Wat je even kwijt wil #49

Nou in de serie tabula rasa speelt een knappert Tom hahaha weet alleen zn echte naam niet

1 like

Hmmmmm oké valid point. En je zegt toch ook nog fruitsap hoop ik?

Appelsiensap zelfs.

3 likes

Nu ben ik wel benieuwd, is het Nederlandse woord dan volgens jullie vruchtensap? @anon25085977

1 like

Juderanje

3 likes

:pensive: Awh, ik lees nu net nieuws van Bibian Mentel over uitzaaiingen en vind dat zo sneu. Want vind haar echt zo dapper en positief overkomen altijd.

2 likes

Kgrassant

7 likes

Ja vreselijk hè. Wat heeft ze het lang volgehouden met heel veel kracht en moed. Hoop dat ze op een waardige manier afscheid kan nemen van haar dierbaren.

Ja, ik vond/vind haar altijd zo’n voorbeeld. En dat hoop ik inderdaad ook echt voor haar en haar dierbaren. Een goed afscheid is echt zo belangrijk.

1 like

Sjuuderansj!

2 likes

Hebben we ook eens iets gepland in het weekend sinds ik terug ben van de opname, moet mijn man morgen met zoontje een corona test gaan doen :unamused:

Sorry maar… rooibos AARDBEI SLAGROOM???

afbeelding

47 likes

Wat een totale rukdag vandaag. Samensmelten met de bank en een Disneyfilm dan maar om hem nog te redden. :+1:t2:

1 like

Eh hallo. Ik heb morgen afgesproken om te gaan wandelen met een vriendin en ontbijt halen en nu wil ze ineens tien km wandelen op een plek waar geen ontbijt is. Want het is mooi weer. Ja boeien, geen reden om tien km te wandelen doe rustig. Nu heb ik geen zin meer. Ze doet ook niet alsof we samen bepalen, zij gaat dat doen en ik moet mee.

5 likes

@Marquez ja die is echt heel lekker!
Maar lees nu dus dat ie uit het assortiment gaat :sob:

1 like

Is echt heel lekker, maar het klinkt wat vreemd dat geef ik toe :wink:

@OhMyGosh erg hè :pensive: Misschien moeten we maar een petitie starten

2 likes

Ja echt jammer!

1 like

Het klinkt wat vreemd? Het klinkt echt goorder dan goor :joy:

6 likes

Dat is ook wel heftig. 10km is al gauw 2uur.

Tot nu toe is iedereen die hem heeft gedronken enthousiast. Ook de ‘iehl nasty’ mensen.

Maar goed we zullen nooit weten of jij daar ook onder valt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like