Hmm ze willen binnenkort bij mij op het werk in de bakkerij ook zelf gevulde koeken gaan maken (en verkopen). Nu al zin in, hun brood is al erg lekker in ieder geval. Ik ga mijn vader dan ook een pakketje brengen met vers brood en verse koeken, kan hij vast wel waarderen.
Ik droeg dinsdag na maanden ook weer eens een jeans en echt het zat zo niet lekker! Zo vaak opgestaan om hem op te trekken en het zat zo strak en bleeegh! Corona heeft mij daar echt in verpest.
âVraag het niet aan mij, ik ben met pensioen.â
Lekker dit doel erin gooien bij zoân werkcoach/begeleider/dinges
Ja ik vind het wel een goede uitvinding, want je bent dan niet misselijk na een hele zak
Yes eindelijk iemand die mij begrijpt .
Je wil niet weten hoe vaak ik me al helemaal de pleuris ben geschrokken bij het starten van nachtdiensten. Kom altijd via een zij -ingang waar niemand komt en er zat er een creepy in een hoekje.
Ik word echt gek. Bezig met een nieuwe huurwoning en daarvoor had ik een uittreksel brp nodig, blijkt er een extra iemand ingeschreven te staan op mijn huidige adres? Echt super irritant, geen idee wie t is en wat voor consequenties dit nu heeft voor die nieuwe woning. Ben helemaal in de stress nu
Wil je huurtoeslag aanvragen? Dan wordt het inkomen van de onbekende persoon meegeteld.
Verder weet ik ook niks over de consequenties.
200 eu bij de kapper gespend en ik haat het maar was te pussy om er iets van te zeggen, want het is niet lelijk of slecht geknipt maar ik haat het gewoon.
Neem hierover even contact op met de woningbouw/verhuurder en met de gemeente. De gemeente kan een onderzoek starten en die persoon van het adres laten uitschrijven.
Ik was net bij de supermarkt om iets te lunchen te halen en stond op het punt om ook wat lekkers mee te nemen maar toch niet gedaan. Nu zit ik thuis en ik heb zoveel spijt, ik wil chocola
Wat rot! Wat vind je er niet mooi aan?
Ew de tijd is aangebroken om naar de kaakchirurg te gaan voor mijn verstandskiezen. Binnenkort even een afspraak maken.
Zat trouwens in de wachtkamer en toen kwam een vrouw een afspraak maken voor in september. Die secretaresse gaf een bepaalde datum aan met als tijdstip 12:00 of 16:00. Dus die vrouw : âNeenee, vroeger!â Maar toen de secretaresse 8:40 opperde begon die vrouw te zuchten âNeenee, dat is veeeel te vroegâ
Ja bitch wat wil je dan? Vreselijk Gelukkig werk ik als secretaresse zijnde alleen met collegaâs en niet met klanten/gasten. In die 10 min dat ik daar zat rolde mijn ogen nog net niet uit mn kop.
Bestel je een hangmat met standaard bij f.onq. Krijg je een klok met een bon erbij met iemand anders naam en gegevens. Ben benieuwd wie mijn hangmat heeft en mijn gegevens.
Hang nu al lang in de wacht bij ze, heb slechte verhalen gehoord over hun serviceâŠ
Edit: ze sturen meteen een nieuwe op!
Ik heb vandaag (op afspraak) een uur gewinkeld als enige in de winkel. Was echt heeerlijk en ben goed geslaagd. Oorspronkelijk was het 30 minuten, maar er stond pas iemand anders een uur later ingepland.
Morgen naar de kapper, en dan kan ik er weer even tegen aan (die snor zie je toch niet met mondkapje).
Hoor net via een familielid dat mijn broertje ziek is. Ga ik maar is bij hem informeren blijkt het een voorstadium van kanker te zijn, vind ik zelf vrij heftig en we hebben een prima band dus denk echt waarom vertel je dit niet aan mij
Sinds dit weekend ben ik er achter gekomen dat een zwerfkat mijn bankje op het balkon heeft gevonden. Hij springt dan over de ballustrade en gaat dan heerlijk op het kussen slapen. Maar ik vind het zon zielig idee dat hij helemaal hierheen komt om te tukken . Verder is die heel schuw als ik mijn balkondeur open doe, dan rent ie gelijk weg.
Ik wou wat laagjes en wat korter van voor maar ik vind dat hij een te groot stuk van voren korter heeft geknipt dan dat ik mooi vind. Ik vind het een beetje op een oudere vrouwen kapsel lijken.
Eeeeeindelijk aangifte kunnen doen
O ik vind dat juist mooi, dan alles zo heel lang, dat vind ik juist ouderwets. Je kan dit ook mooi föhnen! Maar mss ben ik ook wel een oude vrouw.