al weer meer dan genoeg. Ik heb ooit uitgerekend wat ik betaal per vuilniszak (als je omrekent) en daar werd ik echt niet vrolijk van.

Je internet werkt niet

1 like

Zit nu niks anders meer op dan een corona-ontkenner te worden en erop staan dat de babyshower toch irl wordt gehouden. Met een beetje geluk en strategisch gekozen vrienden word je nooit meer voor wat voor bijeenkomst dan ook uitgenodigd!

7 likes

Als je baby een huilbui heeft het geluid opnemen en afspelen aan het begin van de babyshower. Je moét toch echt naar je kind!

28 likes

Ik had online een diplomauitreiking en mijn praktijkopleider had een presentatie en super schattig praatje gehouden het was zo aandoenlijk en ik kreeg een bos bloemen van mijn klasgenoten en dat was ook zo zo lief ik ben helemaal flabbergasted van alle positiviteit :heart_eyes::sob:

bloemen

67 likes

Hier zouden ze eerder de laatste boom voor je huis omhakken. :joy:

@Grace je zit dan toevallig bij een van de testevents van Fieldlab.

2 likes

Ooooh een vriend en ik zijn in nostalgische bui en hij is zo iemand die altijd compromitterend materiaal van iedereen heeft. Dus hij stuurt allemaal video’s van de tijd waarin we samen veel sportten en elkaar dan liepen te Dickens en uit gingen en samen met een andere vriend van ons keihard staan te dansen. :sob: Ik voel het gewoon fysiek zo erg mis ik die tijd nu.

2 likes

Stop hem in de bosjes

8 likes

Doe het zsm. Ik praat uit ervaring.

2 likes

Pfff zag net een voorstelfilmpje van één van de deelneemsters van het nieuwe seizoen Over Mijn Lijk. Meisje van 16 die in maart 2020 te horen kreeg dat ze is uitbehandeld. Gewoon de laatste maanden van je leven en dan is er corona. Gadverdamme wat verschrikkelijk oneerlijk.

20 likes

Ja, ik ben wel van plan om rolschaatsen te kopen die sowieso lang meegaan. Na een jaar al stuk vind ik ook zo zonde. Maar vind vooral saaie zwarte in mijn maat (en nee, pimpen wil ik niet), dus hoop dat dat aanbod groter wordt naarmate het mooier weer wordt.

2 likes

Momenteel zou ik fucking blij moeten zijn, maar ik voel het even niet meer. Voel me vooral heeeel sip en alleen. Mis echt nu iemand om samen mee in bed te liggen en mee te kunnen praten ook. Dus bij gebrek aan beter huil ik maar in m’n eentje. Hoop echt dat ik zo kan slapen, maar zie het somber in

30 likes