Ik ben zo kapot moe maar wil eigenlijk nog niet naar bed…
Klinkt als de allerbeste verjaardag die je kunt hebben in coronatijd. Alvast gefeliciteerd!
Huh opeens heb ik een gat in mijn wenkbrauw?? Mijn wenkbrauwen zijn echt zowat het enige wat ik mooi vind aan mijn hoofd.
@Takkie Het screenshot uit je bericht is verwijderd omdat het delen van privégesprekken niet is toegestaan volgens de Huisregels. In plaats daarvan kun je het in je eigen woorden navertellen.
Ik vind het de laatste tijd heel kalmerend om in slaap te vallen met van die standaard jaren 80 muziek die je vroeger aan de lopende band op een sky radio hoorde. Toen vond ik het irritant, nu hou ik ervan. En dan t liefst met een journaal onderbreking tussendoor voor de nostalgie
Na zoveel ‘ik krijg geld terug!’ berichtjes te hebben gezien over de Belastingdienst ben ik stiekem blij dat een vriendin van mij ook geld terug moet betalen
Ik kan gewoon nergens goed studeren en ben mede daardoor denk ik totaal niet meer gemotiveerd en ik vind het zó kut ik moet nog maar 4 vakken dus dit voelt zo zuur
Vergeet niet te zeggen dat het je verjaardag is, vaak krijg je dan een klein flesje bubbels ofzo op je kamer!
Iemand dit al gezien?!
Omg dat ze daar in gaat
Ze lijkt ook niet bang
Ik ben halverwege het tweede filmpje maar durf niet verder te kijken haha, is het eng?
Nee, het is vooral bizar
Er zit een heel ander appartement achter met zelfs een trap naar beneden… er liggen vuilniszakken en dozen en andere troep
Dat ze daar in gaat omg, ik had allang de nopetrain naar hell no land genomen
Ik had alles in de fik gestoken.
Wtf dat ze er ook zo casual in gaat. Ik zou geen oog dicht doen tot het gat dicht is.
Degene die daar woonde heeft vast mee kunnen luisteren als zij in haar badkamer/slaapkamer stond. Lijkt me echt naar
Doet me denken aan die persoon uit Azië die erachter kwam dat er een vreemde in zijn huis woonde, lijkt me echt doodeng als je erachter komt.
Terwijl hij ergens anders woonde of tegelijkertijd?