Dankjewel! Op iPhone zit een functie, schermtijd, daarmee kun je limieten instellen per app of tijdstip.
Ik heb weer acrylnagels en kan weer zo lekker op mân hoofd kriebelen Geniet echt haha
Kom je naar show je nagels?
Lekker meid!
Ik lig al lekker in bed
Ah oké ik heb een Samsung helaas. Ga ff zoeken of dat hierop ook kan. Wil ook drastisch gaan minderen met schermtijd maar het is zo verleidelijk met het vele thuiszitten. Denk dat ik in vergelijking met voor corona wel 3x zoveel achter mijn scherm zit
Ik was bij een vriendin vanavond en het ging echt de hele avond alleen maar over haar. En dat is wel vaker als ik met haar ben maar vraag me echt af hoe dat veroorzaakt word. Ligt dat aan onze dynamiek? Ligt dat aan mijn houding of doet ze dit bij iedereen. Moeilijk moeilijk.
Gelukkig is er nog altijd de avondklok smoes
Ik weet niet of het middels het systeem kan maar ik gebruik bij Samsung de app: appblock
Is heerlijk, ik kan na 7 uur savonds bijvoorbeeld mân mailbox ook niet meer openen.
Nou ik noemde jou perongeluk mam. Maar miss ziet zij jou wel als een moeder figuur waarbij ze haar hart kan luchtenâŠ
Ik moet mn lunch voor morgen nog maken en ik heb zo geen zin dus lig nog op de bank t uit te stellen.
Sowieso dat ik morgenochtend spijt heb als ik t dan nog moet doen en te laat kom. En mn telefoon is bijna leeg. Ugh. Echt grote problemen in mijn leven.
Nog geen week later weeeer een collega positief getest. Hoef gelukkig dit keer niet in quarantaine. Man man man
Dan moet ik echt dringend mn imago gaan up spicen!! Want mijn leven is veel interessanter en dat moet ook gehoord worden
Ik moest vandaag naar de gynaecoloog (routinecontrole) en ik ging voor mijn afspraak eventjes naar het toilet. Een vrouw kwam net buiten toen ik naar binnen ging en ze keek naar mijn buik en zei âproficiatâ. Ik ben helemaal niet zwanger :â(
Ik ben wel verdikt door gebrek aan beweging in deze corona-tijden en heb een klein buikje maar zo erg vond ik het nu allemaal ook weer niet.
Even doorspoelen met wijn hoor.
Ben echt helemaal niet ontvankelijk voor reclames, maar er is echt één merk waar ik telkens voor zwicht.
Dreft!
Weet niet waarom ik daar wel heilig in geloof.
Zelfs als arme student kocht ik al alleen Dreft, maar je doet er echt veeeeel langer mee dan met ander afwasmiddel, plus het is altijd wel ergens in de aanbieding.
Vandaag was de vervangster van mijn leidinggevende (gaat in mei weg, al blijft ie wel binnen de organisatie) op mijn werk. Ben heel benieuwd of ze een beetje oke is. Kan doorgaans wel beter met mannelijke leidinggevenden overweg.
Dat is zo rot ! Wat onwijs lomp van die vrouw
Ja heb hem gesproken en hij vind het in het algemeen lastig om vervelend nieuws te brengen aan vrienden/familie. Hij houdt het liever voor zichzelf en is zelf ook zo nuchter als maar kan.
Van wat ik nu heb begrepen is het goed te behandelen en kunnen ze ook snel inschatten of het aanslaat of niet dus dat is wel fijn
Ik had echt iets super simpels gegoogled en nu zit ik ineens in een stamboom van mijn familie en heb allemaal informatie gevonden over iemand uit 1726 en nu wil ik dat natuurlijk helemaal uitzoeken. Waarom kan ik dit soort dingen niet gewoon overdag doen.
Ik zie in Marokko dat je vrij scherp geprijsd berber kleden kan kopen, wil nu helemaal zoân kleed