Teabar heeft ook rooibos aardbei-slagroom! Geen idee of het wat is maar wie weet
Ja ik hoop dat we snel de uitslag hebben.
Omg! Thanks:heart_eyes:
Mijn vader heeft ook een roodborstbestie, die gaat altijd op de schep zitten. Als ie even pauze heeft van ruzie maken met alle andere vogeltjes bij de voedertafel
Hahah nou die van ons dropkicked ze gewoon uit de lucht, wegwezen
Ik ben te moe om naar bed te gaan maar nu is nu nu big fat fabulous life dus all good
Misschien heb ik deze nog thuis voor je!
Ik zal morgen even kijken
Oh wat heerlijk!
Iemand met verstand van vinted?
Moet ik nou iets doen of de verkoper? Want ik heb al de pakket grootte aangegeven.
Oorontsteking kan zo kut zijn sterkte ermee, hopelijk kan je vannacht een beetje slapen!
Oh deksels nog aan toe ik dacht dus ‘goh weet je echt niet hoe je eiwit schrijft?’ en ik snapte niet wat dat in een wrap moest en dan moest het ook nog koud zijn en ik was helemaal confuus
Ik ben zo kapot moe maar wil eigenlijk nog niet naar bed…
Klinkt als de allerbeste verjaardag die je kunt hebben in coronatijd. Alvast gefeliciteerd!
Huh opeens heb ik een gat in mijn wenkbrauw?? Mijn wenkbrauwen zijn echt zowat het enige wat ik mooi vind aan mijn hoofd.
@Takkie Het screenshot uit je bericht is verwijderd omdat het delen van privégesprekken niet is toegestaan volgens de Huisregels. In plaats daarvan kun je het in je eigen woorden navertellen.
Ik vind het de laatste tijd heel kalmerend om in slaap te vallen met van die standaard jaren 80 muziek die je vroeger aan de lopende band op een sky radio hoorde. Toen vond ik het irritant, nu hou ik ervan. En dan t liefst met een journaal onderbreking tussendoor voor de nostalgie
Na zoveel ‘ik krijg geld terug!’ berichtjes te hebben gezien over de Belastingdienst ben ik stiekem blij dat een vriendin van mij ook geld terug moet betalen
Ik kan gewoon nergens goed studeren en ben mede daardoor denk ik totaal niet meer gemotiveerd en ik vind het zó kut ik moet nog maar 4 vakken dus dit voelt zo zuur
Haha oh je screenshots staan er dus niet meer, maar wat is het probleem? Als iemand iets gekocht heeft krijg jij automatisch een melding van Vinted in de chat dat je het verzendlabel kan downloaden. Afhankelijk van het postbedrijf moet je dat laten scannen of printen.