Wat je even kwijt wil #49

Misschien iets over voedselverspilling, al die YouTubers die zoveel eten bestellen of eten van een bepaalde kleur oid gebruiken voor video’s

2 likes

Misschien iets met challenges? Over het meedoen en waarom je dat wel/niet zou doen? Stichting Tim heeft hier veel over

1 like

En misschien shoplogs/speelgoedlogs wat materialisme stimuleert? Of hebberigheid. Heb idee maar ik zie dat soms en denk dan we hebben al zoveel spullen. Ongelofelijk wat doen we met zijn allen.

Leuk onderwerp trouwens!

1 like

Nieuwe werk telefoon binnen MET hoesje en MET screen protector. Gewoon in één klap geregeld, word nog wat met werk :open_mouth:

Ook mijn tasje binnen van Byhinke is binnen. zo tof geworden <3 heel blij mee!
Goed begin van het weekend (Ondanks storingsdienst)

4 likes

Iets over vloggers die volgen terwijl ze aan het autorijden zijn?

3 likes

Ik heb vanmorgen het nummer van mijn toxic ex verwijderd. Het is ongezond voor ons om samen te blijven. In de laatste 1,5 maand relatie ben ik 15 kilo afgevallen van de stress. Ik heb hem aangegeven dat ik het niet meer wilde proberen en zijn nummer verwijder. Dat snapte hij maar man man wat is het moeilijk om weg te lopen bij iets wat je zo graag wilde- bluhhh. ik verzwelg vandaag even in zelfmedelijden.

42 likes

Ik ben vanochtend naar de kapper geweest en wow, ik zie er echt een stuk frisser uit. Ben benieuwd hoe lang dit gevoel blijft haha. Wel gelijk weer tot de conclusie gekomen dat ik naar de kapper gaan verder echt ongemakkelijk en kut vind

2 likes

Ja mijn vermoeden klopt. Het is uit het assortiment :sob: Echt waar wat stom. Wel credits voor hun ontzettend snelle klantenservices.

Nu maar op jacht naar verdwaalde pakjes

Pfoe dat klinkt heel heftig indd. Maar wat goed van je dat je zo sterk bent en stappen bij hem vandaan hebt genomen. Het wordt zeker makkelijker, lief voor jezelf zijn en vasthouden aan je plan om voor jezelf te kiezen :muscle::kissing_heart:

2 likes

thanks! Het is ook moeilijk de eerste dagen dat besef ik mij ook. En al helemaal omdat hij zo hard eraan werkte om het terug te krijgen waar het was. Maar mn gezondheid gaat voor.

1 like

Ik baal dat ik door corona zo weinig leuke / interessante onderwerpen kan behandelen. Heb ook slechts maar de ruimte om 1 x een les over de verkiezingen te doen etc. :face_with_raised_eyebrow:

Qua pijn valt het gelukkig nog steeds heel goed mee! Vanochtend zijn de drains er ook uitgegaan en ben sinds de middag weer thuis. Zonder drains voelt ook wel letterlijk als verlossing. Woon wel alleen, dus dat is toch weer even wennen en met sommige dingen behelpen (en het lijkt nu extra saai!). Gelukkig kan ik bij dingen die niet lukken wel vrienden inschakelen voor hulp dus dat is heel fijn. Voelt wel helemaal nog stijf, dus vooral na even slapen/opstaan van iets is lastig. En vanaf morgen mag ik weer normaal douchen bv., maar dat vind ik toch wel een beetje spannend… zowel lichamelijk als mentaal. Maar so far so good en heel lief dat je er aan denkt!

41 likes

Ik vind je heel stoer klinken, en dat na zo’n grote ingreep, hoop dat je herstel verder meevalt :four_leaf_clover::sunflower:

1 like

Jawel je hebt maar 10 minuten om te shoppen vgm.

1 like

Wow, ben echt kapot van 7 km fietsen en 15 min rolschaatsen. Oke en voor mijn voor mijn werk ook 15 km gefietst op een ebike en wat gelopen. Rolschaatsen kan ik ook nog steeds niet. Hoe deed ik dit als kind.

Hahaha mijn vriend :upside_down_face: koopt me nieuwe ‘gewichthefschoenen’ want zwangere vrouwen worden heel sterk. Terwijl ik nu al 2 weken niet gesport heb

2 likes

Lol nu ik dit schrijf doorzie ik zijn plan

1 like

Staat dat kwartier als duur van workshop? Want hier staat dat namelijk wel als 15 minuten maar de tijdsblokken zelf zijn 30 minuten, nog steeds doelgericht winkelen maar realistischer dan in 15 minuten die winkel door.

1 like

Hee birthday twin! Ik vind het ook echt een leuke dag om jarig te zijn haha. We zijn gewoon geboren feministen. :cool:

1 like

Heftige problemen, zo zat ik me zelf ook net druk te maken over het feit dat ik nu zin heb in bier en chocolade maar die combinatie eigenlijk niet optimaal vind :weary:

6 likes