Wat je even kwijt wil #49

Wow shit! Ben je alleen nu?

Wow wat heftig!! Met een touw om je nek?! Wat eng :scream: Hoe gaat het nu met je?

Jeetje wat bezielt mensen toch. Hopelijk gaat het oke met je. Is er iemand bij je?

Jesses wat verschrikkelijk! Hoe gaat het met je? Ben je samen met iemand?

Wow heftig zeg! Wat rot dat je ook twee keer zoiets naars moet meemaken in een super korte periode.
Gaat het een beetje met je?? En heb je er al met iemand over kunnen praten? Anders kan je natuurlijk altijd hier je ei kwijt!! (als je daar behoefte aan hebt natuurlijk)

Jeetje wat heftig, kon iemand je opvangen?

Oh jeetje wat heftig zeg!
Gelukkig ben je fysiek oké :heart::heart:

Knuffel :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

Poh niet normaal zeg, wat eng. Fijn dat je oke bent en er fysiek niks aan over hebt gehouden. En ook fijn dat je vriend de hele dag bij je kan zijn. :heart:

De grofvuilzakken van action schijnen hier veel voor gebruikt te worden!

1 like

Aah thanks maar die heb ik ook niet haha. Ik ga dinsdag “shoppen” dus dan sla ik even een paar rollen in.

1 like

ja wist je niet dat ze bij de coronatest een microchip achterlaten?

1 like

Sterkte @morale je kan altijd slachtofferhulp bellen als het toch niet lekker gaat komende tijd :revolving_hearts:

1 like

Nee dat zou heel toevallig zijn. Meer een goedkope tip voor
 dinsdag :slight_smile:

1 like

Mijngod ik lag thuis te slapen belt mijn date me op ‘denk dat mijn schouder uit de kom is door het skateboarden’. Samen een uber genomen en moet nu buiten wachten. Moest ik ook nog janken toen hij in zijn eentje de klapdeur door ging omdat ik het zielig vind. Enige zondag :joy:

18 likes

Lees nu je verhaal @morale. Wat schrikken zeg, sterkte!!

Oh gatver, wat eng :scream: :heart: Gelukkig voel je je ok nu! Wel erg schrikken zeg

Ten eerste bedankt voor de tip haha. Want het is idd wel een goeie voor patronen die ik vaak wil gebruiken. Alleen was ik nu een patroon aan het overnemen en dat gaat lastig met bakpapier.
Maar als het goed is heb ik net genoeg nog.

En anders moet ik maar weer ff wachten. Ik doe niks anders deze dagen ben prof wachter.

Haha nee ik heb van die bruine vellen. Dus dan moet ik ook alles aan elkaar plakken.
Ik had wel een goeie rol patroontekenpapier die goed stevig was. Alleen kan me niet herrinneren waar ik die nou heb gekocht.

Wow! Jeetje, zeg! :heart: Sterkte. Gelukkig ben je goed opgevangen (en je telefoon vergeten thuis).

Man zegt ‘vandaag heb je elk geval nog niet gehuild’ paar minuten daarna was ik weer aan het huilen :+1:

2 likes