Wat je even kwijt wil #49

Race across the world. Eerste aflevering was gister, 2e en 3e waren vanmiddag. Op rtl z.

1 like

Dan laat je ze toch gewoon staan, geen probleem lijkt me.

Hij was echt meeeega brak, heeft ik weet niet hoe vaak gekotst hahha ik vond het een beetje grappig, wat een pussy. Maar hij is nu weg. Was wel leuk ! Gewoon chill om me weer even te misdragen

2 likes

Hahaha dat heb ik ook. Zelfs mijn profielwerkstuk van de middelbare school heb ik nog :neutral_face:

Mijn spotify playlist is in een party mood dus ik sta heerlijk in de woonkamer te dansen en fuck it ik ga er een glas wijn bij pakken ook. Fissa in mijn eentje

11 likes

Vorige week The Joker, dat was niks voor mij, dit keer op aanraden van iemand hier The Dark Night. Ben benieuwd!

3 likes

Eigenlijk moet je dan eerst Batman Begins kijken!

:face_with_hand_over_mouth: nou ben ik al een heel eind, haha! Komt vast goed.

Maar voor een Joker-verhaal is The Dark Knight wel goed!

2 likes

Hahaha same, ik durf dat niet ofzo, ben echt bang dat er ooit nog een keer naar gevraagd wordt ofzo. Denk dat ik een keer harde schijf koop en daar ook foto’s e.d. opzet.

Heb voor het eerst in tijden (denk de 2e keer in lockdown - 1e keer was eerste kerstdag) een jurk aan en het voelt zo raar maar ook ‘goed’ ofzo. Hoef nergens heen, maar veel van mijn andere kleding past niet meer (lockdownkilo’s) en mijn broeken die nog wel goed passen zitten in de was.

2,5 uur bezig geweest met de vloer + 1 plank van de trapkast opruimen, heerlijk zoooveel ruimte nu

Morgen naar buiten voor een oog check en ik heb er gewoon zin in?? Puur omdat het misschien een keer iets nuttigs is om voor naar buiten te gaan. Echt sad eigenlijk. :sweat_smile:
Zin om een nieuwe bril te scoren.

Ik had het juist andersom, ‘ja ik ben alweer afgeleid en je hebt me betrapt’ :joy:

2 likes

Ik ben zo’n muts soms. N.a.v. de Keuringsdienst van Waren ben ik net naar de kookwinkel geweest voor 2 nieuwe pannen zonder antiaanbaklaag. Godsvermogen aan uitgegeven aan een goeie hapjespan (maar zonder steel want die waren op) en koekenpan mét antiaanbaklaag (want deze gaat “wel 2x zo lang mee”…).
Bij thuiskomst eigenlijk toch niet blij en nu is vriend (want ik ben te pussy) de pan ZONDER antiaanbaklaag terug aan het brengen en heb ik alsnog alleen antiaanbak gekocht :smirk: :+1: fml

1 like

Ik ga morgen de auto door zo’n grote wasstraat rijden dn heb dat nog nooit gedaan. Vind het zelfs spannend omdat ik niet weet hoe t precies moet :joy:

1 like

Vanmorgen met mijn vader 1,5 uur door de bossen gefietst, daarna geluncht en toen hij weg was ben ik in bad gegaan. Midden op de dag dus nu weet ik niet wat ik moet gaan doen omdat het voelt ala avond of ochtend :joy:

14 likes

Omg ik dacht dat ik nog vet veel patroonteken papier over had. Maar niet dus. Gelukkig was ik in het kader van save the planet al vet zuinig aan het doen. Ik kan er met ff puzzelen nog net alles uithalen voor mn jumpsuit.

5 likes

Haha lekker man. Je bent door een wormhole gegaan en hebt tijd gecreëerd

Ben in zo’n snackmodus

1 like

Hahaa ja tijd om te snacken want ritme is hierdoor weg hahahahaha

1 like

Zo jezus wat heftig, ben je oke verder? Heb je ergens hulp bij nodig?