Wilde morgen lekker wandelen in de duinen maar nu wordt het dus rotweer, ben iets teveel verwend afgelopen weken met al die zon.
Mijn vriend en ik konden gisteren allebei niet slapen dus toen zijn we om half 3 maar met bier in bed The Fast and the Furious gaan kijken, echt een topidee (niet sarcastisch!). Ik werd om 8 uur superverrot wakker dus had een beetje spijt maar ik ben de hele dag buiten geweest en nu gewoon weer helemaal fit? Snap er niks van want ben helemaal niks meer gewend na een jaar corona but I’ll take it
De prijs van de rijst bij de toko leek wel gestegen, ben er nog altijd niet goed van. Via google lees ik ook dat er minder volumes aan rijst geëxporteerd wordt, maar uiteraard wel aan hogere prijzen.
Hahaha same ben benieuwd naar mn nieuwe setje van hunkemoller, het komt volgende week binnen als het goed is!!
I feel ya. Iedere keer m’n huisgenoot weer: ‘heb je nou weeral lingerie gekocht??’ hahaha ik kan er een hele kledingkast mee vullen.
Tot mijn grote spijt heb ik de Hunkemöller Vicky BH te laat opgemerkt en nu wil ik die heeeeeeeel graag in mijn bezit ondanks ik die niet nodig heb en het aan niemand kan laten zien… Toch staan op alle sites die hem verkopen, mijn notificaties aan
Edit: oja wat wel leuk is, is een mooi setje aantrekken en foto’s nemen. Goede boost voor zelfvertrouwen
UGh ik Mis al die toilet chicks die je de hemel in prijst en daarna nooit meer ziet
Hahaha toevallig! En wat flauw van je vriend hoop dat je lekker een beetje bij kan komen vandaag!
Mijn vriend is vandaag na twee weken vrij weer even een paar uurtjes werken.
Ik heb opeens 3 bezichtigingen en word vanmiddag nog gebeld door een particuliere verhuurder dus hopelijk kan ik binnenkort verhuizen.
Ik heb gelijk nadat ik wakker werd maar een muurtje geverfd maar volgens mij moet er nog een derde laag op ook
Gumbleton’s
Mijn telefoon is net van de volledige trap gevallen. Ik hield echt mijn hart vast toen ik hem van de grond pakte, maar gelukkig geen schade.
Ohhh, ja jammer he! Volgens mij is die zelfs al een tijdje gesloten
Ja klopt, maar de teakeur realisatie had ik pas gisteren
Haha dat kan volgens mij alleen jou overkomen
Ja hier ook, ik dacht eerst dat het alleen een toko was maar na 5 winkels af te gaan heb ik maar een duurdere zal gekocht.
Ik ben een beetje brak. Maar die kerel ligt echt dood te gaan in mijn bed. Wat een slappe
Ik moet een motivational speech schrijven en ik heb gewoon niks. Ik ben niet motivational. De wereld is dood en verderf en ik ga daar niet het verschil in maken want ik ben ook dood en verderf.
Vandaag is de Women’s March! Er zijn 500 (vergeven) plekken in het Mandelapark, en alles wordt live gestreamd dus heel toegankelijk. Ik vond het vorig jaar supertof dus ga zeker kijken. Is van 14:00 tot 15:00 te bekijken op de social mediakanalen en de website van womensmarchnederland.nl
Wat een kutdag vandaag. En het is ook nog eens een soort speciale dag voor me wat ervoor zorgt dat het nog kutter is dat het een kutdag is. Is de dag al bijna voorbij