Wat je even kwijt wil #49

Jaaa jeetje wat erg!!

Die wil je toch gewoon slaan. En zij blijft zo lief. Echt sneu voor haar.

Ja in het begin vond ik hem nog leuk, maar het werd zo snel raar!

1 like

Wow dat eind gespreken ook :grimacing::grimacing: wat een engerd!!

1 like

Wat een bijzonder vervelend personage. “het leven is een beslisboom” wtf Clen :face_with_raised_eyebrow:
Omg, ging die naam googlen, want nooit gehoord van een Clen, kom ik dit tegen

:rofl:
4 likes

Ja ik dacht al dat ik hem ergens van kende
 Hij heeft ook aan first dates meegedaan!

Wtf is dit voor een gast joh, waar hebben ze die nou weer vandaan gehaald.

1 like

Is dit niet gewoon geacteerd?

Was het maar zo haha. Ik kan hem niet in first dates vinden, heeft iemand die link misschien?

Nee ik kan het niet vinden maar ik weet 100% zeker dat ie meedeed want ik ging hem daarna googelen en uitlachen met een vriend

Edit: oh lol nu wel gevonden https://www.npostart.nl/anne-en-clen/23-03-2020/POMS_BV_16041652

En ik vind nu ook dit: https://www.linda.nl/nieuws/iris-en-de-12-dates-druktemaker-clen/

7 likes

Jezus is die Clen samen met Sonny van tempa op zoek geweest naar z’n purpoos ofzo? Wat een drol van een vent :poop:

2 likes

Wooeehoee vanmiddag naar de kapper!!

11 likes

Vandaag echt super verdrietig nieuws gekregen over een collega en het hele team is in tranen en wat is thuis werken zo toch kut :pensive:

8 likes

Helemaal klaar voor Hoera 2

1 like

Ik heb een klacht op mijn werk gekregen van een cliĂ«nt en buiten dat dat echt helemaal kut is
 stuurt die man “carona”. Kan ik dan toch wel weer van genieten, hoor meteen het geluidsfragment wat hier ooit gepost is “caaaaroooonaaaaa”.

4 likes

Ik heb gereageerd onder een tweet en iemand heeft daar dan weer pro-vax op gereageerd en nu krijg ik steeds meldingen in de twitter app van anti-vax/pro-vax discussies. HOU OP

Oh jemig hij houdt wel van de tv. Hij deed ook al een keer mee aan hoeveel ben je waard.

3 likes

Ik had laatst 3 bestellingen bij de bouwmarkt openstaan omdat ik steeds toch nog wat nodig had, maar dan weer moest wachten tot ik mocht ophalen :upside_down_face: en nu heb ik ook nog vanalles wat terug kan omdat ik maar extra veel bestelde maar dat dan weer niet nodig heb gehad

1 like

uuuuuuuuhhhhhhh netflix doet het niet

Haha dat moment dat je zo weinig mensen ziet dat je helemaal blij word als een ali express verkoper lief reageerd op je berichtje :joy:

11 likes