Wat je even kwijt wil #49

ik krijg flashbacks naar de camping waar alleen NL 1, 2 en 3 beschikbaar was. en er dus niks anders te kijken was dan zowat Pipi. :sweat_smile: Mja het was of dat, of bekogeld worden met lege sinasflessen bij het zwembad door een random meisje. Geen idee wat erger is.

1 like

Ik doe een tweedaagse cursus met onbekenden en bij het begin had je zo’n introductiespel met vooroordelen. En mensen maar denken dat ik een yogalerares ben en veel met voeding deed. Mijn ontbijt was een stukje overgebleven appeltaart. :upside_down_face:

14 likes

Heb ik net impulsief skeelers besteld terwijl dat vorig jaar een flop was? Ja, zeker…

3 likes

Nog irritanter dan in het Nederlands?

4 likes

Ik wist niet dat je puistjes op je lip kon krijgen🙃

Annika was echt zo’n godvergeten doos, Tommie verdiende een betere zus.

15 likes

Tommie en Ieniemieni > Tommie en Annika

6 likes
8 likes

Omgg… er zit dus iemand die Kovid heet in project runway en nu heeft hij een look gemaakt met een mondkapje :exploding_head:

26 likes

Ik zit in de wachtkamer in het ziekenhuis en ik haat dat. Al die mensen die zo stiekem vanuit hun ooghoeken naar je zitten te staren. Een vrouw ook ongegeneerd overigens, die zit me al 10 minuten non stop aan te staren.

2 likes

gewoon vragen: is er iets?

dan kijken ze meteen weg.

3 likes

Haha ja durf ik dan weer niet

1 like

Haha ik ben zelf 1x eerder tegen gekomen. Maar blijkbaar uitgekauwd.
Wat heb je nu gebruikt?

dit is bewijs dat het een vooropgezet plan is 10000%

4 likes

Soieso. Dit seizoen kwam uit in 2019 en hij is overal heel enthousiast over. Dat is wss zijn manier om ons te laten zien " Jongens geniet nog maar even goed van je leven het is zo voorbij"

5 likes

ik whatsapp niet meer met mijn vriendinnen, we typen gewoon de hele dag in een gedeeld google docs document en het is heerlijk

15 likes

Wat is dan het verschil in beleving?

Waar moet ik zijn om deze heerlijkheid op te eten?

6 likes

Was bij de hema om iets op te halen, toen vroeg ik
, zou ik misschien ook wijn mogen? En eigenlijk kon dat niet ofzo maar ach waarom ook niet dus hebben ze gewoon de fles gepakt die ik wilde en klaar. Love hema.

21 likes