Wat je even kwijt wil #49

Ik heb dus de hele dag mijn blouse binnenstebuiten gedragen en kom er zojuist thuis achter :thumbsup:

16 likes

Ik heb je volgens mij een berichtje gestuurd! Heb dat nog nooit eerder gedaan hahaha

1 like

Wel weer een terugblik zie ik :frowning:

1 like

Ik zag het, top! :grinning:

Vandaag een kop koffie gaan drinken op het werk, en het was zó fijn om iedereen weer even te zien en daar te zijn. Ik mag echt zo hard in mij handjes knijpen met zo’n manager, ik krijg alle ruimte om zelf te beslissen hoe en wat ik wil ect. Ik was best bang dat ze nu anders naar mij zouden kijken, maar dat was helemaal niet zo.

Volgende week woensdag ga ik 3 uurtjes ‘werken’ , heb er ergens heel veel zin in.

93 likes

Ik heb vannacht kut geslapen, door de dag heen natuurlijk gecrasht. Zit nu met een glas wijn op de bank terwijl ik morgen moet werken, top dit! Maar voel me tenminste al iets beter.

Zegt die voiceover nou ‘vrolijke paaldag’ in de Aldi reclame

1 like

Ik ging vandaag kennismaken in een nieuwe klas waar ik vanaf vrijdag ga lesgeven. Een greep uit de vragen/opmerkingen:
‘wat is je favoriete kledingwinkel? Je ziet eruit als een mango-vrouw’
‘heb je volgers op tiktok gekocht?’
‘mijn moeder is journalist dus ik heb nog heel veel vragen voor je maar die komen vrijdag wel’

56 likes

I did it!! Echt trillende handjes ahahah, maar jullie hadden gelijk, ging gewoon prima. Mensen hebben zich wel (terecht) geïrriteerd aan m’n niet zo soepele optrekkunsten bij het stoplicht

Dus iedereen die automaat rijdt, kom goed!! You can do it!!

40 likes

Heel veel sterkte morgen en de tijd daarna! Hopelijk herstel je snel :sunflower:

1 like

Niet vergeten terug te schakelen, dat vergat ik steeds toen ik weer in een schakel auto ging rijden. Succes morgen.

2 likes

Het is pas dag 2 maar ik zit helemaal in een fijne flow door m’n nieuwe baan. Voelt echt alsof ik een maandenlange sleur doorbroken heb. Elke dag weer nieuwe gezichten, nieuwe uitdagingen en veel eerste indrukken. Ben ook wel gesloopt ‘s avonds. Maar ohh zo heerlijk even. Merk ook dat ik in andere opzichten veel productiever ben. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren haha :tired_face:

26 likes

Anderhalf uur in mijn spiksplinternieuwe forumbad gezeten, zaaaalig

26 likes

Is zo’n ding stabiel? Zou echt bang zijn dat ik omval omdat ik zo lomp ben en dat de hele bovenverdieping onder water staat

2 likes

Ik heb vandaag echt 4 pakketjes vol met kleding binnen gekregen en niks is leuk :face_with_symbols_over_mouth: ik mis de winkels meh

Oh lord! Mijn moeder heeft dit

voor het dochtertje van mijn nicht besteld. Elke keer dat ik denk dat het ding stil is, maakt het weer geluid. Kill it with fire!
Ben je klaaaaarrrr rijden maaaaarrr
2 likes

Vind je jezelf ook een Mango vrouw?

2 likes

Nog nooit iets bij de mango gekocht

5 likes

Ik gebruik zelf wel soms het begrip ‘veromodameisje’, Het type dat altijd een donkerblauwe skinny droeg, degelijke flatjes en een cardigan maar dit woord had ik nog nooit gehoord.

8 likes

Probeer maar eens 100 kilo oid omver te duwen:p Is heel stevig!

2 likes