Wat je even kwijt wil #49

Wat een totale rukdag vandaag. Samensmelten met de bank en een Disneyfilm dan maar om hem nog te redden. :+1:t2:

1 like

Eh hallo. Ik heb morgen afgesproken om te gaan wandelen met een vriendin en ontbijt halen en nu wil ze ineens tien km wandelen op een plek waar geen ontbijt is. Want het is mooi weer. Ja boeien, geen reden om tien km te wandelen doe rustig. Nu heb ik geen zin meer. Ze doet ook niet alsof we samen bepalen, zij gaat dat doen en ik moet mee.

5 likes

@Marquez ja die is echt heel lekker!
Maar lees nu dus dat ie uit het assortiment gaat :sob:

1 like

Is echt heel lekker, maar het klinkt wat vreemd dat geef ik toe :wink:

@OhMyGosh erg hè :pensive: Misschien moeten we maar een petitie starten

2 likes

Ja echt jammer!

1 like

Het klinkt wat vreemd? Het klinkt echt goorder dan goor :joy:

6 likes

Dat is ook wel heftig. 10km is al gauw 2uur.

Tot nu toe is iedereen die hem heeft gedronken enthousiast. Ook de ‘iehl nasty’ mensen.

Maar goed we zullen nooit weten of jij daar ook onder valt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Teabar heeft ook rooibos aardbei-slagroom! Geen idee of het wat is maar wie weet :blush:

5 likes

Ja ik hoop dat we snel de uitslag hebben.

1 like

Omg! Thanks​:heart_eyes::star_struck:

1 like

Mijn vader heeft ook een roodborstbestie, die gaat altijd op de schep zitten. Als ie even pauze heeft van ruzie maken met alle andere vogeltjes bij de voedertafel

26 likes

Hahah nou die van ons dropkicked ze gewoon uit de lucht, wegwezen

2 likes

Ik ben te moe om naar bed te gaan maar nu is nu nu big fat fabulous life dus all good

Misschien heb ik deze nog thuis voor je!
Ik zal morgen even kijken

1 like

Oh wat heerlijk!

1 like

Iemand met verstand van vinted?

Moet ik nou iets doen of de verkoper? Want ik heb al de pakket grootte aangegeven.

Oorontsteking kan zo kut zijn :tired_face: sterkte ermee, hopelijk kan je vannacht een beetje slapen!

Oh deksels nog aan toe ik dacht dus ‘goh weet je echt niet hoe je eiwit schrijft?’ en ik snapte niet wat dat in een wrap moest en dan moest het ook nog koud zijn en ik was helemaal confuus :redface:

8 likes

De leftover pasta was trouwens verrukkelijk @Bunnyslippers.

1 like