Wat je even kwijt wil #49

Ik heb tijdens het begin van de tweede golf een “als iedereen zich nou eens aan de maatregels houdt :face_with_symbols_over_mouth:”-brief gekregen. Vond het kerstkaartje dat ik daarna van de gemeente had gekregen iets leuker.

3 likes

Pfff ik heb me dus ingeschreven voor een opleiding, maar moet op de dag van de intake werken en heb die week al verlof opgenomen ivm iets medisch. Dus ik heb netjes gemaild en gevraagd of we een andere datum kunnen prikken en een voorstel gedaan.
Krijg ik terug dat er nog geen andere data zijn en of ik wil annuleren? Uhh nee, denk dat ik morgen maar even bel.

Doe ik mee aan de Ommetjes groep van mijn werk omdat ik het leuk vind of omdat ik wil laten zien dat dikke mensen ook wel wandelen. Ik vrees het laatste 🥲

8 likes

Ik vind echt iedereen die zijn/haar troep niet meeneemt uit een park een schoft. Echt die beelden uit oa het vondelpark, je moet je schamen. En niet alleen vanwege het overtreden van allerlei coronaregels.

24 likes

Toevallig die spin in dat mondkapje? mijn moeder stuurde die net naar mij en ik schrok me ook helemaal de tering :fu: :slightly_smiling_face: :fu:

2 likes

Wat lief van de gemeente! Niet van de gemeente maar wel van het bedrijf waarbij we ons huis huren. Een lief briefje met chocolade en als we de huur niet konden we betalen, we contact met hun konden opnemen om naar een oplossing te kijken.

2 weken later kregen we de jaarlijkse huurverhoging brief :roll_eyes:

9 likes

Jaaaaaaa. :joy:

Mijn moeder haar telefoon lag twee meter verderop haha.

1 like

Een tijdje terug hebben we een brief ontvangen van de burgemeester. Die was ook naar alle inwoners van de gemeente verstuurd.

1 like

Ooooh die kreeg ik laatst ook, ik schrok me een ongeluk!

1 like

Zie ik rolschaatsen bij de Lidl webshop is het maximale gewicht 100 kilo. Helaas, ik ben zwaarder, want ja, flink overgewicht. :expressionless: Althans, ik sta nooit op de weegschaal, maar moest een tijd geleden wegen en toen was dat wel zo. Zo jammer weer.

1 like

Ik ben net tot de conclusie gekomen dat thermos flessen niet alleen voor onderweg fijn zijn, maar ook top voor thuis. Water blijft de hele dag koud en de thee langer warm waardoor ik hem niet in een keer op hoef te drinken maar er gewoon een uurtje over kan kan doen. EN er komen geen kringen op de tafel!

5 likes

Virtuele knuffel :heart:

1 like

:yellow_heart::yellow_heart::yellow_heart:

1 like

Wat heftig dat je je zo voelt :worried: Klinkt als een prima reden om gewoon rustig op die bank te blijven zitten en even helemaal niets van jezelf te verwachten maar gewoon lief voor jezelf te zijn en jezelf de rust en tijd te gunnen om even adem te halen en tot jezelf te komen. En, het kan een ander soms ook een fijn gevoel geven als die er kan zijn voor een ander en kan steunen he, dat is niet per se een last of vervelend. Misschien helpt die gedachte om toch even steun te zoeken bij je omgeving. Sterkte :heart:

1 like

Kijkt er iemand bouwval gezocht? Waar gaat dit over… hoeveel caravans en kraantjes kun je kopen en niet je huis verbouwen?

3 likes

Wij hadden dit toevallig al vooruit gekeken, maar ik zei toen ze de keuken uit de eerste stacaravan sloopten al dat ze sowieso hun halve budget in caravans gingen stoppen en dat het niks zou worden met het huis. Je wil een half jaar in die caravan zitten en daarna in je droomhuis wonen, dan schrob je toch gewoon even die koelkast en dan doe je het er maar even mee, steek je energie in dat huis!

4 likes

Zit de slechtste chauffeur van Nederland te kijken hoe dan is danisha naar huis :sob: gewoon alle 3 de rijbewijzen afpakken

1 like

Hahhaa precies, al dacht ik eerst van nou ja opzich wel logisch dat je een nette stacaravan wil. Maar toen ging ie rioleringen graven voor die dingen waar hij dan weer drie maanden over deed en toen kochten ze er nog een? Ik wacht Bob z’n reactie met smart af

2 likes

Ja is nooooooit zo lekker als uit de frietpan, maar het is oke

1 like

Ik heb ze even opgezocht en zie dat veel onderdelen van plastic zijn dus dat zal een reden zijn. Wel denk ik dat ze dit vast net zo berekenen als het maximale aantal personen in een lift en je dus vast wat speling hierin hebt. Mocht je het toch niet durven/willen maar er wel wat geld aan willen uitgeven dan zou je eens kunnen kijken naar rolschaatsen met metalen plates. Die zijn sowieso duurzamer en kunnen vast ook meer gewicht dragen