Of je er in een keer zo misselijk van eten dat je ze daarna niet meer hoeft Heb ik ooit met mars gehad.
Nee hoor, lekker afwisselen met de smaken
Ik heb net met broodje vega knakworst gelunched. Beste beslissing van de dag.
Nu mezelf bij elkaar rapen om een klant te bellen. Ik heb pas 6 dagen contact met hem maar die man is zo veeleisend als in de hele dag door mailen, bellen en appen met vragen. Leuk dat je zo enthousiast bent om samen te werken maar een beetje minder enthousiasme mag ook wel.
Net in de auto omgeving Haarlem, 10 motoragenten, 2 blauwe busjes zonder ramen tussen 3 auto’s voor en 3 auto’s er achter met zwaailichten. Dacht meteen zouden er zo vaccins vervoerd worden.
Geen idee wat er vervoerd werd maar ben nu zo nieuwsgierig.
Lijkt mij eerder het vervoeren van bijv. een meneer Taghi ofzo
Ik heb weer te enthousiast boodschappen gedaan laatste 2 weken en nu kan ik weer van alles weggooien. Ik ga echt vanaf maandag (heb nu alles in huis tot maandag) echt beter opletten wat ik nog in huis heb enz voor ik boodschappen doe want ik smijt echt veel geld weg soms. Ik let ook gewoon nooit op de datum als ik iets uit het schap pak (denk dat dit het grootste probleem is maar ik vergeet het steeds).
Ik kwam vroeger regelmatig vervoer naar de Nederlandse Bank tegen, dat ging ook ongeveer zo. Allemaal motoragenten die voor je neus gaan staan om te voorkomen dat je met je fietsje en schooltas zo’n bus gaat overvallen.
Mijn nichtje heeft verkering, ze is 3. Waar blijft de tijd
Ik heb een nieuwe verslaving: alpro soja chocolademelk aaargh zo lekker
Hier zitten toch wat Balthazar luisteraars? Ik kan er maar niet opkomen waar ik dat pianodeuntje, waar Powerless mee begint, van ken. Super irritant, heeft iemand een idee?
Ik moet altijd lachen als ik zo een vervoer zie wat gigantisch opvalt. Mijn true crime brein denkt dan gelijk ik hoop dat ze degene of de voorwerpen die ze vervoeren nu in een doodnormale auto ver achter deze parade (of via een andere route) vervoeren. Want zo leg je wel heeeel erg de aandacht op dit is belangrijk val ons niet aan.
Ik heb het net even opgezet en het doet mij denken aan listen to your heart
Via ace and tate monturen besteld om te passen, binnen gehad en een gekozen. Nu maandag ff een oog check doen hier in de stad bij Specsavers en dan de bril bestellen. Tenzij ik in de winkel dan een andere mooie bril vind. Dan bestel ik het daar gewoon. Zoveel zin in.
Geeft Specsavers wel je meting mee? Vriendin was geloof ik bij Pearl en daar wilden ze het niet geven om te voorkomen dat je het montuurtje elders aanschaft.
Met de lenzen kreeg ik netjes een briefje mee voor het abonnement wat ik kon afsluiten qua sterktes. Bij Ace & Tate bijv staat het ook in je klant portaal.
Hahaha ik zit zo hard te lachen.
Ik werd gebeld. Onwijs boze mevrouw aan de telefoon want ze had haar bestelling niet. Ik vraag naar bestelnummer, toen ze die zei dacht ik al dit klopt niet. Ik vroeg haar naam kon niks vinden. Ik op een andere manier zoeken ook niet. Ik nog 3 pogingen gedaan. Nou toen ontplofte ze ik werd voor van alles uitgemaakt en ergens in de tirade schreeuwde ze blablabla is echt een kut bedrijf en je bent een oplichtster.
En ik zo: euh mevrouw je spreekt met foefjeisthuis en niet met blablabla. En die vrouw zegt: oh…
Hahaha en daarna bleef ze stil dus ik dacht nu komt een excuses maar nee hoor ze zei ok doei en hing gewoon op
Ok doei!
huh in een chat waar jullie met zn 3en in zitten?
wat ongemakkelijk zeg
kun je niks zeggen van, joeee voeg me maar weer toe als jullie er uit zijn?
Ik heb m’n hoofdkussen in de wasmachine gedaan maar het komt echt zeiknat eruit
Hoe krijg ik dit goed droog ik heb geen droger en geen tuin met zon