Wat je even kwijt wil #49

En is niet eens van Pippi

3 likes

Ik mocht ‘‘uitslapen’’ (man wilde perse de hond uitlaten; want werkt thuis vandaag), dus ik was lekker om 7.20 al aan het hardlopen :heart_eyes:

4 likes

@Crusti_Croc De grap is dat Pipi dit ook nooit gezegd heeft. Komt niet voor in de boeken of serie. Hardnekkige fabel.

Totally spies was echt heel cool. En die van big en Betsie was ook leuk. Maar een jeugheld? Mweh nee dat is te veel eer. Succes met je training nog. Moet je nog lang zweven?

1 like

Carry Slee, haha. En de Spice Girls en Pippi Langkous

1 like

Kan iemand me een schop geven ik zit al een uur niks te doen forum te lezen en dieren filmpjes te kijken in de baas z’n tijd

13 likes

Werk maar 1 dag per week. Kan niet zeggen dat ik er zin in heb :joy: vind dit best erg. Weet dat als ik zo bezig ben t vast wel prima is. Maar nu heb ik nog even opstart problemen. En weer mondkapjes :sob:

ik heb gisteren dit + mijn belasting aangifte gedaan en echt heeeeel weinig werk verzet.

3 likes

Mik, van ik mik loreland.

3 likes

Oh ja dat kan ik ook wel ff doen

1 like

Schijnbaar toch niet?

Beetje Mandela effect.

4 likes

Dit doe ik al de hele week :weary:

5 likes

maar hep t op feesboek gestaan?

5 likes

Hoppa, even een boompje planten in forest en 25min je best doen! Je wilt geen dode boom in je bos natuurlijk, dus daarna kun je weer dierenfilmpjes kijken.

1 like

Even voor iedereen die al een jaar thuis zit samen met partner te werken; ik heb respect voor je.
Mijn vriend is nu in zijn tweede week vrij thuis en ik word echt gewoon chagrijnig er van. Erg dat ik het zeg maar ik ben blij dat ik maandag het huis weer voor mezelf heb >< (Hij heeft werk waarbij hij echt op kantoor aanwezig moet zijn)

8 likes

Hebben de nederlandse stemacteurs dat niet gewoon er in gegooit?

Nu krijg ik dus geld terug?? En dan moet uitgegeven worden even browsen waaraan

2 likes

Bijzonder zicht (alhoewel het meer een gehoor dingetje is :roll_eyes:) heb je dan schijnbaar want niemand anders kan het vinden :woman_shrugging:

Jeetje Anika is ook vervelend in het zweeds

6 likes

Echt zin om Pippi Langkous te kijken nu

1 like