Ik kijk project runway. En mn fave heeft gewonnen dus ik helemaal blij. Komt zn familie binnen valt zn vader ineens van de trap.
3x raden wie dr bijna moest janken hahah.
( Zn vader heeft niks hoor maar hij was zo schattig dus extra sneu)
Ik kijk project runway. En mn fave heeft gewonnen dus ik helemaal blij. Komt zn familie binnen valt zn vader ineens van de trap.
3x raden wie dr bijna moest janken hahah.
( Zn vader heeft niks hoor maar hij was zo schattig dus extra sneu)
Allemaal nog super bedankt voor de steun en lieve berichtjes. Ben vanaf vanmiddag weer bovenwater en voel me gelukkig redelijk goed. Is volgens mij ook allemaal wel goed gegaan. Net zelfstandig naar de wc (die gewoon in mān ziekenhuiskamer is, normaal 4 stappen naar die badkamerdeur) gegaan maar WAT een avontuur. Groetjes van een uithijgend 90 jarig vrouwtje
Ahh fijn dat het goed is verlopen! En dat je een update post. Veel sterkte met herstellen!
Heel veel sterkte met herstellen!
Succes met herstellen!
Ik doe lekker brandgevaarlijk en heb een stekkerblok in een stekkerblok gestoken omdat ik het anders niet met de opladers red.
Halloooo uiteraard!!! Helaas geen tv hier maar wel een iPad waar ik schijnbaar tv op kan kijken, dus hoop dat ik zo live kan intunen hoor
Edit noooo helaas die zender staat er niet op. Dat wordt terugkijken. Zag net dat die hysterische date van gisteren volgens mij vanavond komt, echt jammer dat ik de commentaren nu terug moet lezen zeg haha
Heel veel succes vandaag (waarschijnlijk al geopereerd) en heel veel beterschap met het herstel. Op naar het positieve!
Heb net heel passief agressief het karretje van een meid -die met haar vriend (eveneens met karretje) boodschappen aan het doen was - aan de kant gezet
Dat zal dr leren!!!
Opbokken bij dat kaas schap
Precies! Terug naar de boter met je kar
Vooral dat het nu al is. Mijn āscheidingā is nog geeneens rond. Dus geen idee of het nu ook gaat lukken (omdat we nu nog financieel partners zijn en dan samen teveel verdienen voor het huis), en ik heb dus gewoon echt helemaal niets. Ja enorm veel woonaccessoires haha.
Maar ik heb nu zoiets ja of dit fatsoenlijke huis in het dorpje 5km van mijn ouderlijk huis, of wachten en dan straks in de achterbuurt van deze hoofdstad.
Sowieso teringhekel aan koppels in de supermarkt
Oh dit wil ik ook echt elke keer doen en dan durf ik t niet. Vooral bij die boomers die met 2 karretjes het hele gangpad blokkeren, dan wil ik t liefst een corona monoloog houden + een bijlage met supermarkt etiquette.
Als je een keer zin hebt in een (online) spelletje spelen stuur je maar een DM Ik snap hoe je je voelt
Sorry was is verhuizen toch afschuwelijk zeg vreselijk wat HAAAAAT ik het
Super lief!
Sinds dat filmpje van vanochtend van lldl ben ik verslaafd ik heb er ondertussen al 15 op youtube gekeken en twijfel nu om mee te doen, haha