Ik ben mijn werksleutel kwijt, denk op ‘t werk, maar ik kan echt niet beschrijven hoeveel onrust ik nu voel omdat ik hem niet kan zoeken nu
Ik moet morgen naar de tandarts en ik durf niet.
Oh nee ik ben gewoon capabel!
Haha. Wel met het stopje halfdicht laten leeglopen omdat mijn afvoer het anders niet aankon. Misschien dat die slang daarom goed bleef zitten.
@Maestoso is gewoon stabiel!
Ik heb morgen mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baan. Ik heb er heel veel zin in, maar vind het ook doodeng!
oke eerste echt werkdag here we go! zit nu bij de bushalte te wachten want ik word iedere dag om 6.00 opgehaald met de poolauto. ze zeiden eerst 6.30 vanaf huis en nu is het 6.00 vanaf de bushalte dus moet ik om 5.50 thuis weg gaat echt zo erg wennen worden pfff
Hahahaha ik werd al voor m’n wekker wakker, dus ging maar even op m’n telefoon kijken. Zit ik op de explore pagina van Insta. Druk ik per ongeluk zo’n #%{*}+]$>+}= reel aan. Dus ineens knalt Savage Love hier door de stille, pikdonkere slaapkamer om 6:45. M’n vriend draaide zich zuchtend om, oeps.
ik tikte net foru- in de balk, heb ik per ongeluk het fvd gegoogled ipv dat ik hier uit kwam
ik gun ze 0 kliks
@Ohappyday oh heerlijk gevoel! Ik kon eind van de maand pas terecht.
Ik heb m’n dagen niet of zo. Weinig productief op werk. Ben toen aan vakantie
Jaaa jeetje wat erg!!
Die wil je toch gewoon slaan. En zij blijft zo lief. Echt sneu voor haar.
Ja in het begin vond ik hem nog leuk, maar het werd zo snel raar!
Wow dat eind gespreken ook wat een engerd!!
Wat een bijzonder vervelend personage. “het leven is een beslisboom” wtf Clen
Omg, ging die naam googlen, want nooit gehoord van een Clen, kom ik dit tegen

Wtf is dit voor een gast joh, waar hebben ze die nou weer vandaan gehaald.
Is dit niet gewoon geacteerd?
Was het maar zo haha. Ik kan hem niet in first dates vinden, heeft iemand die link misschien?