Net mijn & Other Stories bestelling opgehaald en ik ben zooooo blij met deze jurkjes! Staan zo mooi.
Nu ben ik blut.
Net mijn & Other Stories bestelling opgehaald en ik ben zooooo blij met deze jurkjes! Staan zo mooi.
Nu ben ik blut.
Het ERGSTE OOIT is gebeurd. De augurken zijn op.
Ja helaas. Ze hebben nu mango-perzik maar dat is toch geen waardige vervanger. En snap dat je er zelf ook een houdt! Ik hoop dat we nog ergens iets kunnen vinden. En als ik meer tegenkom wil ik jou ook wel sturen natuurlijk
De klantenservices had wel iets over dat ze nu hebben gekozen voor specerijen thee en dat ze (ooit) weer opnieuw gaan kijken welke thee blijft en welke niet. Maar ik drink deze thee al zeker wel sinds mijn middelbare school ofzo. Dus tien jaar?! Is echt nooit eerder gebeurd.
En @dazed super lief!
Vorige week had ik eten besteld en dat was zo smerig. Dus vanavond maar een nieuwe poging doen bij een andere toko. Beter stellen ze niet teleur.
Haha ja, ik ga dat morgen doen en ik vraag me af hoe ver ik kom in 10min . Las ook dat het gedeelte voor dieren wel gewoon toegankelijk is (zonder tijdslot) dus het lijkt me ook niet te controleren dan hoe lang iemand binnen is.
Herkenbaar helaas.
De horeca opent hier ten vroegste op 1 mei. Wie heeft er een tafeltje gereserveerd voor die avond
Heel herkenbaar
Ik heb daar nog nooit reclames gezien. Ach ja verkiezingstijd
Soms heb je ineens zoân BeyoncĂ© lemonade behoefte
But imma fuck me up a bitch
Waarom kan ik nooit normaal voicemails of voicememos inspreken. Hou van kletsen maar zodra ik dat moet doen komt er alleen nog maar onlogische en niet te volgen onzin uit
Ik heb mini snacks gemaakt in de oven, was alleen vergeten dat ik geen sausjes meer heb, zelfs geen appelmoes
zo erg
Thats it. Ik vertrek naar belgie alles is top daar. Knappe mensen cute accent en de bel doet het niet.
Tom
Waarom is het nog geen bedtijd
Mijn motto; het is altijd bedtijd
Heb weer nieuwe nagelsssss heerlijk
Ik oooook, intens blij.
Ik kan met jou zonder probleem alle restaurants en cafés doen.