ik whatsapp niet meer met mijn vriendinnen, we typen gewoon de hele dag in een gedeeld google docs document en het is heerlijk
Wat is dan het verschil in beleving?
Waar moet ik zijn om deze heerlijkheid op te eten?
Was bij de hema om iets op te halen, toen vroeg ik
, zou ik misschien ook wijn mogen? En eigenlijk kon dat niet ofzo maar ach waarom ook niet dus hebben ze gewoon de fles gepakt die ik wilde en klaar. Love hema.
Gister in de supermarkt waren er 3 (!!!) van die huppelkutten die samen met allemaal een karretje in totaal 2 flessen wijn gingen kopen.
Bar weinig ook met 3 personen
Het is gewoon zo droog en grappig
Hahaha wat droog dit. Is dat zodat mensen er niet gaan zitten? Wel gezelliger dan afzetlint
Hahaha die enge monden met tanden. Creepy dit
Ik vind dat die dieren in die zielige reclames nog eens extra gemarteld worden met namen als “Wilma”.
Dat kun je dat arme aapje toch niet aan doen.
Ben ik zojuist door de regen gelopen om in mijn auto te gaan lunchen omdat mijn werk Zo ontzettend kut is dat ik er fysiek gewoon niet wil zijn? Jazeker.
Shoot me.plz
Ughh erg. Heb je uitzicht op ander werk…?
Ben ermee bezig. Maar ja dat ben ik al een half jaar. Corona is een bitch.
En tot die tijd vlucht ik maar gewoon iedere keer.
Hopelijk vind je snel iets anders
Haha prima reactie. Zo’n vraag kun je op 100 manieren interpreteren ook. Leert diegene ook duidelijker in z’n vraagstelling te worden Beetje humor is toch altijd goed
@Joejoejoe Wat rot Jeetje hoop dat er snel beterschap voor je in zit
Ahh op naar m’n massage. Ik heb er zo’n zin in want ik heb zo veel pijn aan m’n nek en schouders
Kijk, das humor, toch?