Wat je even kwijt wil #49

Het doet mij hieraan denken: https://www.youtube.com/watch?v=oOT2-OTebx0

Ik heb het net even opgezet en het doet mij denken aan listen to your heart

Via ace and tate monturen besteld om te passen, binnen gehad en een gekozen. Nu maandag ff een oog check doen hier in de stad bij Specsavers en dan de bril bestellen. Tenzij ik in de winkel dan een andere mooie bril vind. Dan bestel ik het daar gewoon. Zoveel zin in.

1 like

Yep same here @Max

1 like

Geeft Specsavers wel je meting mee? Vriendin was geloof ik bij Pearl en daar wilden ze het niet geven om te voorkomen dat je het montuurtje elders aanschaft.

Met de lenzen kreeg ik netjes een briefje mee voor het abonnement wat ik kon afsluiten qua sterktes. Bij Ace & Tate bijv staat het ook in je klant portaal.

1 like

Hahaha ik zit zo hard te lachen.

Ik werd gebeld. Onwijs boze mevrouw aan de telefoon want ze had haar bestelling niet. Ik vraag naar bestelnummer, toen ze die zei dacht ik al dit klopt niet. Ik vroeg haar naam kon niks vinden. Ik op een andere manier zoeken ook niet. Ik nog 3 pogingen gedaan. Nou toen ontplofte ze ik werd voor van alles uitgemaakt en ergens in de tirade schreeuwde ze blablabla is echt een kut bedrijf en je bent een oplichtster.

En ik zo: euh mevrouw je spreekt met foefjeisthuis en niet met blablabla. En die vrouw zegt: oh…

Hahaha en daarna bleef ze stil dus ik dacht nu komt een excuses maar nee hoor ze zei ok doei en hing gewoon op :joy::joy::joy:

Ok doei! :joy::joy:

58 likes

huh in een chat waar jullie met zn 3en in zitten?
wat ongemakkelijk zeg

1 like

kun je niks zeggen van, joeee voeg me maar weer toe als jullie er uit zijn?

1 like

Ik heb m’n hoofdkussen in de wasmachine gedaan maar het komt echt zeiknat eruit
Hoe krijg ik dit goed droog ik heb geen droger en geen tuin met zon

Nog even een extra keer centrifugeren

1 like

voor 30 euro krijg je bij Pearl je ‘recept’ mee.

2 likes

Wow ik stond net in de winkel en tijdens het afrekenen was ik mijn pincode vergeten. Twee keer fout en toen maar mijn vriend gebeld. :flushed: Heb nu wel wijn gelukkig

18 likes

Dat winkelen op afspraak is ook een grap he :joy: ons filiaal heeft voor morgen wel een aantal staan. Het centrum nog niet.
Mocht je behoefte hebben via hema.nl kan je tijd reserveren :joy:

1 like

Neejoh die komen gewoon met de krokettenbus hoor

3 likes

Voel me echt kut de hele dag en ben steeds zonder reden aan het janken. Iedereen is druk om me heen, behalve ik en dat voelt best eenzaam

1 like

Knuffel :slightly_smiling_face: eenzaamheid is soms best kut.

1 like

Ohh mij doet het volgens mij wel denken aan listen to your heart! @Junebug85 @littlenumbers, minder aan limit to your love @ScrantonStrangler. Ben benieuwd waar hij jou aan doet denken!

Ik heb pannenkoeken gebakken en ze waren zo lekker! Goede tip van dat boekweitmeel erdoorheen!

4 likes

Oh help. Ik heb een woning gezien 5 km uit de stad vandaan in een dorpje. Dit stond nog niet in mijn planning, maar het is wel een kans.

Het enige nadeel is dat de snelweg ongeveer in de achtertuin ligt. Oké beetje overdreven, maar hij is aardig dichtbij. Voordeel daarvan is dat ik ook snel op de snelweg ben voor werk.

Ohhh en ik heb echt 0 meubels haha.

1 like

Blij dat ik mijn pannenkoekenevangelie kan verspreiden. :sparkles:

4 likes