Wat je even kwijt wil #49

Ik vind je heel stoer klinken, en dat na zo’n grote ingreep, hoop dat je herstel verder meevalt :four_leaf_clover::sunflower:

1 like

Jawel je hebt maar 10 minuten om te shoppen vgm.

1 like

Wow, ben echt kapot van 7 km fietsen en 15 min rolschaatsen. Oke en voor mijn voor mijn werk ook 15 km gefietst op een ebike en wat gelopen. Rolschaatsen kan ik ook nog steeds niet. Hoe deed ik dit als kind.

Hahaha mijn vriend :upside_down_face: koopt me nieuwe ‘gewichthefschoenen’ want zwangere vrouwen worden heel sterk. Terwijl ik nu al 2 weken niet gesport heb

2 likes

Lol nu ik dit schrijf doorzie ik zijn plan

1 like

Staat dat kwartier als duur van workshop? Want hier staat dat namelijk wel als 15 minuten maar de tijdsblokken zelf zijn 30 minuten, nog steeds doelgericht winkelen maar realistischer dan in 15 minuten die winkel door.

1 like

Hee birthday twin! Ik vind het ook echt een leuke dag om jarig te zijn haha. We zijn gewoon geboren feministen. :cool:

1 like

Heftige problemen, zo zat ik me zelf ook net druk te maken over het feit dat ik nu zin heb in bier en chocolade maar die combinatie eigenlijk niet optimaal vind :weary:

6 likes

Oh dat is lief! Ik stuur ook al familie en kennissen op pad, haha. Maar het gaat om rooibos Aardbei-slagroom!

1 like

Ik ga er ook op letten als ik bij de Aldi ben!

1 like

Ja naast elkaar lijkt me niet echt succesvol. Alleen in een bierglas daarentegen

1 like

Waarom zijn vriendschappen toch altijd zo lastig. Vraag mij af wat er mis is met mij omdat ik aaaaaltijd het gevoel heb dat ik het verneuk op de een of andere manier. :sweat_smile:

1 like

Ja neem een stoutbiertje volgende keer! Daar zitten best wel vaak tonen van chocolade of koffie in (gister nog eentje met banaan gehad, hmmm), dus lijkt me best een goede combi!

Ik krijg gewoon bezoek tot half 11 vanavond, wow, ruig.

3 likes

Net mijn & Other Stories bestelling opgehaald en ik ben zooooo blij met deze jurkjes! Staan zo mooi.

Nu ben ik blut.

28 likes

Het ERGSTE OOIT is gebeurd. De augurken zijn op.

2 likes

Ja helaas. Ze hebben nu mango-perzik maar dat is toch geen waardige vervanger. En snap dat je er zelf ook een houdt! Ik hoop dat we nog ergens iets kunnen vinden. En als ik meer tegenkom wil ik jou ook wel sturen natuurlijk :grin:

De klantenservices had wel iets over dat ze nu hebben gekozen voor specerijen thee en dat ze (ooit) weer opnieuw gaan kijken welke thee blijft en welke niet. Maar ik drink deze thee al zeker wel sinds mijn middelbare school ofzo. Dus tien jaar?! Is echt nooit eerder gebeurd.

En @dazed super lief!

1 like

Vorige week had ik eten besteld en dat was zo smerig. Dus vanavond maar een nieuwe poging doen bij een andere toko. Beter stellen ze niet teleur.

Haha ja, ik ga dat morgen doen en ik vraag me af hoe ver ik kom in 10min :joy:. Las ook dat het gedeelte voor dieren wel gewoon toegankelijk is (zonder tijdslot) dus het lijkt me ook niet te controleren dan hoe lang iemand binnen is.

1 like

Herkenbaar helaas.

1 like

De horeca opent hier ten vroegste op 1 mei. Wie heeft er een tafeltje gereserveerd voor die avond :raising_hand_woman:t5::raising_hand_woman:t5:

34 likes