Wat je even kwijt wil #49

Volgens mij is een expat een ‘skilled migrant’ dus een professional die meestal voor werk/opdrachten verhuist.

Een Indiër kan ook een expat zijn als diegene hier een baan komt invullen en daar specifiek voor is geëmigreerd. Een expat is een migrant, maar niet alle migranten zijn expats want niet skilled/niet hier voor een specifieke functie.

*als ik dit goed onthouden heb

5 likes

Volgens mij voel ik m’n ovulatie en auuuuuu

3 likes

Morgen 26 km fietsen voor een coronatest (wel heen en terug). Nu al zin in.

1 like

Levensgenieter

4 likes

Levergenieter

32 likes

Gezien jouw achtergrond, een stereotype.

6 likes

Mijn ouders hebben nieuw speelgoed aangeschaft, Ik heb wel 5 minuten aan een stuk moeten lachen toen ik op die vibroshaper trilplaat stond, voelde me net drilpudding :joy:

24 likes

Ik heb precies hetzelfde de laatste weken.
Gewoon elke dag om 8.00 laptop aan en de hele dag werken, ongeacht of het weekend is​:dizzy_face::dizzy_face::dizzy_face:
Lesgeven is echt heel heel leuk, maar al het gedoe eromheen is killing. Soms ben ik al een dag in het weekend kwijt aan alles administreren; oudercontact, vergaderingen, feedback op leerlingen, it never eeeeeeeends (gelieve te zingen op No Doubt’s gouden oude ‘It’s my life’).
Maar gelukkig hebben we inderdaad altijd vakantie, waarin we niks te doen hebben en die we lekker gratis krijgen🤔

2 likes

Hahah maar hoe voelt zoiets behalve als een blubvis? Is het chill of eerder vermoeiend

Mn nieuwe lingeriesetje is binnen en het is echt zo mooi :heart_eyes: Helemaal blij mee

10 likes

ik moet voor mijn moeder een 10 minuten tijdslot zien te krijgen voor de Action. jezus mina wat een cringe is dat zeg.

edit; het lukt niet en nu eist ze dat ze morgen avond langs komt. ja dag.

6 likes

Ja eigenlijk is het best chill. Ik heb alleen rechtop stil gestaan. Nu weet ik niet precies hoe het zit met die oefeningen want ik wilde op een gegeven moment met een been erop staan maar volgens mij kan dat dus niet. volgens mij moet je echt een houding aan nemen en dan zo blijven zitten/hangen/staan.
Had me er verder nog niet in verdiept.

Enige tip die ik van mijn vader kreeg was je mag hem niet meteen op de hoogste stand zetten want dat is slecht voor je gewrichten.

Oh en totaal niet vermoeiend! verre van.

1 like

Hoe lang duurt een bevestigingsmail van hello fresh? Ik heb vanmiddag betaald en al 3 gerechten uitgekozen maar nog steeds geen mail. Overigens ook niet van de action click & collect, maar wel andere mailtjes

Echt de droom om daarmee calorieën te verbranden haha. Klinkt chill en je kunt er dus gratis gebruik van maken. Altijd leuk als je wil lachen :joy:

1 like

Volgens mij kreeg ik geen bevestiging, het staat gewoon bevestigd in de app

(In my defense ik heb een gratis box gekregen :sweat_smile:)

haha oh dat kan ook! ik heb perongeluk een account op mn moeders email en geen idee wat het wachtwoord is, maar op de site klopt alles

Dan komt het goed! Heb nog gecheckt, heb idd geen mail!

1 like

Lekker stemmetje heeft ie ook.

Maar ff serieus, hij moet iets nu z’n baan 100x minder interessant is geworden na Teheran

1 like

Om 00:00 komen er nieuwe tijdslots online als het goed is. :slight_smile:

Haha ja en an sich zou ik dat echt niet per se zeggen over die baan (hallo doe mij ook maar), maar wel als je daarvoor in Iran hebt gezeten en een great succes was! Qua sympathie heeft hij ook ingeleverd op de een of andere manier