Wat je even kwijt wil #49

Ik zei net op werk dat ik honger had, waarop de stagiair vroeg: ‘Zal ik iets te eten voor je gaan halen buiten?’ En ik zei nee, maar I like where this is going.

Edit: De stagiair in kwestie staat nu te koken op kantoor :grinning:

30 likes

Heb ik ook gehad. Wij hebben hier geen toeslagen (wel huurhuis) maar uiteindelijk is hij met terugwerkende kracht uitgeschreven. Had ook veel schulden dus was heel irritant met deurwaarders enzo. Uiteindelijk kostte het een paar belletjes naar de gemeente maar was het ook vrij snel gefixt.

Wow ik leer nu pas dat Bono van U2 eigenlijk gewoon Paul heet. :joy:

10 likes

Wauw, ik poets sinds december met een nieuwe oral-b tandenborstel en nu voor het eerst waren mijn tanden niet roze uitgeslagen bij de mondhygiëniste! Ze was helemaal onder de indruk… ik ook

Poetste ook altijd met een oral-b electrieke
Maar deze is blijkbaar behoorlijk beter

Reclame:

11 likes

Ja klopt haha

Bedankt, misschien is het ook gewoon wennen hoor haha!

1 like

Gebeurt best vaak, men heeft zich dan gewoon niet uitgeschreven

Ik ging net boodschappen doen voor wraps en wilde er een ijwit bij maar moest dan nog wachten tot ie koud was. Kom ik thuis, ligt er nog een ijwit in de koelkast!!

Oh dus nu heb ik er dus TWEE ipv 1

21 likes

Ik heb een super fijne en productieve werkdag gehad vandaag en nu beloon ik mezelf met een vegan pizza! Ben benieuwd of het lekker is.

2 likes

Ze zeggen toch; op 1 been kan je niet lopen

5 likes

Hahah gelukkig heeft @Crusti_Croc het antwoord want snapte er niks van.
Ten eerste het is eiwit en waarom heb jij alleen eiwit in de koelkast!!!
:joy:

37 likes

Oh Ijwit, heb ik nu ook zin in

2 likes

Ja ik dacht eerst ook dat @monkeyslut eiwit bedoelde haha maar ik dacht opeens ohja volgens mij is er een biertje dat Ijwit met de lange ij heet

1 like

Oh man het voelt echt alsof er honderd kilo haar van mijn hoofd is. Zo lekker om weer naar de kapper te mogen.

Er is maar 10 cm af en niemand ziet het maar toch.

Hap bellen anders?

1 like

Omg ik heb zulke lekkere gevulde gnocchi op van de lidl. Met een boter salie sausje. En die boter heb ik daarna bewaard om op brood te doen yum yum.

11 likes

Ik zit nog even aan tafel na mijn donatie bij de bloedbank, omdat ik me niet leker voel, maar nu blijken ze een nieuwe keuringsarts te hebben.

Een jonge donkere jongen :flushed::flushed: dat is eens wat anders dan al die oude mensen altijd. :joy:

6 likes

Komt ie de hele tijd vragen hoe het met je gaat?

Nee, helaas :sob: ik bleef net langer zitten bij de verpleegkundige dus die gingen al voor me zorgen.

De enige interactie die we hebben gehad was toen mijn keurder bij hem ging vragen of de bacteriële vaginose die ik had gehad geen obstakel was :roll_eyes::roll_eyes:

32 likes

Ik vind het juist heel mooi!