Wat je even kwijt wil #49

Prime be like; ben je nog aan het kijken??

Vriend, waar bemoei je je mee?

2 likes

Ik zag laatst een filmpje van hoe Nederlanders de telefoon ophangen en dat dat niet gewoon ā€œfijne dag, doeiā€ is maar ā€œfijne dag, ja doei, okĆ© ja daag doei fijne dag jij ook doei doei doeeeeeiā€ en nu ben ik er tijdens mijn werk op aan het letten en het is echt zo :joy:

29 likes

Op tiktok van drew?

Ja op Tiktok idd, geen idee maar wie het was

1 like

Ja herkenbaar, ik doe dit ook heel erg haha. ā€˜Doei he, spreek je later. Zei je nog iets? Oh nee gewoon doei haha, nou doei hĆØ. Ja bedankt, doeiiii’.

2 likes

Ik heb echt een heel leuk weekend.
Gisteravond wijntjes gedronken en zometeen spontaan met een vriendinnetje afgesproken. En ondanks het gebrek aan slaap voel ik me totaal niet brak. Feest!

4 likes

Wat ik nooit snap is hoe overdreven vrouwen doei zeggen aan de telefoon. Heel normaal praten tijdens het gesprek en dan heel nep dooooei met zo’n raar stemmetje zeggen.

Vroeger op de basisschool in groep 2 kreeg ik op de maandag werkjes die op vrijdag af moesten zijn. Wanneer je dit deed, mocht je zelf weten. Sommigen maakten op maandag al hun werkjes om de rest van de week te spelen. Ik speelde de hele week tot vrijdagmiddag om dan pas wat in elkaar te flansen.
Morgen moet ik een opdracht inleveren. Afgelopen dagen heb ik niks bijzonders gedaan, maar ook niet gewerkt aan de opdracht.

image

52 likes

Ik heb net in de supermarkt mn karretje ergens gelaten om ff los iets te pakken. Had echt weer ff het gevoel dat ik leef

48 likes

:revolving_hearts:

Jeeezus ik kan amper ooit huilen maar denk dat ik vaker heb gejankt bij greys dan de afgelopen drie jaar bij elkaar. Wtf is dit???

4 likes

Het heeft ook altijd zo een judgement in de vraag. Netflix heeft het gelukkig aangepast. Ik zat dan zo vaak jaaahaaa ik kijk nog steeds naar mijn tv te schreeuwen

1 like

Sorry even een klaagpost dus als je daar geen zin in hebt is dit je kans om er voorbij te scrollen.

Ik heb echt zo’n ontzettend saai weekend. M’n vriend is vrijdag meteen na werk naar een vriend gegaan en daar blijven slapen en kwam gisteravond pas aangeschoten thuis. Hij gaat zometeen weer weg om wat leuks te doen en ik vermoed dat ie weer aangeschoten thuis gaat komen.

Op de een of andere manier had letterlijk niemand van mijn vrienden tijd om iets te doen dus ben ik bijna het hele weekend alleen en dat vind ik echt stom. Probeer er wel want van te maken, heb gewandeld, het hele huis schoongemaakt, gesport, geschilderd, shorttrack gekeken, luisterboek geluisterd, serie gekeken, maskertje gedaan, taart gebakken en lekker ontbijt en avondeten gehaald. Dus op papier klinkt het best als een lekker weekend maar ik vond het echt zo stom en saai. Ik laad echt op van sociale activiteiten en niet van (zoveel) me-time. Daardoor zie ik ook echt op tegen de werkweek die morgen weer begint.

En ik ben jaloers op m’n vriend die allemaal leuke plannen had en vanmiddag weer heeft. Vind het dan ook zo irritant dat ie aangeschoten thuis komt terwijl het hem natuurlijk goed recht is en hij er ook niet verantwoordelijk voor is om mij te entertainen.

4 likes

Ik kijk een programma waar ze van Engeland naar Singapore moeten reizen zonder te vliegen.
Ik wil ook op vakantie en uren in de trein zittenšŸ˜‚

4 likes

Blijkbaar is een rondje als koekjesvorm lastiger te vinden dan een bij.

2 likes

Heb je geen glazen?

Jawel, maar ik wil eigenlijk kleinere rondjes. Heb het de afgelopen paar keer met glazen gedaan, maar vind die te groot. Vind vormpjes ook makkelijker.

Nog even een link naar de livestream!

5 likes

De 3 zit in de klok, het is borreltijd!

5 likes

Kreeg net een NL alert dat borreltijd vandaag om 14:30 begint

41 likes