Wat je even kwijt wil #49

Ze zeggen toch; op 1 been kan je niet lopen

5 likes

Hahah gelukkig heeft @Crusti_Croc het antwoord want snapte er niks van.
Ten eerste het is eiwit en waarom heb jij alleen eiwit in de koelkast!!!
:joy:

37 likes

Oh Ijwit, heb ik nu ook zin in

2 likes

Ja ik dacht eerst ook dat @monkeyslut eiwit bedoelde haha maar ik dacht opeens ohja volgens mij is er een biertje dat Ijwit met de lange ij heet

1 like

Oh man het voelt echt alsof er honderd kilo haar van mijn hoofd is. Zo lekker om weer naar de kapper te mogen.

Er is maar 10 cm af en niemand ziet het maar toch.

Hap bellen anders?

1 like

Omg ik heb zulke lekkere gevulde gnocchi op van de lidl. Met een boter salie sausje. En die boter heb ik daarna bewaard om op brood te doen yum yum.

11 likes

Ik zit nog even aan tafel na mijn donatie bij de bloedbank, omdat ik me niet leker voel, maar nu blijken ze een nieuwe keuringsarts te hebben.

Een jonge donkere jongen :flushed::flushed: dat is eens wat anders dan al die oude mensen altijd. :joy:

6 likes

Nee, helaas :sob: ik bleef net langer zitten bij de verpleegkundige dus die gingen al voor me zorgen.

De enige interactie die we hebben gehad was toen mijn keurder bij hem ging vragen of de bacteriƫle vaginose die ik had gehad geen obstakel was :roll_eyes::roll_eyes:

32 likes

Ik vind het juist heel mooi!

Niet vies, niet geweldig.

1 like

Aaaww de trailer van De Mol is net uit en ik moet denken aan die leuke Belgische studente vorig jaar maart. Ze vond het vet leuk dat die Hollanders ook opeens verslaafd waren aan de Mol en toen moest ze opeens terug :broken_heart:

Ik zit Grey’s Anatomy seizoen 16 te kijken en een belangrijk personage gaat weg maar de manier waarop is echt zo kut gedaan :rage::rage: voel me hier onredelijk geĆÆrriteerd over maar heb natuurlijk wel weer tranen met tuiten gejankt anders zou het Grey’s Anatomy niet zijn

11 likes

Haha oh ik weet precies waar je het over hebt

Alex Karev toch?

Echt niet hun finest moment die verhaallijn :-1: Niks onredelijk geĆÆrriteerd, het is gewoon heel slecht geschreven (vind ik dan)

8 likes

Dat is het inderdaad. Doet echt totaal geen recht aan de character development van de afgelopen jaren :pensive:

6 likes

Thanks! En @Swelgje ook. Heb helaas een lichtelijk malafide huisbaas dus verwacht van hem weinig…Maar anders pak ik het gewoon zelf op met de gemeente!

Ik heb een airfryer gekocht (kruidvat, 40 ekkies) en ik heb sterk het idee dat mijn levensgeluk zojuist met zeker 34 XP gestegen is.

38 likes

Ik terwijl ik die aflevering zat te kijken:

200w

10 likes

:scream: oh wow zo goedkoop! Ik wil er ook wel een maar heb er echt geen plek voor… Maar misschien maar beter ook haha

1 like

Eens. Het aantal keren dat je je bek gaat verbranden stijgt ook exponentieel.

13 likes